Keresés

Részletes keresés

hivatásosplusszozó Creative Commons License 8 órája 0 0 57321
Debrecenben ez a jelenség Barcelona felé állt fenn
,eddig már többször...
Előzmény: gambl-R (57316)
Airbag. Creative Commons License 13 órája 0 0 57320

emlékeim szerint ezen intéztem a névváltoztatást:

+36 egy777 93nullanulla

Előzmény: peliatan (57317)
giornalista Creative Commons License 13 órája 0 0 57319

én sajnos nem tudom, gyakran változtatják, de némi nyomozással pár hónapja találtam egy működőt. 

 

arra érdemes figyelni, hogy munkaidőn kívül hívd őket. engem többször is leráztak a nem emelt díjas vonalon arra hivatkozva, hogy nem tudják elintézni, mert nem őket kell hívni. amikor viszont este 10 után hívtam őket, átkapcsolt a vonal a nemzetközi ügyfélszolgálati központba, ahol angolul néhány perc alatt elintéztünk mindent, amit akartam.

 

(egyébként a wizz hitelkártya miatt kerestem őket, és kikértem magamnak, hogy emelt díjas számokat kelljen hívnom azért, mert ők voltak képtelenek aktiválni a Discount club tagságomat)

Előzmény: peliatan (57317)
tucsok13 Creative Commons License 13 órája 0 0 57318

Ez engem is érdekelne.. sok éve volt egy ilyen számom de az már nem működik.

Előzmény: peliatan (57317)
peliatan Creative Commons License 14 órája 0 0 57317

Megadnád az "alapdíjas ügyfélszolgálat" számát??  Köszönöm.

Előzmény: Downunder1 (57313)
gambl-R Creative Commons License 15 órája 0 0 57316

Hátha olvassa valaki a légitársaságtól! :)

 

Amennyiben budapesti kiindulással veszek jegyet Bázelba, akkor a rendszer elég érdekesen számol.

Egy példa: BSL-BUD-BSL jegy tegyük fel 100 CHF. Irányonként 50-50.

Ha ugyanennek a foglalásnak a második felével BUD-ról indulva foglalok, akkor a rendszer elég goromba árfolyamon számol, és lesz az 50 frankos jegyből kb. 17.000 forintos. Miután ezt csak mostanában tapasztalom, így inkább hibára, mint szándékosságra tippelek. Ugyanez a jelenség Debrecennel kapcsolatban pl. nem áll fenn.

 

 

 

 

 

tibi2626 Creative Commons License 29 órája 0 0 57315
Strikeokkal nem jó játszani. Az nekik vis major. Meg aztán ők se tudják mi van, sosem tudták jól kezelni az ilyet. De más, sokkal nevesebb legacy - k se.
Előzmény: grandpier (57314)
grandpier Creative Commons License 1 napja -2 0 57314

Nem tudtam, így jártam. De tanulságos volt.

Előzmény: Downunder1 (57313)
Downunder1 Creative Commons License 1 napja 0 0 57313

Csak fel kellett volna hívni az alapdíjas ügyfélszolgálatot rögtön azután, hogy megvetted a jegyet, hogy kéred vissza az árat + 20%-ot a Wizz számlára.

Előzmény: grandpier (57312)
grandpier Creative Commons License 1 napja -4 2 57312

"Ha valaki akar egy kis pluszpénzt (20%) keresni kevés kockázattal a Wizz számlára: holnap a belga sztrájk miatt CRL zárva, de a holnap esti gépre még mindig adnak el jegyet. Jött email, hogy a valós várható indulás csütörtök reggel ;)"

 

Na én vevő voltam a felhívásra. Szeretném elmondani, hogy jártam ezzel az „üzlettel”.

Volt 15400 pontom, ami kb. egy hónap múlva lejár, ezért úgy voltam vele, hogy megforgatom. Meg azért az a 20% ajándék több a semminél, ezért vettem két jegyet. Betoltam a pontok mellé még 11500 Ft-ot a jegyárba. Biztos ami biztos, mivel kint van a sztrájk, ezért CRL-BUD jegyeket vettem.

Nézzük mi történt. Illetve mi nem. A reptér honlapja erről a gépről nem írt semmit. A flightradar24 (tudom az nem hivatalos oldal) azt írja a járat törölve. A wizzair-tól semmiféle információt nem kaptam (email, honlap, stb.) Gondoltam (persze rosszul), hogy majd felajánlják, hogy járattörlés/vagy módosult menetrend miatt átfoglalhatok, vagy lemondhatom a plusz 20%-ért, de semmi sem történt. A gép másnap reggel elindult (12 óra 15 perc késéssel elindult).

