MRP-058 mióta lett monori? Szeptemberben jelentkezett be először onnan a Volán-naplóba. Mivel sárgára fényezett/fóliázott, így biztosan vidékről hozták vissza a megyébe.
Az egyik az RDB-607 lesz, ami helyére a 3. Reform kerül Bicskéről, annak a helyére megy a Next. Így mindhárom Reform Kisbéren lesz. Ezen kívül talán az RDB-608, az RWE-752 és még egy RWE Credó megy vonatpótlózni. Setrát nem visznek, túl sok az egyedi alkatrésze, és nincsenek olyan jó állapotban.
A Csepel autógyár meg nem zöldmezős beruházás volt halam a WM lebombázott Hothy ligeti repülőgép gyárának újbóli megnyitása, csak most már teherautó gyárként.
Ha esetleg hibásan írtam valamit vagy bővítené, javítaná valaki azt megköszönném. Valamint az átadási évet nem sikerült megtalánom. Fentrol.hu-n 1969-ben még nem volt meg, de 1979-ben már a jelenlegi állomás megvolt.
Úgy tűnik Zsámbék honúak, AO-FV-749 Tökön álldogál, 22-én vitt járatot is, AO-FV-747 pedig most hozott be egy 783-at Zsámbékról, ha minden igaz, 12:30-kor visz ki egy 784-est. Tudja valaki miket váltanak ki, ha nem MMT-t? PIG, RDB, RWE vagy netán RFW helyére jönnek?
Vácon járatos topiktársakhoz egy kérdés: a berkenyei vonatpótló buszok ontopic kocsik (Econell?), vagy pedig külsősök csinálják távolsági kialakítású járművekkel? (Nagy testű kutyával utaznék arrafelé, ilyen tekintetben érdekel a dolog.) Köszönöm ha tudtok segíteni!