Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Joceee Creative Commons License 2013.04.04 0 0 668

Szia! Merre laksz?

Ha valóban újak az izzítógyertyáid és a porlasztócsúcsaid, akkor még ellenőrizni kell az előtöltés beállítását az adagolódon, ha az sem segít, akkor sajnos kompresszióhiányos a motorod. Meg lehet méretni a kompressziót is benne, de tapasztalatom szerint az eredménye elég sokmindentől függ, akkumulátor, önindító állapota, stb. Arra jó, hogy pl. megállapítsd, hogy az egyik hengerben a végnyomás 4 barral kevesebb, mint a többiben, tehát az kisszűrhető vele, ha valamelyik henger sántít csak a többihez képest.

üdv

Józsi

Előzmény: digó limó (666)
digó limó Creative Commons License 2013.04.03 0 0 667

Sziasztok!

 

Azt meg tudja valaki mondani, hogy miért tűnt el a hozzászólásom, amiben segítséget kértem?

digó limó Creative Commons License 2013.04.03 0 0 666

Sziasztok!

 

Gondom van: Tud esetleg valaki olyan szerelőt, aki tényleg ÉRT is a 2,5 Td Croma motorhoz? Csak szövegel mind, de rendesen beállitani egy sem tudja. Én meg fejőstehénnek érzem magam. Megy, mint a barom, hidegen indulni nem szeret az új porlasztócsúcs és új izzítógyertya ellenére sem. ÁllÍtólag az adagoló is be van állítva, mi lehet vajon...

 

projekt 2: És olyan autóvillamosságist tudtok-e, aki elvállalja, hogy beletesz egy Saab 9000 műszerfalat?

 

Előre is köszi a válaszokat!

cromagrale Creative Commons License 2013.04.02 0 0 665

Sziasztok! :)
Van egy eladó Fiat Cromám, 1996-os 2.0 IE Turbo, full extrás, fekete szakadás mentes bőrbelső stb., a motorja leszervizelve(vezérlés olaj csapágysor vízpumpa termosztát stb. ), plussz kapott gyári integrale tengelyeket :), gyári nyomáson használva nem szét tolva...
4db 17" os gyönyörűszép az autóhoz illő könnyűfém felnivel 225/45 r17 mischlein gumikkal.
Ha esetleg érdekel valakit akkor írjon: reno8888@freemail.hu
Üdv. mindenkinek! :)

S.z.e.k.y Creative Commons License 2013.03.27 0 0 664

 

Üdv!

 

Lenne egy majdnem teljesen egyben lévő croma 2,5 TD motorom eladó ( Generátor és vízszivattyú nincs rajta) és még pár felesleges cucc.

 

A címem: szekka@freemail.hu 

Cromatdid Creative Commons License 2013.03.15 0 0 663

Sziasztok! Venni szeretnék egy Cromát.1.9 tdid motorral(1990 utáni évjáratot). Neten nem találtam normális állapotút.Esetleg nem tudtok valami jót ami eladó? Ha valakinek esetleg van eladó akkor leírom a számomat. 30/453-5013-Papp Tibor.

Tibi186 Creative Commons License 2013.03.12 0 0 662

Üdv mindenkinek!!!! Fiat croma 1.9 id 1990-es bontódik!

 

Ami még meg van: adagoló

                              turbó

                              cooler

                              önindító

                              szervó szivattyú

                             motorburkolat

 

 

 

petya41 Creative Commons License 2013.02.22 0 0 661

Köszönöm a segítséget,majd a jövő hónapban kiderül hogy lesz orvosolva a hiba!!  Üdv: Péter

Előzmény: K-api (660)
K-api Creative Commons License 2013.02.20 0 0 660
Hi.A hiba oka csak szétszedés után derül ki. Nekem a felületek tisztítása után egy pakolás csere elég volt. Sok függ a kb 20 év alatt használt fagyálló vagy hűtővíz minőségétől. Ilyen korra sokszor a korrózió miatt a hengerfej lyukai elszélesednek, nem fedik a tömítést. Sok szerencsét. Kapi
Előzmény: petya41 (659)
petya41 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 659

Köszönöm az információt,a szerelő is ezt mondta nekem,mint amit te írtál nekem,akkor biztos hogy ez a baja. Csak akitől elhoztam az autót,neki is mondtam,és nem hitte el,hogy miért nem forog előre a motor,csak hátra forog. Még én sem találkoztam ilyennel,és nem értettem én sem.Köszönöm még egyszer a hasznos információt. És amikor nálad volt ilyen,akkor mi lett a hengefejhiba? A pakolás,vagy a hengerfej???

