Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Herti1973 Creative Commons License 2018.04.30 0 0 1022

Hello!

 

A melóhelyemen tudok csak belépni,mert fogalmam sincs mivel regisztráltam ide. :-) (1 hét pihi volt) Küldtem emailt,ami ezek szerint nem volt sikeres. A szerkezeten lévő műanyag adta meg magát.

 

Köszi!

Előzmény: K-api (1021)
K-api Creative Commons License 2018.04.23 0 0 1021

Hi. Az ablakon levő vagy a szerkezeten levő kellene. Van néhány bontott ajtóm, biztos van valamelyikben. Üdv Kapi

Előzmény: Herti1973 (1020)
Herti1973 Creative Commons License 2018.04.20 0 0 1020

Sziasztok!

 

Tegnap este leesett a bal oldali ablakom.Reggelre a redőnyöm(bár ez nem ide tartozik).

Szeretnék kuncsorogni ilyen (fénykép mellékelve) műanyag pöcörőt

Köszönöm!

hazafia Creative Commons License 2018.04.14 0 0 1019

Van egy komplett blokkom, hengerfej nélkül. Vagy 10 éve kallódik a garázsban gondosan elcsomagolva, teljesen jó állapotú, üzemképes gépből lett annak idején kibontva...

Ha érdekel: hazafia@citromail.hu

Előzmény: sdlghhn (1018)
sdlghhn Creative Commons License 2018.04.14 0 0 1018

Üdv!

Croma Turbo ie. blokkot, esetleg komplett motort keresek.

154.C4.046  834.C4.046 motorkód.
varjuakos1@freemail.hu

Törölt nick Creative Commons License 2018.04.09 0 0 1017

Hi.

Eladó a Cromám:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/croma/fiat_croma_2_0_turbo_d-id_super-12713059

 

Decemberben a 2-es hajtókarcsapágy bemondta az unalmast (mindössze 300 km-re otthontól). Dehát mit nekem egy csapágyas motor - megcsináltam. Amint a linken olvasható, amit lehet kapni újonnan az benne van. Nem spóroltam el semmit. Nem csak a hajtókarcsapágyakat cseréltem ki, hanem a főtengelycsapágyakat is, meg a dugattyúgyűrűket, ez így kb. 45.000 Ft. Erre jött rá a tömítéskészlet alulra-felülre, az új hengerfejtömítés vadonásúj csavarokkal, a fincsi új olaj és fagyálló (50.000 Ft).

Ja, a vezérlést még vásárlás után néhány héttel kicseréltettem, így Magyarország utolsó t.d.i.d. Cromához való vezérlésszettje az én autómban van. Ez egy 70.000 forintos móka volt.

A motorfelújítás 3 hónap volt, mert magam szedtem ki az autóból, szedtem szét, majd raktam össze. Mikor beindult, örültem mint Kiszel Tünde bárminek.

Aztán volt egy kis hűtővíz-szivárgás a vízpumpa felől, így most már abban is újszerű tömítés van.

Miután összeraktam, mentem vele 300 km-t, aztán ismét olajat cseréltem - Selénia Turbo Dieselre.

Mikor már majdnem minden klappolt benne, az akksi csütörtököt mondott - nem is értem, pedig szombat volt.

Szóval kapott egy 72 Ah-s Banner akksit 26.700 Ft-ért. 1 évig garanciális.

 

Én gépészmérnök vagyok, előttem pedig autószerelő tulajdonosa volt 12 évig, aki 2.000.000 azaz kétmillió jó magyar forintot költött a kocsira.

 

Elektromos bőrbelseje van, tehát az ülésmozgatás előre-hátra, fel-le, valamint a támladöntés is elektromos. Elvileg fűthető is, viszont az nem működik.

Az elektromos tükörállítás viszont működik.

Minden lámpája ég - persze ha akarod. Előre még novemberben vettem Osram Night Breaker Laser izzókat, asszem 7.000. körül volt. A belső világítás LED-es,illetve a műszerfalvilágítás is.

Rozsda szinte nincs a kocsin, egyedül a bal küszöb első csücskénél van egy kicsi meg a jobb oldali tornyon, de ennyi! A sárvédőívek, az oszlopok, az ajtók, a kocsi egész alja rozsdamentes.

A fék olyat fog mint más kocsiban az öv - viszont magasabb tempóról fékezéskor rázza a kormányt, az első féktárcsák cserések. Amúgy nem vészes, a fékekre számíthatsz.

15"-os Abarth alufelnik vannak a kocsin, nincsenek padkázva, sérülve, hibátlanok. Elöl Dunlop, hátul Bridgestone nyárigumikat hordanak, 195/65R15-ös méretben. Igen jó állapotúak.

Mégis a futóművét szeretem a legjobban, lehetetlenül stabil. És nem húz semerre. Durva úthibákon a jobb oldalról kopogás jön, ami összefüggésben lehet azzal hogy a múltkor egy elérett gumikarikát találtam a rugó közepe táján.

A váltó is kiváló, mindig bevesz mindent. Még a fokozatokat is.

 

A felújítás óta mentem vele 1300 kilométert.

És most hengerfejes. Van egy másik hengerfejem, amit adok hozzá. 

Amúgy továbbra is napi használatban van, ma például 210 km-t mentem vele, és egyszer töltöttem utána. Akkor is csak azért, mert 110 körül hajszoltam. Jelen állapotában ezt nagyon nem szereti. 180 kilométert viszont nyugisan tettem meg vele (90-nel), így nem is kellett utántölteni, és tartotta szépen az üzemi 75-85 fokot.

Nem füstöl fehéren sem.

 

Már nem is haragszom rá, egyszerűen nem akarok vele többet foglalkozni. Elfogyott a türelmem. Vidd, és légy vele boldog. Nekem nem sikerült.

