siman viszi a ford merot nekem is eredetileg gl volt most mar glx ps ac felszereltsegu es meg a tobbi extra :csom ter vill, amit az oreg opelek adtak, kesztyutarto vill, hamitarto vill, labter megvilagito vill.. tavados kpzar, rendes egyedileg mukodo drl. stb stb
Szisztok. Most vettem egy 2003as gyártású altot,mindössze 68ezer kmel! Nagyon tetszik már most! Amúgy Gl felszereltség és az érdekelne hogy fordulatszámmérős órát bele tusom e tenni minden féle átalakítás nélkül?? Illetve normális e hogy akuplung eléggé fent kezd el fogni??
a kozepso feklampa izzo 18w os de mivel ez nem szabvany csak a w16w ami ugyan az csak 16w-os az is boven eleg lesz neked hidd el , nem olcso nehany szaz ft. van a lampa oldalan 2db kis muanyag patent, a petentek kozepen egy kis pocok , na azokat kell kattanasig benyomni majd kivenni a patentot, ezutan a muanyag izeszeruseg lejon valamerre , alatta van egy bajonett zar szeru kis keramia vagy muanyag foglalat 2db fekete vezetek megy bele, azt el kell csavarni meg nem mondom merre ugy remlik balra, izzo megfog kihuz uj izzo betesz ha a gyari meg az ego akkor Toshoba feliratu lesz es 18w os de eszedbe ne jusson w5w s helyzetjelzo izzot betenni mert akkor tudnam kiszedni a sofort a szekebol...
az oldal lampaknal van 2db csavar ki kell csavarni majd kicsit megitni szelre mert egy patent tartja meg oldalra kell utni (kilincsel elore mondhatni) bajonettzaras cuccok lesznek ott...
Segítséget kérnék,most lettem egy Alto tulajdonos,de semmi infom nincs róla,azt sr tudom hogy cseréljem ki a féklámpa izzóm. Van valahol szervizkönyv,vagy használati leírás? Láttam itt egy linket,de az már nem elérhető. Aki azt feltette,frissitené? Előre is Köszönöm.
T. fórum, Nagy szükségem lenne egy db bontott jobboldali ablakemelő kapcsolóra,nem horror áron.A boltban 16900ft. én azt nemtudom megvenni. előre is köszönöm. Oláh györgy.2004es 1.1es alto hoz.
Lényeg,hogy megoldódott és leírásod szerint az első futómű is rendbe lett téve.Egyébként azért írtam,hogy nem szabad általánosítani.Azért elég húzós összeg kerekedett ki,persze mihez képest...Kellemes,balesetmentes közlekedést!
Georg L.kész az autó .Én műszaki végzetségű vagyok,mivel sajnos rokkant, szerelőre vagyok utalva. 50 000ft. a korm.mű jav.féktárcsa szab.3000.fék betét6000. lengőkar10 000.ft futómű beállítás 7000ft.Ésehhez jön amunkadíja aszerelőmnek ami 6 000ft azaz hatezer.Ezért nem tudok haragudni rá .nagyon jól dolgozik,de ennél a kormánymű dolognál beijedt.amúgy szuper lett ,jobbmint új korában. T.oláhgy.
Ez elkeserítő és persze jellemző...Egyébként nem is értem:milyen felelősség?Ilyen alapon fékbetétcsere helyett a teljes féket cseréli?Annak idején a fogasléc-perselyt 1...2 órás munkával cseréltem a Marutimon,semmiféle kockázata nincs a dolognak,nem jár nagy bontással a kormányművet nem kell kiszerelni,a szervízkönyvben benne van minden lépésről lépésre.A mai szerelők...persze nem szabad általánosítani,de "megérik a pénzüket".Biztosan van olyan azért,aki a kopogás okát kideríti és meg is szünteti(javítja).Igaz,nem tudom hánynál jártál már a gondoddal. Remélem sikerül jó szakembert találnod.
georg l. sajnos a mai szerelők nem szerelnek ,nem javítanak csak cserélnek.A kormánymü csapágy,vagy persely cserét nem csinálják mert nem vállalják afelelősséget .Elküldik Bp.re 45-75ezer ft. ennyi sajnos.
Véleményem szerint nem szükséges az egész kormányművet cserélni.Inkább meg kellene keresni a kopogó hang forrását,ami lehet,hogy valamelyik kormánymű fogasléc persely. Az azért mégsem járható út,hogy "motorhiba esetén motorcsere,karosszériahiba esetén karosszériacsere" mint,ahogy az egyszeri szerelő mondta volt. :)
T.autós társak. Az autószerelő azt mondja ki kell cserélni a kormányművet mert kopog egy kicsit ,decsak ha nagyon rázós úton, /kockakő/ megyek. Az abaj,hogy kb 170_340ezer az új ,bontottat nemszívesen tennékbele. jótanácsot.segíítséééget kérnék aki tud. sürgős!!!!
Biztosan tudod, hogy "Lambdaszonda fűtésvezérlő áramkör hiba"? Hibakód olvasóval ez a hiba lett kiolvasva? Mert a chek engine lámpa mindenféle más hibától, más érzékelők hibáitól is világíthat.
Általában a hátsó lambda szonda szokott lenni a hibás, de nem mindig.
Ha új lambda szondával is világít, akkor valószínűleg nem az volt a hibás.
A hibajelzés ki lett törölve a csere után, vagy történt már legalább 3 teljes motorüzemi ciklus (indítás, felmelegítés üzemi hőfokra, leállás)?
Mert van olyan hiba, aminél csak akkor alszik el a chek engine lámpa, ha a hiba nem jelentkezik egymás utáni 3 motorciklusban sem.
Kitörölheted te magad is a tárolt hibákat, ha pár percre leveszed az akkumulátor sarukat (A gépkönyv pár percet ír, én amikor magamnak csináltam, akkor 20 percre levettem a sarukat.) Ez alaphelyzetbe állítja a motorvezérlőt, minden tárolt hibát töröl, és az első indításkor a vezérlő egység az érzékelőket újra kalibrálja.