Sziasztok Fiat Croma 2,5 TD -m van sziszont van vele némi gondom, ugyanis az auto nem hengerfejes mégis nagy fordulaton forralja a vizet, azaz ha 90 nel járok vele és nem előzök nem kapcsolok vissza hibátlanul müködik akár 200 km et is elmegyek vel de ha megpiszkálom a lovakat és visszakapcsolok előzéshez vagy 140-150 km/h val megyek vele 2 percen bellül kinyomja a vizet a tartálybol, amit eddig emiatt cseréltünk az a tartály,aztán sapka,aztán termosztát,aztán hőgomba,aztán vizpumpa és a jelenség ugyan azv,és azt veszem észre hogy mind ez azért történik hogy lelevegősődik vagy marad benne levegő! Valakinek van valami ötlete esetleg hogy mit lehetne tenni vagy hogy van e ralyta több légtelenitési pont???
Hi. Ez a doboz az ellenőrző panel vezérlő egysége. Amelyiket hirtelen megtaláltam ez a szám olvasható: 82.2073.990-0 82410863. A gyártója Veglia Borletti. Üdv Kapi centralina Veglia BORLETTI Fiat Croma fiat 82410863
Ezt a képet én tettem fel ez a probléma nálam történt.Először egy rosszul bekötött utánfutó miatt pörkölődött meg.aztán volt egy áramszál bekötve pluszba a dugajzat olyan lábához ahova nem is kell semmi,és ez a vezeték a csomagtartóba kidőrzsölődött és letestelt.
Sziasztok! Ismét egy kérdés... Olyan hogy clipper 505-ös riasztó, létezik? Mert neten nem találok semmit róla csak 501-ill 502! Viszont nekem az autóban a riasztó cimkéjén 505 áll!
Hi. Ha valakinek a használati útmutatótól részletesebb leírás (javítási segédlet) kellene a Maróti Könyvkereskedésben kapható Bp Nagykőrösi úton ( marótikönyvker.hu) 4480 Ft áron. Üdv Kaői
Nincs különösebb bajom vele, csak kíváncsiság! Elvileg gyári riasztó van benne, viszont nem tudom hogy a központi vezérlőjével egyben e van vagy pedig már buherált! :/ Nem rég vettem az autót dehát vannak benne kókányolások :/
Sziasztok! Lenne egy kérdésem..., van egy 1991-es 2.0 i.e-s cromam és az istennek se találom benne a gyári riasztó vezérlőjét! Nem tudja esegleg vki hogy hol lehet elrejtve?? A váladzokat előre is köszönöm!!
Jó helyen tapogatózol! Ha '91 utáni adagoló van rajta, azon elektromosan vezérelt előtöltés állító is van (KSB), ha rossz, vagy rossz jelet kap akkor pont az általad leírt hibát produkálja!
Hi. Tizenkét évig használtam ilyen Cromát, közben többet folyamatosan szervizeltem, többet elbontottam, de ilyen jelenség egyiken sem fordult elő. Próbáltuk állítgatni, ki-be kapcsolgatni nem vettünk észre semmi változást. A lényeg: mérő órával pontosan beállítani az előtöltést és akkor hidegen melegen jól indul és jól megy a kocsi. Szerelés vagy egyéb próbálkozás közben ügyelni kell arra, hogy ezek a motorok izzító nélkül is beindulnak. Üdv Kapi
Sziasztok!Esetleg van itt 1.9tdid croma tulajdonos? Most a hűvösebb reggeleken az a tünet,hogy nagyon simán jár a motor és fűst is van,de van mikor normálisan tehát keményebben úgy ahogy egy dieselnek hidegen járni kell.Én az elektromos patronra gyanúzom .Lehet,hogy néha megszorúlna és hidegen nem húz rá elötőltést??