Előzmény: K-api (658)
K-api Creative Commons License 2013.02.20 0 0 658
Hi. A hűtővíz bemegy valamelyik hengerbe. Mivel a folyadékok nem összenyomhatók, ezért megfogja a motort, mintha megszorult volna. Néhány éve az enyém is így járt. Van eladó 1,9tdid motorom még beindítható állapotban,de azt hiszem neked írtam emailban. Majd eldöntöd hogyan akarod megoldani a problémát. Üdv K-api Tel:06-20-3177542
Előzmény: petya41 (657)
petya41 Creative Commons License 2013.02.20 0 0 657

Szeretném,ha segítene valaki,mert a napokban hengerfejes lett a Cromám.(1.9 TDI). Az a gondom,hogy miután hengerfejes lett az autó,fellforrt a vízem,nincs fűtés,hideg volt a hűtő elöl. A probléma az,hogy állt az autó kb 3 órát, és elsem indult,meg sem forgatta a motort.Olyan mintha megragadt volna a motor. Utána megnézettem egy szerelővel,ő azt mondta hogy rakjam 5 fokozatba a váltót,és toljuk meg hátra az autót. Meg is toltuk,és forog hátra a motor.És amennyit hátra forgattuk a motort,annyit tudtam forgatni előre önindítóval,utána megállt újra a motor. A kérésem az,hogy ha van valaki szakember aki tudna segíteni hogy mi is lehet a baja az autónak. Köszönöm!!!  Petya!!!

K-api Creative Commons License 2013.02.10 0 0 656
Hi. A leírtak alapján az izzító relé betápja nem megfelelő helyről kapja a +12V-ot. A Fiatokban van egy nagyáramú relé ( általában 30A-os ) amely a gyújtáskapcsolóval bekapcsol, de önindításkor minden felesleges fogyasztót kikapcsol. Pl: műszerfal világítás, rádió, stb. Ha ebben a körben nem találod a hibát, akkor vigyél ki egy plusz szálat a gyújtáskapcsolóról. A régi betápot az izzító reléről vágd le, és szigeteld. Ha van beépítve riasztó, akkor lehet annak is egy belső reléje bekötve a körbe. Üdv Kapi
Előzmény: bogarasroli (655)
bogarasroli Creative Commons License 2013.02.09 0 0 655

Probáltam másik croma relét ami egy müködö cromából való.Annál indítás után is rajta marad pár másodpercig.Átraktuk az én cromámba ott pedig leveszi indításkor az ízzítást.Ezért találom furcsának az egészet.

Előzmény: Törölt nick (654)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.09 0 0 654

Akkor olyan a reléd ami indításkor automatice lekapcsolja az utóizzítást, van ilyen is, olyan is...  Egy jó állapotú idtd motornál felesleges az utóizzítás...

Néhány TDI típusban -5 fok alatt nincs is izzítás... Ne foglalkozz vele, legalább többet bírnak az izzítógyertyáid.

Előzmény: bogarasroli (653)
bogarasroli Creative Commons License 2013.02.09 0 0 653

Az a probléma,hogy az indítás pillanatában megszünik az ízzítás.

Előzmény: K-api (651)
bogarasroli Creative Commons License 2013.02.09 0 0 652

Ha a lámpa elalvást nem várom meg és hamarabb indítok akkor is leveszi az ízzítást,a ízzító gyertyáknál próbalámpával néztem.

