Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ATAKOBA Creative Commons License 3 napja 0 0 1152

Sziasztok!

 

Érdemes bekötni egy mechanikus olajnyomásmérő órát és úgy nézni a nyomás értékeket.

Előzmény: cromás zoli (1151)
cromás zoli Creative Commons License 2021.01.10 0 0 1151

A szűrő tiszta olyan a tünet mintha minden indításnál olajat cseréltem volna. Az olajszivattyú ürül le szerintem. Nem tudom hogy a nyomástartó szelep esetleges sérülése.beragadása. rugótörése okozhat-e ilyen hibát.

K-api Creative Commons License 2021.01.10 0 0 1150

Hi. Reméljük a legolcsóbb problémát: az olaj szivattyú szűrője tele van olajkoksz lerakódással. Több autónál tapasztaltam. Üdv Kapi

Előzmény: cromás zoli (1149)
cromás zoli Creative Commons License 2021.01.08 0 0 1149

Sziasztok! A következő problémával fordulok hozzátok:reggeli első indításnál az olaj nyomás lámpa csak 4-5 másodperc el teltével alszik el.5-6 óra állás után a jelenség meg ismétlődik.Ha ennél hamarabb inditom újra úgy a lámpa elalvásához szükséges idő rövidebb.A motor tipusa 2.5td.Már mindent kicseréltem ,másik olajszűrő új motorolaj,de nincs változás.Kérem aki tud segitsen!

M.Ince Creative Commons License 2020.11.26 0 0 1148

Köszönöm a javaslatot! De! Már így is több tucat Thonett székem, szecessziós székem, irodai székem, szoc-reál székem, fotelem, stb. van, még kettő nem kellene. Nem nyerészkedni akarok, csak utálom, ha használható tárgyak a szemétdombon végzik. Üdv!

Előzmény: K-api (1147)
K-api Creative Commons License 2020.11.25 0 0 1147

Hi. Tegyél alá irodai görgős talpat és kényelmes számítógépes szék lesz belőle. Üdv Kapi

Előzmény: M.Ince (1146)
M.Ince Creative Commons License 2020.11.25 0 0 1146

Tisztelt fórumozók! Elnézést kérek, hogy kívülállóként írok. Van ugyanis két darab, felesleges ülésem. Állítólag Fiat Unóba való. Sajnos az a topik jelenleg „nem él”. Ezért itt is felajánlom az üléseket: használhatók, apróbb hibával. Eger környékiek érdeklődését várom (nem vagyok gyakorlott ilyen nagy tárgyak postázásában).

K-api Creative Commons License 2020.11.21 0 0 1145

Hi. Közben eszembe jutott, hogy 2000 februárban vettem az én Cromámat és az év nyarán hozták az övéket. Tehát 20 éve náluk van. Fűtött garázsban tartják és az utóbbi időkben nagyon keveset használják. Üdv Kapi

Előzmény: Marklar T ie (1144)
Marklar T ie Creative Commons License 2020.11.14 0 0 1144

Remélem nincs, s kell. S akkor nem kell kerülgetném ami van :D

Előzmény: K-api (1143)
K-api Creative Commons License 2020.11.14 0 0 1143

Hi. Most nem emlékezem van-e rajta horog, pedig tíz éve hozták a városba. Üdv Kapi

Előzmény: Marklar T ie (1142)
Marklar T ie Creative Commons License 2020.11.12 0 0 1142

Remélem kell rá egy vonóhorog is :D

Előzmény: K-api (1141)
K-api Creative Commons License 2020.11.12 0 0 1141

Hi. Én 2011-ben adtam el a Croma-mat, de most úgy néz ki megint lesz az udvaromban egy kis lámpás 1,9TDID. Ha tényleg idekerül írok róla. Mivel többet is elbontottam még vannak eladó alkatrészek. Üdv Kapi

Előzmény: ATAKOBA (1139)
Norton_ Creative Commons License 2020.11.11 0 0 1140

Igen, de a tiédet minden reggel látom! És jó látni, hogy még él. Amúgy van hozzá pl. kormányoszlopom kormánnyal meg ha jól emlékszem egy-két klímaalkatrész is. Ha érdekel, keress meg.

Előzmény: ATAKOBA (1139)
ATAKOBA Creative Commons License 2020.03.05 0 0 1139

Sziasztok!

 

Mindenki eladta az autóját?

 

öreg vas Creative Commons License 2019.11.29 0 0 1138

Elkelt. Csehországba vitték el. Még örült is az ember hogy a sok alkatrész benne van az árban. Ezért nem is alkudott belőle.

Előzmény: öreg vas (1137)
öreg vas Creative Commons License 2019.11.19 0 0 1137

A legjobb ha sms-t írsz vagy a mobile-n keresztül üzenetet. Utána már egyszerűbb.

Előzmény: cromás (1135)
öreg vas Creative Commons License 2019.11.19 0 0 1136

Szia!www.mobile.de

Fehér színű.2000 €. Itt találsz elérhetőseget.

Asszem ide nem lehet tel.szamot e-mail címet leírni.

