A gond az, hogy hiába keresek ilyen alkatrészt - természetesen újat keresek - egyszerűen nem találni. Itthon is kérdeztük már márkaszervízben, az alkatrészes jó ismerősöm, és sokáig böngészett az alkatrész bázisban, nem talált. Ezért kezdtem el külföldi oldalakon keresgélni, de ott sincs ez a darab, csak ami a hűtőbe való gomba.
Gondoltam itt is megkérdezem, hátha vki tud némi támpontot adni, merre menjek tovább.
Pl elképzelhető, hogy rossz néven, rossz irányba kerestem...
Keresek 2.0 16V aut. Cromához kompjutert és vele együtt a gyújtáskapcsolót/kulcsot is mert beépített immo-s,sajnos elfüstölt az ecu-ja és kompletten kellene cserélni!
Egy kis segítséget kérnék. Egyik barátom keres a Cromájához hűtőventillátor érzékelőt/kapcsolót. Már kerestem mindenfelé - külföldi oldalakon is, de nem sok sikerrel...
Tehát az ominózus darab gyári száma: A13120510214F (Fiat- Lancia) Ez az adagoló mellett található, a hengerfejbe megy be. 17-es hatszög csavar, 10X1-es menet, 2 vezetékes.
kis segitséget kérnék.van egy 93-as karburátoros cromam és a fogyasztása egyik napról a másikra felment 3 literrel igy most12-13 litert eszik.Ez mitől lehet?vagy képet tud valaki küldeni mert a karbiból kilóg 2 gumicsö ami csak úgy lóg.válaszokat előre is köszönöm.
Hy Ránézésre: A rendszámot kb 97-98 ban adták ki. Faceliftes kasztnis Croma. A rendszámmal megeggyező is lehet akár. S 16V-s (nem csak ráirva van) A 86 nem elirás? De Thema jegyeket nem látok rajta:) Mert 96 os gyártésu simán lehet...
Ja és 98-99 környékén is történt valami ugy látom, mert akkor uj rendszámot kapott. Persze ezt már igy nehéz lesz utólag felgöngyöliteni, csak jeleztem. Egyébként gyakran látok neten ilyen első ránézésre teljesen ellentmondásos autókat.
Régen még volt lehetőség kasztni cserére, igy tételezzük fel, hogy akkor történt valami. Egy 1-es Cromát át lehet épiteni 2-esre, de egy Themából sose lesz Croma, csak ha két karosszériából összevágnak egyet, szóval itt valami nem oké..
Bocsi, ha úgy tűnik,hogy kekeckednék. :) De 86 ban nemnagyon raktak még 16V mocikat gyárilag a Cromákba, De a Themákban sem volt. Sőt 91 ben sem volt jellemző. Még az olaszoknál sem. Talán a SaaB 9000 esekbe...
Rakhatnál fel képet a mociról és rögtön kiderűlne.
Az én Temprám is 94 es 1,6 os, majd 2,0 8V, de nemsokára 2,0+ 16V lesz ;)
Az a Croma Thema dolog meg nem olyan megnyugtató:)
Amikor 4-5 éve árúlta a haverom a csapágyas Cromáját, akkor volt egy srác aki azért akarta volna megvenni, mert az SW Themara akarta átrakni a Croma elejét:)
Pedig 86 év járatu csak 91-ben volt forgalomba helyezve.
A papírjai szerint Lancia Thema de valami történt vele mert a hivatalos bejegyzésnél van valami róla. Mint kiderült ez már az új kasznis fiat Croma 16V
Egy ismerős "megszabadulna" 2db Cromatól. Külföldi papirosak. Az egyik 2,0 8V autómata váltós. Első faceliftes bódés. A másik 2,5TD ez első generációs bódés. Egyben és Budaőrsön van egy OPEL bontósnál. Akit érdekel: Péter 0670 5317177
Fiat Croma 86 évjárat 2000cm3 16V autómhoz keresek légtömegmérőt melynek száma a következő:Bosh 0280202204 lehetőleg olcsón és ami tuti hogy működik. Köszönöm előre is.