A csúszkás (Nem úszócsapos) nyereg van rajta, én tudtommal ez a Bendix rendszerű. Semmit nem csináltam a hátsó fékmunkahengerrel, csak helyére tettem a bovdent. Előtte kézzel megmozgattam mindkét oldalt a fékkulcsot, könnyedén mozgott mindkettő.
35% üzemi fék eltérés van a hátuljánál, a jobbos gyengébb.
Azt is tudni kell meik tipusu fék munkahengerrel van szerelve, ATE, GIRLING, mert nem egyforma a porvédö lemez,a másik,a hátsó fék munka hengerrel mit csináltatok bovden cserékor? üdv Pepi.
Van valakinek Cromához 1 pár hátsó féktárcsához porvédő lemeze jó állapotban? Nekem gyakorlatilag nincsen, csak a maradványa van fent. Olyan, mint amit lerágott az egér..:) Esetleg érdekelne még jó állapotú hátsó féktárcsa is, ami nem agyonszabályozott és nem vállas, műszakis lesz az autó.
Más: A jobb hátsó üzemi fékem gyenge. Most cseréltem kézifékkötelet, a kézifék már olyan, mint a vaj, a dugó nincs belerohadva a munkahengerbe. (Előtte állandóan befagyott a kötél, meg a fél oldala be is volt rohadva)
Ha a munkahenger oké, akkor mivel szokott még gond lenni? Járt már valaki hasonlóan? Fékerőszabályzó? Főfékhenger?
Ezt leszámítva hibátlan az autó egyébként, nem kötöttek bele másba.
Segítségeteket kérném abban, hogy az Argenta és a Croma motorja miben egyezik meg illetve különbözik. A felfogatás és a gyújtáselosztó nyilvánvaló, ezért leginkább a belső dolgok érdekelnének.
A gond az, hogy hiába keresek ilyen alkatrészt - természetesen újat keresek - egyszerűen nem találni. Itthon is kérdeztük már márkaszervízben, az alkatrészes jó ismerősöm, és sokáig böngészett az alkatrész bázisban, nem talált. Ezért kezdtem el külföldi oldalakon keresgélni, de ott sincs ez a darab, csak ami a hűtőbe való gomba.
Gondoltam itt is megkérdezem, hátha vki tud némi támpontot adni, merre menjek tovább.
Pl elképzelhető, hogy rossz néven, rossz irányba kerestem...
Keresek 2.0 16V aut. Cromához kompjutert és vele együtt a gyújtáskapcsolót/kulcsot is mert beépített immo-s,sajnos elfüstölt az ecu-ja és kompletten kellene cserélni!