Keresés

Részletes keresés

Bredo_Birka Creative Commons License 2011.09.19 0 0 38

Sziasztok!

 

 

Végre sikerült eljutnom ide is. Sokat szenvedtem azzal, hohozzá tudjak szólni :D

Egy kérésem lenne felétek!

Negyedéves hallgató vagyok a Szent István Egyetemen és a szakdolgozatomat a mosómedvékről írom.

Készítettem egy kérdőívet, amit sok emberrel már kitöltettem, de egyikük sem tart/tartott mosómedvéket. Ezért lenne nagyon fontos, hogy titeket is megkérdezzelek, mert szeretnék képet kapni a tartok véleményéről is.

Előre mondom, hogy ez névtelen és ne ijesszenek meg a kérdések, nem fogok senki után kutatni.

Nagyon szépen köszönöm az együttműködéseteket

 

A link ahonnan elérhető a kérdőív.

https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDlwaFdkX3ljVWJJZ2VIamdoc0lOdEE6MQ

 

További kellemes napod

Dia

Törölt nick Creative Commons License 2006.03.04 0 0 37
ginger87 Creative Commons License 2006.02.27 0 0 36
Sziasztok! Nem is kondoltam volna hogy enyi embernek van macija!A barátom kb egy hónapja ált elé azzal hogy akar egy macit, de akkor még értetlenkedve néztem rá!Kicsit extrémnek tünt, de azóta már én is rájöttem hogy a mosómaci a világ legelbüvölőbb állata!De sajnos fogalmam sincs honan kaphatnék egyet!Nektek már sikerült, ezért kérlek segítsetek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Címem:janosibetti@freemail.hu
??Kacica?? Creative Commons License 2006.01.22 0 0 35

Sziasztok!

 

Bessy és PocikaBessy és Pocika

Üdv: Kacica

??Kacica?? Creative Commons License 2006.01.22 0 0 34

Sziasztok!

 

Látom mosómedve ügyben senki nem írt mostanában.

Nekem is van két macim: Soma és Borbolya(akinek Pocika a beceneve)

Nagyon aranyosak,de mint minden medve ők is öntörvényűek. Egész jó barátságba vannak a Golden retriever kutyámmal. Legalábbis rácson keresztül. Amikor Pocika kicsi volt, akkor még a lakásban is lehetett. Sőt a kutyával nagyon jól megértették egymást.Üdv: Kacica

 

Pinkikutya Creative Commons License 2005.04.29 0 0 33