1996-os, 2,5 td. Nyári gumi alufelnin,téli(újszerű) vasfelnin. Rozsda 2 helyen volt minimalis,a kasztni meg sosem volt hegesztve. Motor-váltó kifogástalan. Vezérlés,szűrők,olaj 2000 km-el ezelőtt cserélve. Adagolo Bosch szervizben újra tömitve-beallitva. Ár megegyezés szerint.
Eladó lett a Croma-m. Tudom hogy itt nem sok esélyem van eladni de hátha valakit mégis érdekel.Osztrák papíros és itt van nálam Ausztriában. Egyébként nagyon jó állapotú,az osztrák műszaki nemrég járt le róla és van egy rakat alkatrészem hozza. Drágább oldtimer-re cserélhető.
A csapmaró átmérőjét leesztergáltuk arra a méretre ami elfér a hengerfejben alul a felfekvő felületen. Készült egy betét (a közepén átfúrva) a porlasztó helyére amit a saját porlasztó leszorító anya rögzít a helyén. Ez a betét azért kell, hogy megvezesse a csapmaró szárát. Megpróbálom majd megkeresni és lefényképezem.
Az én motorom igaz, hogy 1.9-es de én átalakítottam egy vizes csapmarót és a porlasztó ahol befekszik a hengerfejbe megigazítottuk a felfekvő felületet. Új rézalátét gázon kilágyítva és jó lett.
Sziasztok.Segítségre lenne szükségem croma 2.5td motorban az egyik porlasztó mellett elengedi a kompressziót már voltam az összes nagyobb autós boltban de nem tudtak tömítést adni a porlasztó alá.Hol lehet olyan réz alátétet szerezni?Vettem hidraulikás boltban sima réz alátétet de azzal sem lett jobb,minden segítséget előre is köszönöm!
Van egy 1996-os 2,5 TD Croma-m.Április óta nem használtam,augusztus elején mentem vele pár métert,az akksi már kissé le volt merülve,de azért elindult.Pár nappal később ismét mentem vele pár métert,akkor is minden rendben volt.Akkor ismét beállítottam a garázsba és ma el akartam indítani.Az akksi le volt merülve,nem indult be.Muszály lett volna arrébb állnom vele,ezért megbikáztam egy másik autóról.Indítás előtt felpumpáltam a szűrőnél,aztán izzítottam-indítottam.Tekert,de nem indult be.Próbáltam hidegindító spray-vel de nagyon lefogta a motort,így nem próbálkoztam vele tovább, meg ez a motornak nem tesz jót.Kitekertem a szűrőnél a légtelenítő csavart,de rendesen jött a gázolaj.Sokszor próbálkoztam indítózni,aztán néha-néha 1-2 mp-re beindult,de rögtön le is állt.
A hátsó ablakhoz szeretnék gyári spoilert/szárnyat fel tenni. Bontóban találtam, de a műszaki rajz alapján találtam ragasztásost és csavarral rögzítésest is. 2007-es Cromám van. Valaki tud infót adni ehhez? Előre is köszi!
Hi. Mivel ezt az új típusú Cromát Magyarországon újonnan nem forgalmazták ( semelyik változatát ) valószínűleg nem is lesz magyar nyelvű leírás. Fordító programmal próbáld meg az eredetit átíratni. Üdv Kapi
Néhány sorral lejjebb közzétettem néhány eladó holmit. Intercooler, klímahűtő , klímacsövek, kompresszor, kormányoszlop, hátsó lámpák, vezérlés szett(ez mondjuk használt, de jó állapotú, t.d.i.d). Jelképes áron, 20.000 Ft-ért eladó az egész (nagyon útban van). Múcsonyban van, és nem postázom. El kell érte jönni.
Ha felkeltettem érdeklődésed, hívj a +36 70 946-0498-as számon!
Sziasztok! Sajnos sehol nem találok megfelelő topikot így ide tenném fel a kérdést. Fiat Croma, 2009évj, 1,9 multijet. Apám vett egy ilyen típust, de olasz nyelvű leíras van hozzá és sehol nem találunk magyar nyelvű használati útmutatót. Esetleg ötlet, hogy honnan lehetne magyar nyelvű útmutatót letölteni? Nem tudjuk a gyári kerékméretét így utánanézni sem tudunk, továbbá az üzemanyagszűrőt sem tudjuk hogy hol található az autóban, így szükség lenne egy magyar kézikönyvre, de sehol nem találunk. Köszi ha tudtok segíteni! Üdv: Gábor
Köszönöm.Ezt a motort tőled vettem pár éve,egy uazban van nem sokat használom de a vezérlést szeretném lecserélni azért kéne a motorszám.Azt honnan tudom hogy az erősebb vagy a gyengébb motor van nekem?