Előzmény: cromás (1135)
cromás Creative Commons License 2019.11.15 0 0 1135

Szia! Engem érdekelne az autód.Légyszives elérhetőséget megadni.

Előzmény: öreg vas (1132)
cromás Creative Commons License 2019.11.15 0 0 1134

Szia! Engem érdekelne az eladó cromád. Légyszives elérhetőséget megadni.

ATAKOBA Creative Commons License 2019.11.12 0 0 1133

Nem felejtettem el, még keresem.

Előzmény: elband1i (1130)
öreg vas Creative Commons License 2019.11.06 0 0 1132

1996-os, 2,5 td. Nyári gumi alufelnin,téli(újszerű) vasfelnin. Rozsda 2 helyen volt minimalis,a kasztni meg sosem volt hegesztve. Motor-váltó kifogástalan. Vezérlés,szűrők,olaj 2000 km-el ezelőtt cserélve. Adagolo Bosch szervizben újra tömitve-beallitva. Ár megegyezés szerint.

Előzmény: öreg vas (1131)
öreg vas Creative Commons License 2019.11.06 0 0 1131

Eladó lett a Croma-m. Tudom hogy itt nem sok esélyem van eladni de hátha valakit mégis érdekel.Osztrák papíros és itt van nálam Ausztriában. Egyébként nagyon jó állapotú,az osztrák műszaki nemrég járt le róla és van egy rakat alkatrészem hozza. Drágább oldtimer-re cserélhető.

elband1i Creative Commons License 2019.11.04 0 0 1130

Azt megköszönném.Hihetetlen amúgy hogy nem lehet kapni hozzá alátétet.

Előzmény: ATAKOBA (1129)
ATAKOBA Creative Commons License 2019.11.03 0 0 1129

A csapmaró átmérőjét leesztergáltuk arra a méretre ami elfér a hengerfejben alul a felfekvő felületen. Készült egy betét (a közepén átfúrva) a porlasztó helyére amit a saját porlasztó leszorító anya rögzít a helyén. Ez a betét azért kell, hogy megvezesse a csapmaró szárát. Megpróbálom majd megkeresni és lefényképezem.

Előzmény: elband1i (1128)
elband1i Creative Commons License 2019.11.03 0 0 1128

Az a fura hogy a hengerfejben és a porlasztón sem látni semmit az alátét ami a porlasztó alatt volt sima rézalátét csak kétszer olyan vastag.Az ujj rézalátétet kilágyítottam de ugy sem volt jó.Mit alakítottál át a csap marón és hogy?

Előzmény: ATAKOBA (1127)
ATAKOBA Creative Commons License 2019.11.03 0 0 1127

Üdv mindenkinek!

 

Az én motorom igaz, hogy 1.9-es de én átalakítottam egy vizes csapmarót és a porlasztó ahol befekszik a hengerfejbe megigazítottuk a felfekvő felületet. Új rézalátét gázon kilágyítva és jó lett.

Előzmény: elband1i (1126)
elband1i Creative Commons License 2019.11.03 0 0 1126

Sziasztok.Segítségre lenne szükségem croma 2.5td motorban az egyik porlasztó mellett elengedi a kompressziót már voltam az összes nagyobb autós boltban de nem tudtak tömítést adni a porlasztó alá.Hol lehet olyan réz alátétet szerezni?Vettem hidraulikás boltban sima réz alátétet de azzal sem lett jobb,minden segítséget előre is köszönöm!

öreg vas Creative Commons License 2019.10.28 0 0 1125

Már megvan a "hiba".Az akksi túl gyenge volt.2 napos töltés után pöccre indult és azóta is.

Előzmény: ATAKOBA (1124)
ATAKOBA Creative Commons License 2019.10.09 0 0 1124

Üdv mindenkinek!

 

Az adagolónál nézted az elektromos mágnesszelepet?

Előzmény: öreg vas (1123)
öreg vas Creative Commons License 2019.10.07 0 0 1123

Sziasztok!

 

Van egy 1996-os 2,5 TD Croma-m.Április óta nem használtam,augusztus elején mentem vele pár métert,az akksi már kissé le volt merülve,de azért elindult.Pár nappal később ismét mentem vele pár métert,akkor is minden rendben volt.Akkor ismét beállítottam a garázsba és ma el akartam indítani.Az akksi le volt merülve,nem indult be.Muszály lett volna arrébb állnom vele,ezért megbikáztam egy másik autóról.Indítás előtt felpumpáltam a szűrőnél,aztán izzítottam-indítottam.Tekert,de nem indult be.Próbáltam hidegindító spray-vel de nagyon lefogta a motort,így nem próbálkoztam vele tovább, meg ez a motornak nem tesz jót.Kitekertem a szűrőnél a légtelenítő csavart,de rendesen jött a gázolaj.Sokszor próbálkoztam indítózni,aztán néha-néha 1-2 mp-re beindult,de rögtön le is állt.

Mi lehet a gond?(álló helyzetben mi ment tönkre)?

 

Köszönöm a válaszokat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!