Keresés

Részletes keresés

Alexander Pistoletov Creative Commons License 12 órája 0 2 74258

A tárolót pedig elrejtették az avatatlan szemek elől a Forgách utcai metrómegálló közelébe.

Hasonló a helyzet a népligeti állomással is, ott Ferencváros egy kihaltabb placcára dobták el.

Előzmény: megaliner (74257)
megaliner Creative Commons License 18 órája -1 5 74257

Gönc Árpád városközpont, leánykori nevén Árpád híd.

 

Hol van a Volán autóbusz pályaudvar ?

 

Leszállok a villamosról és sehol egy tábla, sehol egy felirat.

 

Megállítok 5 embert.

Egy meg sem áll. 

Négy pedig nem tudja.

 

Már matricára se telik ?

 

Az építési paravánokra egy 2x1 méteres  esőt álló plakát, hogy erre meg erre menjél és 96 méter múlva ott van a Volánbusz ?

 

Ezt a szintet már 1975-ben is tudta a VOLÁN és nem csak Budapesten.

 

-----------------------------------------

 

Megtalálom.

Először is nem autóbusz pályaudvar hanem egy járda szakasz.

A buszok tövében információs oszlop amin van 3 bank hirdetés meg kettő valami más de a buszokról egy szó se.

 

Hegyi úr napi eggyel kevesebbet posztolna és legalább fele annyit tehetne a cégért amit vezet mint elődjei.

 

----------------------------------------

 

Harmadik.

Még csak ősz van.

Eső nincs.

A három busz ablakövig úgy sáros, hogy az már több napja rászáradt.

 

Credo Econell 18 NEXT Creative Commons License 24 órája 0 0 74256

Sziasztok! Szombaton megyek fel Budapestre. Délután milyen járatokon lehet kifogni népligetből induló és/vagy népligetbe érkező Credo Econell 18 NEXT-eket?

08-73 Creative Commons License 2 napja 0 0 74255

Ui: LHL-994 is volt ott ma.

Előzmény: 08-73 (74253)
08-73 Creative Commons License 2 napja -1 2 74254

"Csak idő kérdése és kipusztul az összes"

 

Ámen! Nagyon utálom, mikor a 710/722-es vonalcsopin az jön a csuklós MAN helyett. Bármi jobb ezeknél a szutyok 8500-asoknál.

Előzmény: IGNIS27 (74252)
08-73 Creative Commons License 2 napja 0 2 74253

Ma JMF-660 a 705-ösön!

IGNIS27 Creative Commons License 3 napja 0 1 74252

Csak idő kérdése és kipusztul az összes😅 Pénteken a NWX-457 ajtaja megkergült...

Előzmény: LSU 106 (74251)
LSU 106 Creative Commons License 4 napja 0 1 74251

NWX-425 selejt

LSU 106 Creative Commons License 5 napja 0 2 74250

Ez inkább a BAZ megyei topikban érdekes, itt a Volán pest megyei részéről van szó

Előzmény: Isubusz (74249)
Isubusz Creative Commons License 5 napja -1 0 74249

Üdv! Ha jól emlékszek ebben a topicban volt szó a távolsági buszokról.

Az itt off Ózdi RLT-912 Neoplan Tourliner egész héten Ózd-Miskolc között járkál: https://volan-naplo.vercel.app/search?q=rlt-912

 

TarajosPunk Creative Commons License 6 napja 0 0 74248

Lesz wifi az Econelleken?

Volan-Utas nevű wifi hotspottal több járaton is találkoztam már, működő nettel.


Külön telepítés, vagy az OBU-nak eleve kell a net, akkor már megosztani is tudja?

megaliner Creative Commons License 2025.11.10 -3 0 74247

Hagyjuk a FLIXBUS sztorit.

Előzmény: kbn (74246)
kbn Creative Commons License 2025.11.10 -1 5 74246

Pécsre nem megy be semmilyen Flixbus járat jelenleg.

 

M6-oson megy el a Szófia-Eszék-Budapest-Pozsony-Bécs-Prága-Drezda járatuk - még csak nem is naponta, hanem hetente néhányszor. Nulla esélyét látom, hogy ezt betérítsék Pécsre, magyar belföldi utasokkal elfoglalva a hosszútávú kelet-nyugati utasok elől a helyeket.

 

Ha a Flixbuszos felvetés nem légből kapott, akkor egyet tudok elképzelni: Budapest-Pécs-Eszék új nemzetközi járatok

 

Hogyan egyeztethető össze ez a közszolgáltatással?

 

Azt esélytelennek látom, hogy közszolgáltatási szerződést kössön a Flixbus a magyar állammal, aztán minden üzleti év zárásakor szkanderezzenek az EU legkorruptabb, éjféli rendeletekkel kormányzott államának nyelveket nem beszélő hivatalnokaival, hogy mennyi veszteségtérítésre jogosultak (saját bevételük ugyebár alig lenne az többmilliónyi ingyenes utazásra jogosult és országbérletes miatt).