Az első felmerülő kérdésem, hogy nekem a Brüsszeli reptéren kellett volna egész éjszaka dekkolnom, és várnom, hogy mi lesz a gépemmel? Minek menjek olyan reptérre, ahol sztrájkolnak, ergo nem dolgoznak az emberek. De ha nem vagyok kint a reptéren, akkor nem tudok a másnapi gépről, mivel egy nyamvadék emait nem volt hajlandó küldeni a cég!

Mivel semmi tájékoztatás, kompenzáció egyéb lehetőség nem történt napokig, ezért három nap múlva bejelentettem a panaszomat. Elég gyorsan (kb. két nap múlva) válaszoltak:

„Ellenőrizve az Ön ügyét, xxx foglalási kód alapján, engedje meg, hogy tájékoztassuk az Ön járata késésének időtartam 12 óra 15 perc.

Mivel a járat késése meghaladta az 5 órát, valamint Ön és utastársa nem vették igénybe az utazást, Ön jogosult a foglalás Teljes Viteldíjának a megtérítésére.” Annyi pontot visszakapok a wizz szálámra, amennyit betoltam, a maradékot meg visszautalják az általam megadott bankszámlára.

Második felmerülő kérdésem: ha nem írok panaszt vajon megkerestek volna maguktól?

Megadtam a számlaszámot, visszakaptam 10470 Ft-ot, azaz durván egy ezressel kevesebbet. Ennyit változott az árfolyam egy hét alatt.

Harmadik felmerülő kérdésem. Annyira gyorsan és zökkenőmentesen ment ez a visszafizetés, hogy felmerült bennem: lehet, hogy valami itt sántít? Esetleg több is megilletett volna?

Összegzés: buktam egy ezrest, nyertem 456 pontot a wizz számlámra, és becseréltem a pontjaimat soha le nem járóra. Viszont felháborítónak tartom, hogy így kommunikál (illetve nem kommunikál) a cég. Ja, októberi bookingos pontokat is várok még…

 

 

Előzmény: Downunder1 (57117)
Cs_ Creative Commons License 1 napja 0 0 57311

Ez még nem a hülyebiztos kategória. Az átlagemberek közül is, a nagy számok törvénye alapján, lesz jó pár, aki elnéz valamit.  

Előzmény: Time-travelling bunny (57310)
Time-travelling bunny Creative Commons License 1 napja -1 2 57310

Ennyire hulyebiztossa azert nem kene tenni a rendszert. Aki keptelen megtalalni a megfelelo kaput, maradjon inkabb otthon...

Előzmény: Cs_ (57275)
mov Creative Commons License 1 napja 0 0 57309

Airfrance volt, vásárláskor nyilvánvalóan jelezve volt, hogy csak kézipoggyászt tartalmaz. Nem is érezte magát átverve, neki így is a legolcsóbb megoldás volt, nem azért írtam. Egyszerűen csak egy példa, hogy nagy légitársaságnál pont azon a procedúrán esel át, mint a sokat szidott fapadosoknál.

Előzmény: neomedia (57306)
giornalista Creative Commons License 1 napja -1 1 57308

extra profittal fujj!!! :)))

Előzmény: neomedia (57303)
freyya Creative Commons License 1 napja 0 3 57307

Én boldogan adnám fel a gurulóst, sokkal kényelmesebb nélküle a tranzitban is, de amióta a vadiúj húszezer forintos bőröndöt úgy kaptam vissza, hogy le volt törve róla a lakat cipzárastul, azóta inkább kifizetek bármit azért, hogy a fedélzetre felvihessem. Tegyenek rendet a rakodómunkások között, és részemről mehet a poggyász a csomagtérbe. 

neomedia Creative Commons License 1 napja -5 4 57306

nincsenek illuzioim, eddig is olcson repultem es igy lesz a jovoben is

mindig azzal repulok, amivel akarok, ugyanis engem az uticel erdekel

munkatarsad meg legkozelebb megnezi, milyen jegyet vesz

nem tul bonyolult, gondolom tud olvasni

Előzmény: mov (57304)
tucsok13 Creative Commons License 1 napja -1 0 57305

Maximálisan egyetértek azzal amit írsz...

Előzmény: mov (57304)
mov Creative Commons License 1 napja -1 8 57304

Ne legyenek illúzióink, a büntetést is ki fogják fizetni az utasok majd a jegyárakban.

Egyébként meg nem értem ezt a "nyerészkedő geci" kifejezést. A repülés nem olyan dolog, amit kötelező igénybe venni. Sőt mi több ha valaki repülni akar, akkor nem kötelező egy adott légitársaságot választani, azzal repül akivel akar.

Egyébként meg érdemes szétnézni a legacyk között, mert ott is sokat változtak a szabályok az utóbbi időben. A munkatársam legutóbb Kolumbiába vett úgy jegyet, hogy a feladott csomag nem volt az árban, azért még valami 50-60 EUR-t fizetett irányonként.

