sziasztok, keresek vetyerok 8m hez : hajocsavart ,tömités garniturát,szivagyú kereket. esetleg ha valaki foglalkozik vele és van elérhetősége megköszöném.
Eladó egy Moszkva 10 LE csónakmotor/külmotor. Scott-Atwater másolat, kb 1960-66 között készült
Motor forog, csapágyazás működik. Hengerek keveset futottak. AC pumpa, karbu megvan, tisztítást igényel. Szikra csak az egyik hengerben. Berántó rendszer hiányzik. Motor burkolat hiányzik. Vízpumpa komplett hiányzik. Hordozható tankja nincs meg.
Irányváltó beállításra szorul. A szöghajtás csapágyazása cserés. Csiga és hajtó gumitömb elfogadható állapotú.
Szerintem inkább felújítási alap, mint donor, de nem értek hozzá.
Úgytünik , országos hiánycik lehet ez volt a gyenge pontja a motornak . Ha még is találunk fogjunk össze legyen mindenkinek komplett a motorja . A véleményed várom !Üdv S.S
Tegnap felkeltettem a két vetyót téli álmukból. Szépen indult mindkettő, kerültem velük egyet-egyet, repesztettek gyönyörűen. A 12-es három éve van meg, a 8-as két éve, mindkettő akkor lett felújítva, amikor vettem. Csak karbi pucolás volt azóta, mindkettő hibátlanul működik. Készen állnak az évadra..... tavaly a 8-assal alig mentem, de a 12-essel több, egész napos túra is volt. Nagyon jól használható, mintaszerűen működött. A 12-esen a gyújtás teljesen újra lett építve új alkatrészekből, a trafók robogóhoz valók. A 8-ason eredeti a gyújtás és a trafó is, jól működik. Mindkettőt a jól ismert fórumtárs csinálta. Előre! :–)
Szakik itt melyik kettő ér a gyújtás amelyik a trafókra megy? Illetve melyik a töltés és az ötödik miért felelős? Megszakítós Vihart alakítok át, de kicsit elakadtam a bekötésben.
Neptun 23-as felújitás előtti szétszedet állapotban időhiány miatt eladó . A motor blokk egyben átforog . Van hozzá zsír papírban új főtengely , tríbb öszzekötő tengely , vizalatti vízszintes tengely , vízpumpa kerekek . Irány ár 48ezer fr. hu.