Keresés

Részletes keresés

locsemege Creative Commons License 2008.01.03 0 0 9
És a Microsoft Visual C++ 6.0 fut Linuxon is? ;) Ettől függetlenül valószínűleg platformfüggetlen a kérdésed, én nem tudom rá a választ.
Előzmény: ferino2 (8)
ferino2 Creative Commons License 2008.01.03 0 0 8
Üdv Mindenkinek!

Kezdő OpenGL-ező vagyok és Microsoft Visual C++ 6.0 -val fordítom a kódokat. Eddig sikerült néhány alakzatot kirajzolni, de van egy 3D példaprogram, ami nem fordul le. A hiba a következő:
a glEnable() és a glDisable() függvények a GL_FRAGMENT_PROGRAM_ARB paramétert kapják, amire a fordító azt üzeni, hogy: undeclared identifier.

Mi lehet a probléma?

Köszönöm a segítséget!
Zultan Creative Commons License 2006.08.27 0 0 7
Köszi a választ, bár most már jó ideje túl vagyok rajta. Tényleg a DLL linkelés volt alapvetően a baj, de nem mindig ilyen egyszerű. Utána GLUT-al és DirectX-el probálkoztam, ahhoz viszont nem volt elég a gépre rakdi a directX SDK-t és linkelni a fájlokat, hanem a egy DirectX-es Dev-pak-ot kellett telepiteni (ráadásul nem a legújabbat, mert az nem működött). (a GLUT-nál hasonlóan dev-pak kellett).
Előzmény: compton_ (6)
compton_ Creative Commons License 2006.08.26 0 0 6
akarom mondani glu libraryt
Előzmény: compton_ (5)
compton_ Creative Commons License 2006.08.26 0 0 5
Hozzálinkelted a glut libraryt??
Előzmény: Zultan (4)
Zultan Creative Commons License 2006.08.09 0 0 4

Sziasztok!

OpenGL-ben lenne szuksegem egy kis segitsegre.

Win XP-n, dev-c++-al keszitettem Opengl templat alapjan egy openGL-t hasznalo programot. gl.h es glu.h termeszetesen be van includolva. A gl* metodusokat

erti is a fordito, viszont a glu* metodusokat nem.

pl. "undefined reference to 'gluLookAt@72'"

Tudna valaki segiteni, mi lehet a problema?

_credo Creative Commons License 2005.07.19 0 0 3
köszi, már rájöttem, hoyg érdemes pl. openIL-t használni. van valakinek ilyen irányú tapasztalata, ismer vki azen kívül ilyen könyvtár-csomagokat még? melyek a legjobbak?
_credo Creative Commons License 2005.07.19 0 0 2

Üdv

 

OpenGL programozásban tud valaki segíteni? Képfeldolgozással kapcsolatban szeretnék kérdezni, egyelőre azt, hogy hogyan lehetne egy képed beolvasni, majd pixelenként feldolgozni.

Sajnos csak évekkel ezelőtt foglalkoztam opengllel, úgyhogy világosítsatok fel, ha nem jót kérdezek. (pl. ebben a "pixel" dologban nem vagyok biztos... esetleg vertex?)

üdv

credo

tszanto Creative Commons License 2004.04.26 0 0 1
Nézd meg pl. a top-pal, nem terheli-e valamelyik processz nagyon gépet (az idle %-nak 99 körül kell lennie). Nekem ilyen esetben előfordult már, hogy az OpenGL teljesen belassult.
Előzmény: gir (-)
brother.panda Creative Commons License 2004.04.26 0 0 0
Hát a 330 FPS glxgears kevés, nékem 1100-1200 szokott lenni NVIDIA modullal (celeron 1GHz, NVidia GeForce FX 5200 128Mb). Ja és az nvidia guide szerint le kell tiltani a dri-t! (Mindemellett nem hiszem, hogy ez lenne a baj).
Előzmény: gir (-)
gir Creative Commons License 2004.04.25 0 0 topiknyitó
Helyzet a következő, vas:
mobile P4 1.6GHz
NVidia Geforce2Go

Driver a hivatalos nvidia, glxinfo kiválóan meg is mondja, direct rendering is yes, minden fajának tűnik. Glxgears 330 FPS körül szór, azaz elvileg azis rendben (vagy nem?). /usr/lib/libGL.so.1 helyes symlink az NV driverre.

Az xscreensaver viszont bűnlassú minden OpenGL saverre, szemmel láthatóan egy kanyi gyorsítása nincs (~0.3 fps). 'ldd xscreensaver-gl-helper' szerint rá vagyunk linkelve a driverre, mégsem gyorsul semmi. Szintúgy az OperGL játékok amiket eddig próbáltam. Ötlet?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!