Előzmény: neomedia (57303)
neomedia Creative Commons License 1 napja -10 6 57303

regen elfert?

mas tarsasagoknal (fapados) 2 db-t is vihetsz, ott elfer?

csak kerdezem

szerintem, szimplan nyereszkedo gecik, neha megbaszhatjak oket, csak az illem miatt

gondolom, fizetni nem fognak

Előzmény: jazzcool1,2 (57300)
vélemény Creative Commons License 1 napja -2 1 57302

Télen a felső csomagtér felét elfoglalják a kabátok, nyáron egyszerűbb a helyzet.

Az új csomagrendszert azzal indokolta a wizz, hogy egyre rövidebbek az utazások. Szerintem az általában 3-4-5 éjszakára utaznak. El sem tudom képzelni mi mindent visznek, hogy ennyi időre kemény fedelű bőrönd kell.

 Ha nem kellene beletuszkolni a kézitáskát esernyővel, vizesüveggel, szendvicsekkel, nekem még a 7-8 éjszakás utazásra

is elég lenne a kisebb csomagméret. 4-5 éjszakára így is elég. Pedig minden napra van tiszta ruhám, tartaléknadrágom, tartalékcipőm, papucsom.

Rengeteg csomagolós videó van a neten. Rá kellene szánni egy órát,  kipróbálni 2-3 szimpatikus megoldást és kiválasztani a legjobbat. Aki erre nem hajlandó rászánni egy órát, az fizessen.

marjori Creative Commons License 1 napja -1 1 57301

A mostani rendszerrel mi a baj? Az utasok is háborognak vagy csak az olasz belsôpiacvédô hatóság nyekereg?

Előzmény: jazzcool1,2 (57300)
jazzcool1,2 Creative Commons License 1 napja 0 0 57300

de hát ha egyszer nem fér el annyi csomag, akkor mindenki gurulósa, nagy hátizsákja hova kerüljön? vagy utazhasson mindenki csak egy pici táskával, és minden mást kötelező legyen feladni? (teljesen igazságos megoldás nem nagyon van)

Előzmény: marjori (57298)
jazzcool1,2 Creative Commons License 1 napja 0 5 57299

oké, de hol van olyan szabály, hogy egy utasnak alapvető joga egy gurulóst magával vinnie? :-) 

Előzmény: freyya (57294)
marjori Creative Commons License 1 napja 0 1 57298

Most mennyivel másabb ha a sorban hátul állóknak sérülnek az alapvetô jogai , ahhoz képest hogy annak sérülnek aki nem fizet?

Sztem még alacsonyabb színvonalú megoldás lenne.

Előzmény: _chillout_ (57296)
marjori Creative Commons License 1 napja 0 1 57297

Úgy is van. Jegyárak "kicsit " drágábbak lesznek de  hát alapvetô jogok mindenek elôtt!

 

( Megoldás lehet hogy aki lemond az emberjogi gurulós bôröndrôl a foglaláskor az kapjon kedvezményt. Nekem sosincs fedélzeti gurulósom pl.)

Előzmény: freyya (57294)
_chillout_ Creative Commons License 1 napja 0 2 57296
Megoldás lehetne még, amit az easyjet csinál: beszállásnál számolják a csomagokat (gurulóst és nagyobb hátizsákot), és amikor elérik a limitet, szólnak, hogy a sorban hátrébb állók csomagja a gép hasába megy (pont ezért amikor Pestre jövök, mindig beállok időben a sorba, mert én a lopások kezdete óta Pestre feladóssal soha). Nem terrorizálják az utasokat állandóan változó csomagszabályokkal, az utolsó változtatás 2015 márciusában volt, amikor pár centivel növelték a kézipoggyász maximális megengedett méretét.
Előzmény: jazzcool1,2 (57293)
tibi2626 Creative Commons License 2 napja 0 0 57295
Kicsit más a tendencia
Előzmény: freyya (57294)
freyya Creative Commons License 2 napja -2 2 57294

Hát akkor annyi ülőhelyet tegyenek a gépbe, amennyi ember gurulósa elfér a fenti tárolókban. Mindjárt jut extra lábtér is mindenkinek. :)

Előzmény: jazzcool1,2 (57293)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2 napja 0 0 57293

Jól hangzik, de 180 gurulos nem fer el a kabinban. A legacykon ugyan mindenki vihet ingyen gurulost a fedelzetre, de ezzel a lehetoseggel sokan nem elnek, inkabb feladjak borondjuket, es egy kisebb taskat visznek a kabinba.

Előzmény: Airbag. (57292)
Airbag. Creative Commons License 2 napja -2 0 57292

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!