Előzmény: K-api (651)
K-api Creative Commons License 2013.02.09 0 0 651
Hi. A jelzőlámpától függetlenül kb. fél percig marad rajta az izzítás. Relénként valamennyi szórás előfordul. Üdv Kapi
Előzmény: bogarasroli (650)
bogarasroli Creative Commons License 2013.02.08 0 0 650

Üdv,mindenkinek.Lenne egy kérdésem,1.9 tdid croma ízzítás. Ha megvárom a vsszajelző lámpa elalvását és utána indítok akkor az ízzító relé lekapcsól.Ez normális? Én úgy tudtam,hogy a lámpa elalvás után indítok akkor is végigmegy az ízzítás. Vagy nem jól tudom? Válaszokat köszönöm.

zsolt701 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 649

Üdv,

Pontosan kerékfordulati jeladó kellne.

zsolt701 Creative Commons License 2013.01.21 0 0 648

Üdvözlet.

44 fogat számoltam.

Előzmény: K-api (646)
K-api Creative Commons License 2013.01.20 0 0 647
Hi. Milyen Temprád van és mit változtatnál rajta? Üdv Kapi
Előzmény: Kistakács90 (642)
K-api Creative Commons License 2013.01.20 0 0 646
Hi. Számold meg hány fogas a jeladónál a tárcsa. Üdv Kapi
Előzmény: zsolt701 (641)
K-api Creative Commons License 2013.01.20 0 0 645
Hi. 1991-ig KKK, utána Garret gyártmányú változó geometriás turbót szereltek a Cromákba. A mellékelt rajzon ez utóbbi látható, ha minden igaz ilyet is bontok nemsokára. Az akkori összes Fiat és Lancia motorok blokkja gyakorlatilag azonos (Regata, Ritmó, Tempra, Tipo, Croma, Delta, Prizma). Ezekből válassz. Habár nekem is van vízhűtéses turbóm is amelyet egy általam vásárolt és lábon hazahozott Cromából szereltem ki. A 2,5-ös turbója nagyobb légtömeghez méretezett. Biztos tudod a dízel motorok teli szájjal szedik a levegőt. Üdv Kapi
Előzmény: Kistakács90 (642)
bogarasroli Creative Commons License 2013.01.20 0 0 644

Üdv mindenkinek! Lenne egy kérdésem,az 1.9-es tdid cromába jó-e az 502-es csúcs?

bogarasroli Creative Commons License 2013.01.20 0 0 643

Üdv mindenkinek! Lene egy kérdésem,az 1.9-es tdid cromába jó-e az 502-es csúcs?

Kistakács90 Creative Commons License 2013.01.20 0 0 642

Hy mindenkinek! Fiat temprámat szeretném kicsit átépíteni és az érdekelne, hogy a 91 utáni cromába (Td) milyen turbót szereltek? Illetve, hogy a 2.0 vagy a 2.5 Td turbója jobb ötlet-e bele?

zsolt701 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 641

Üdvözlet.

1993-as Cromához abs-hez

jobb hátsó jeladót keresek

Tudna valaki?

Előre is köszönöm.

K-api Creative Commons License 2013.01.12 0 0 640
Hi. Ezek a hibák csak elektromos km óra produkálja. Ugyanott ahol a régiekben a km spirál megy a váltóra ( a váltó hátulján a difi környékén ) oda szerelik be az elektromos jeladót. Egy db hatos csavar fogja. A jeladóból a műszeregységre menő vezetéket kell végig nézni, van-e kontakt hiba. Ha az jó, a jeladót kell cserélni. Ellenállás mérő műszerrel is mérhető. Üdv Kapi
Előzmény: sogi01 (632)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.11 0 0 639

Nem érdekel!   :))  Még...

 

Ám ha sikerül pótólni a lelkemben tátongó űrt, ami azt jelenti hogy hamarosan veszek megint egy Cromát mert már nem bírom tovább, akkor meglátogatlak és lerészegedhetünk! :))) Jókat beszélgethetünk Cromákról és pálinkákról... :)) Meg ami eszünkbe jut...

Előzmény: sogi01 (632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!