Ár: 100.000 HUF.

Herti1973 Creative Commons License 2018.04.08 0 0 1016

Köszi!

 

Kezdtem aggódni hogy belülről kel!

K-api Creative Commons License 2018.04.08 0 0 1015

Hi. A motortér felől kiveszed a fűtő ventilátort a házával és az mögött van. A tűzfal kárpitos részét is előre kell billenteni. Üdv Kapi

Előzmény: Herti1973 (1014)
Herti1973 Creative Commons License 2018.04.08 0 0 1014

Hali!

 

A fűtőradiátorom elpillett,abban kérnék segítséget,hogy honnan kezdjem szétszedni.

 

Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.27 0 0 1013

Kitámasztó rúd van?

Előzmény: K-api (1010)
Troll93 Creative Commons License 2018.03.27 0 0 1012

Sziasztok!

Én is nem rég vettem egy 1.9 JTD 150LE automatát.

2 hibaüzetet jelez minden indításnál és sárga felkiáltó jelet tesz ki a műszerfalra.

1: RHS power window safety ...

2: Parking help unavailable

Esetleg ha valakinek van valami ötlete szívesen várom a válaszokat.

Előre is köszi....

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 1011

Hi. A bal oldali kellene, maga a kitámasztó rúd.

K-api Creative Commons License 2018.03.26 0 0 1010

Hi. Ha igaz nekem van, de melyik oldali. Holnap megnézem. Üdv Kapi

Előzmény: Törölt nick (1009)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 1009

Van valakinek egy motorháztető-kitámasztója?

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.22 0 0 1008

Erdeklodni: 70/946-0498

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.21 0 0 1007

Hi!

Van néhány eladó alkatrészem.

T.d.i.d. motorhoz:

- motorblokk

- dugattyúk csapszeggel, gyűrűkkel

- hajtókarok

- komplett, de felújítandó hengerfej vezérműtengellyel, szelepekkel

- 1 üres hengerfejtömb

- +1 vezérműtengely

- 1 lendkerék

- főtengely ékszíjtárcsa

- 1 vadonatúj alapméretes főtengelycsapágy-szett

- 1 vadonatúj alapméretes hajtókarcsapágy-szett

- 1 vízpumpa, a hosszú csővel együtt

- 1 generátor

- 1 kormányszervó-szivattyú

- vízhűtő+klímahűtő+intercooler

- 2db klímakompresszor+ 1db szíj

 

- 1 komplett váltó

 

- ablakemelő motorok

- 4db ajtókárpit

- 4db ablaküveg

- 1 kormányoszlop, kormánykerékkel, kapcsolókkal

- 1 kormánymű

- 1 műszeregység

- hátsó lámpaburák

- fölső digitális óra+konzol

- 1 vadonatúj termosztát

- 2db kuplung munkahenger, az egyik új

- féknyergek

- fékrásegítő

stb. stb. stb.

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.19 0 0 1006

Szeretnem, ha jo helyre kerulne. Van nehany hibaja is, ezeket telefonon elmondom. Komoly erdeklodo eseten jelentos arengedmeny.

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.18 0 0 1005
Joceee Creative Commons License 2018.03.16 0 0 1004

Én általában 10w-40-es olaját használtam, de egy-két olajcserénél 5w-40-est is. Egyiket sem ette. Általában Valvolinet tudtam venni jó áron, de volt benne Castrol, Liqui moly is. A 15 w-40-es szerintem hidegen túl sűrű, nekem nem garázsban állt a kocsi.

Előzmény: Törölt nick (1001)
K-api Creative Commons License 2018.03.14 0 0 1003

Hi. Én 15W40-es olajat használtam több féle márkából. Főleg Valvoline olajokat, de szerintem nem érzékeny a gyártóra. Tíz ezrenként cseréltem és sosem kellett rátölteni. Üdv Kapi

Előzmény: Törölt nick (1001)
K-api Creative Commons License 2018.03.14 0 0 1002

Hi. A Hegyalja Kft-hez jártam, fő profiljuk az olasz autó, meg helyben volt. Üdv Kapi

Előzmény: Ptibor01 (1000)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.13 0 0 1001

Ti milyen olajat használtok t.d.i.d.-hez? A márkája és a viszkozitása is érdekel.

Ptibor01 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 1000

Sziasztok! Gondolom páran már túl vagytok a karosszéria felújításon. Tudnátok nekem ajánlani valami helyet ahol olcsón tudok karosszéria elemeket, javító íveket rendelni? 

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.11 0 0 999

Köszi!

Közel 3 hónap után ismét jár a motor!

K-api Creative Commons License 2018.03.11 0 0 998

Hi. Egy vagy két porlasztónál meglazítod a magas nyomású olaj csövet. Önindítózás közben ha már spriccel meghúzod. A többit elintézi magától. Üdv Kapi 

Előzmény: Törölt nick (997)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.11 0 0 997

Hi!

Hogy kell légteleníteni az adagolót? (t.d.i.d.)

a-magyar Creative Commons License 2018.03.06 0 0 996

Köszi

Előzmény: JAMIE222 (994)
a-magyar Creative Commons License 2018.03.06 0 0 995

Köszönöm

Előzmény: Balu35 (993)
JAMIE222 Creative Commons License 2018.03.05 0 0 994

A 2,2-es benyás GM-Opel motor, Zafirában, Vectrában, Omegában is szerepel, vállalható cuccnak tűnik.

Előzmény: a-magyar (992)
Balu35 Creative Commons License 2018.03.05 0 0 993

Talán itt többet megtudsz a típusról:


http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9222696

Előzmény: a-magyar (992)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!