Keresés

Részletes keresés

Richtofen Creative Commons License 2007.04.12 0 0 12
Remélem az irányítótornyot nem lőtted szét... ;)
Előzmény: Richtofen (11)
Richtofen Creative Commons License 2007.04.12 0 0 11
Nézd meg a célkitűzéseket a menüben: a hősődet be kell vinni az irányítótoronyba a végén. Ha lejár az idő, nem biztos, hogy sikeres a küldetés.
Előzmény: tothz76 (10)
tothz76 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 10
én is megcsináltam a reptereset de megakadtam ezért egíthetnétek. van egy rahedli tankom oszt kész, mindenkit leöltem de nem történik semmi , azaz kaptam három bedfordot jó sok emberrel "utánpótlást"...mit kell csinálni velük??? repülőt nem sikerült elfoglalnom ...mindegyiket szétlőttem most csak bolyongok a véres harcmezőn...de nem jön a küldetés vége...miért?? ja szétlőttem a rádiótornyokat is meg amit szét lehetett lőni az nem maradt ép......!!!!!!megörülök. előre is köszi segíccséget
Richtofen Creative Commons License 2007.04.10 0 0 9
Na sokadjára sikerült. Visszatöltöttem a 3. küldetést és megcsináltam újra, itt tudtam zsákmányolni egy tigrist. A repteres küldetésben így sikerült áttörnöm, elfoglaltam még 2 tigrist (ebből egyet kilőttek) és 7 panzer 4-est. De megvan a pálya...
Előzmény: Richtofen (8)
Richtofen Creative Commons License 2007.04.08 0 0 8
Sziasztok. Tolja még valaki a játékot?

Elakadtam a 2. számú hozzászólásban említett repülőteres küldetésben (Szövetséges kampány 4. küldetés). 20 perc alatt kéne elfoglalni a repteret, de tele van tűzve flak88-al, egyéb tankelháritókkal, minimum 3 Tigris van benn, plusz jónéhány Panzer IV. Ehhez képest a legjobb csapat amit össze tudok rakni, az 4 Sherman, 1 Churchill (+ apró). Nem bírok áttörni, már vagy 10-szer próbáltam, különböző stratégiával, különböző pontokon.

Jól jönne vmi taktikai tanács, ha valaki emlékszik még rá.
huzat Creative Commons License 2004.07.16 0 0 7
Sajnos én nem. Tudom, hogy nem ezt a választ vártad. De amúgy szerintem nem jó ez a játék. Nekem nem tetszik. A haegemonia sokkal jobb volt. Próbáltál már rákeresni a neten?
Előzmény: Raki (6)
Raki Creative Commons License 2004.06.29 0 0 6

Sziasztok! Tudna nekem a játékhoz valaki cd kulcsot adni mert sajnos nem tudok így játszani a játékkal.  Előre is köszönöm segítségeteket!

 

Üdv

 

 

Raki Creative Commons License 2004.06.29 0 0 5

Sziasztok! Tudna nekem valaki adni használható Cd kulcsot mert sajnos így nem tudok játszani a játtékkal. Előre is köszönöm segítségeteket!

 

Üdv.

NMN 891 Creative Commons License 2004.04.01 0 0 4
Jó, csak tippeltem :-)
Előzmény: huzat (3)
huzat Creative Commons License 2004.04.01 0 0 3
Szia

Abszolúte nem vagyok készítő, de velük is beszélhetsz a pc dome fórumon, ott saját topic van, és néha válaszolnak is:-)))) Csak egy felhasználó vagyok.

Egyébként sokan mondják,-szerintem is-hogy igen szokatlan, ez a heros behozatala egy stratégiai játékba, de nem rossz ötlet.

Előzmény: NMN 891 (2)
NMN 891 Creative Commons License 2004.03.31 0 0 2
Szasz huzat

a nickem akadályoztatása miatt :-) ezúton közlöm, hogy a játék király, de van benne sajnos néhány apróság, amit szóvá kell tenni (úgy tippelem, a fejlesztők közé tartozol, nem? :-))

1. Az elején a lemezvédelmet felrakó kis ablak magyarul van. Ugyanígy magyarul szerepel a tobruki küldetés (brit kampány) végén: "Legközelebb mérd az időt mert ez most END OF MISSION!". A francia változattal jáccottam.

2. A játék nagyon kiegyensúlyozatlan. A német küldetéseken 3-4 óra alatt végig lehet menni (normal fokozat), főleg ha a végén a hérosz kap egy Tigrist, és egyetlen időlimites misszió sincs. Ezzel szemben a briteknél pont a legnehezebb küldetések mennek időre, s a tobrukit meg a repülőtereset lehetetlen megcsinálni az előírt időben (asszem egy bugnak köszönhetően tuttam végigcsinálni - amikor lejárt az idő, a gép engedett továbbjátszani, és nem GAME OVER.)

3. A héroszos storyline nagyon jó ötlet, de sajnos el lett nagyolva. El-Ifrit csak úgy belecsöppen a történetbe, akárcsak a végén Herr Beck, és utána Hartmann. Lys, a kulcsfigura viszont egyáltalán nem jut szerephez (csak a legelején éppenhogy). Szóval lyukak vannak a történetben, jobban ki lehetett volna kerekíteni.

4. A hangszínészek nem állnak a helyzet magaslatán - El-Ifrit ékes angolsággal beszél, akárcsak a német katonák - pedig amennyit mondaniuk kell, az igazán lehetett volna németül is, illetve Ifrit esetében arab akcentussal.

5. A németeknél a StuG III Reich igazából egy magyar Zrínyi rohamlöveg, még a magyar felségjelzés is rajta maradt. Történelmileg azonban a legnagyobb baklövés, hogy a britek végig amerikai felségjelzésű járműveket használnak, pedig El-Alamein előtt még sehol nem voltak az amcsik Afrikában.

6. Mindez csak azért szóra érdemes, mert a game nagyon magasra tette magának a lécet, és ezekkel a zavaró hiányosságokkal együtt is nagyszerű, élvezetes és látványos játék. Az engine kitűnően működik, a kezelés-irányítás hibátlan, a figurák és járművek részletessége csodálatos. Az algíri partraszállásos küldetésben elrejtett poénon akkorát nevettem, hogy majd leestem a székről.

Összességében csak azt sajnálom, hogy a német kampánynak ilyen hamar a végére értem - kár hogy Tobruk bevételével csak úgy eccerre vége a játéknak, annyira szívesen bevonultam volna Alexandriába :-)

Ha igaz a gyanúm és tényleg a készítői csapatból vagy, akkor igazán gratulálok a játékhoz, ha meg nem, akkor csak ajánlani tudom!

Előzmény: huzat (1)
huzat Creative Commons License 2004.03.23 0 0 1
Fűha azt hittem már senki sem ír a topicba:-) Siess Ho-Shi Min fiaival, aztán írd le hogyan tetszett az Afrika Korps.
Előzmény: NMN 891 (0)
NMN 891 Creative Commons License 2004.03.22 0 0 0
Én csak akkor vettem észre hogy magyarok csinálták, miután megvettem. Eddig még nem játszottam vele (először a Vietcong-on kell végigmennem :-)) de amit eddig láttam belőle, az alapján jó munkát végeztek a fiúk. Érdekel pld hogy ezt a főhősös sztorit hogyan tudták belegyúrni egy stratégiai játékba.
huzat Creative Commons License 2004.03.11 0 0 topiknyitó
Minden hozzászólás jöhet a játékkal kapcsolatban.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!