én meg tegnap mentem vele, és a 48-ason is gyakran, és a világon semmi változás nem volt vele.
megjegyzem, a hangja sose volt olyan, mint a 17-87-nek, de olyan se, mint a 17-69-nek.
hanem: olyan, mint 18-04, 18-16, 18-33.
Mai élménybeszámoló! HLN-324 79-esen. Belül nagyon csúnyán összefirkálva.. gondolom 99-es miatt.. 17-22-t láttam Szt. Imrén illetve hallottam. Hát ez valami eszméletlen. Nem is tudom elmondani milyen hangja van, de mindenképp menni akarok vele. 00-07-nek szintén ilyen a hangja. 17-00 132gy-n volt tegnap is és ma is. Ez most prágás vagy nem? (mindenki mást mondd).
Más: honnan lehet tudni, hogy egy busz turbós avagy szívós-e? Én úgy tudtam, hogy kipufogócsőröl is meg lehet állapítani és hangról is. Namost.. láttam ma Csepelen egy harmóniakajtós 280-ast aminek olyan kipufogója volt mint amilyen a turbós buszoknak.. ilyet még sose láttam.. Magyarázat?
A 30-as viszonylatra miért nem ad ki Délpest kocsikat? Pl. HLN-324 :-) Mindig csak Cinkota és Óbuda vandálkodik errefelé. Ha különleges buszokat akarok mindig Szt. Imrére kell mennem...
Itt OFF, de:
Ma 41 -eseztem egy kicsit, ilyen kocsival, ni:
Az én "alanyom" a VID-334 volt. Nagyon kellemetes hangja van a gépnek! D 10 -es moci, és kéziváltó! Jól gyorsul, aránylag csendes. Tisztára Volánfeelingje van neki.
:o)
Igen, a 76-59-es volt, amit 2001 környékén felújitottak, jó busz volt. És ez nem is volt lepusztult, általában a 85gy-n volt, utoljára kb 3 hete láttam. De amit most láttam...
Tupolev: ezt most nem néztem el :)
Tector: persze, egy átlagos utasnak erre simán van lehetősége :)
Nézd meg az alvázszámát... Ha nincs gyáritábla, akkor az alvázszám a felnyitott motorfedél alatt, a bal középső kerék előtti függőleges tartón beütve található.
:o)
Most jöttem haza a 18-46-al. Igen ám, csak ez a 18-46, nem az a 18-46, ami volt. Ugyanis amit én ismertem, az olyan volt, mint a 17-82: kivül világosabb kék, belül fehér borítás, hasonló hang (17-78, 18-31), a rendszámváltas után nem sokkal lehettek felújítva. Ehhez képest amivel én jöttem,ugyan kivülről most lett újrakenve úgy ahogy, de belül lepusztult, barna borítás, más hangja is van (17-66,17-69,17-70), szóval nem értem. De azért tűzbe teszem a kezem, hogy ez egy másik busz.Tudja valaki mi történt?
Én már nem is tudom a vonalcsoportokat értelmezni nálunk. Tuti, hogy van átjárás, mert egy csomó busz előfordul olyan helyen, ami biztos hogy nem egy vcs. az alappal.
15-33 Massziv 166-os, de volt már 82,19-es tegnap, 71-es, 152-es...
Annyit tudok, amig a 412-esek nem jelentek meg az 59/59A-n, addig ez a két vonal a 19-essel volt egy csoportba, azóta a 152-essel vannak együt a 412-esek. Innen is pótolnak, ha megfárad egy 412-es. A 194 külön vcs. a többi 412-es vonalal
Jutiseszembe, most ment el az ablak alatt padlógáz üzemmódban a BPO-220. Ilyenkor jönnek még ki a garázsból? Csillagtelepre? Az 59-esek Soroksáron kezdenek nem?
Talán ezt a topicot már inkább magaménak érzem, lehet, hogy többet fogok hozzászólni...
Bár tudom, a rendszámokat még gyakorolnom kell.
Megvan viszont a májusi tuti beosztásom!!!
Egy 12-es (mert a szolgálat felétől garázstartalékos leszek * a beosztáskészítő hajlandó volt c s a k n e k e m szabaddá tenni ezt a startot), egy 28-as (mert az szép helyen megy), és egy 7BRS, mert a végén még hiányozni fognak azok a jó kis 260-asok... :)
További kellemes, D10-es hangokat, és jó egészséget a topicnak!
Tud vagy látott már valaki dupla villamosmegállót? Tudjátok, ahol a megálló 2 M-es (MM). Mert most vasárnap vettem csak észre, hogy a 3-as villamos Ecseri út, metróállomás megállója Örs felé ilyen. Azt hittem a villamosoknál ilyen nincs. Elnézést az OFF-ért.
ON
Furcsaságok:
- ma reggel 05-56 a 62-esen
- 19-11 már egy jó ideje a 7-esen van, holott a 9-esen lenne a helye.