 

Helyette mi lehetne?

 

Flixbus gyakorlatilag egy privát közlekedésszervező. Nagyrészt alvállalkozókkal dolgoznak, és úgy tudom, hogy széles skálán mozog a kockázatmegosztás. (Két elméleti véglet: Flixbus csak a jegyértékesítési felületet adja bevételi jutalékért, minden üzleti kockázat a buszt üzemeltető tényleges szolgáltatóé vs. az alvállalkozó fix kilométerdíjra szerződik - sok évvel ezelőtti információim szerint a tényleges szerződések a két véglet között vannak, és közel sem egységesek).

 

Megoldás: a járatot a Volánbusz üzemeltetné, és a Flixbus viszonteladóként kapna egy nemzetközi kontingenst (2025-ben hatalmas butaság nemzeközi járatot a Flixbus rendszerén kívül elindítani, a potenciális utasok egyszerűen nem találnák meg, mert nem is keresnék - kivéve olyan országok, ahonnan a munkaképes korúak tekintélyes része nyugaton dolgozik, pl. Románia, Ukrajna, balkáni államok).

Előzmény: megaliner (74237)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.11.10 0 2 74245

Akkor kell átmenni a hídon, amikor odaértünk.

Előzmény: megaliner (74243)
LSU 106 Creative Commons License 2025.11.10 0 1 74244

De miért akarnák? sokkal szólni a volánnak, hogy adott hó elsejétől három pár járattal többet kell kiadni

Előzmény: megaliner (74243)
megaliner Creative Commons License 2025.11.10 -1 2 74243

Az alkotmány   módosításhoz (immár 14-szer) elég volt 1-1 éjszaka.

 

Talán ezt is megtudják oldani ha akarják.

 

 

 

 

Előzmény: ckg471 (74242)
ckg471 Creative Commons License 2025.11.10 0 1 74242

De nem fog, mert április 1-jétől a MÁV a kizárólagos szolgáltató a helyközi és távolsági autóbusz-hálózaton.

Előzmény: megaliner (74241)
megaliner Creative Commons License 2025.11.10 -1 1 74241

Amikor szerződést köt vele az állam.

Előzmény: 6243 (74240)
6243 Creative Commons License 2025.11.10 0 1 74240

És a Flixbus mióta vihet belföldi utasokat? 

Előzmény: megaliner (74239)
megaliner Creative Commons License 2025.11.10 -1 0 74239

én

Előzmény: robbanómotor (74238)
robbanómotor Creative Commons License 2025.11.09 -1 1 74238

Ki beszélt a Flixbusról? 

Előzmény: megaliner (74237)
megaliner Creative Commons License 2025.11.09 -1 0 74237

Állítólag Bp és Pécs között dec. 14-től indítanak napi 3 új expressz járatpárt.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Jön valamilyen FLIXBUS délről, megáll Pécsen is és onnan autópálya Kelenföldig ?

 

Előzmény: hamzsabusz (74231)
kbn Creative Commons License 2025.11.08 0 0 74236

IC-nél nem lenne gyorsabb... órás ütemsürítés, zalaegerszegi mintára?

Előzmény: hamzsabusz (74231)
LIF-768 Creative Commons License 2025.11.08 0 0 74235

Az o560 intourokban. Elvileg csak a HPE rendszámosokban.

Előzmény: megaliner (74234)
megaliner Creative Commons License 2025.11.08 0 0 74234

Melyik buszban volt V6-os motor ?

 

 

Előzmény: LIF-768 (74233)
LIF-768 Creative Commons License 2025.11.08 0 1 74233

És még nem említettem azt az isteni motorhangot. Lehet nem mindenkinek tetszik, de nekem az a V6-os motor dübörgő hangja valami hidegrázósan jó volt. Nem hittem el, hogy ilyen gyönyörű hangot képes kiadni egy busz. :D A rábás Ikarusok után kedvencem, max az Euro 3,4-es OM457 jutott közel a régi Tourismokban és Setrákban, vagy még az Euro 4-es Intourok tolna megyéből.

Az új buszok közül is max a Neoplan-é tetszik, de az is csak akkor, amikor felpörög 100km/h-nál.

robbanómotor Creative Commons License 2025.11.08 0 2 74232

A HGS-es, HHY-s E95-ökhöz képest az Intourókat visszalépésként éltem meg. Nem voltam ezzel egyedül annak idején, de ahhoz a kórushoz nem csatlakoztam, amelyik azt állította, hogy ezek a török gyártású gépek feleannyit se fognak bírni, mint az Ikarusok. Aztán most, bő két évtizeddel később kiderült, hogy dehogynem. 

Előzmény: hamzsabusz (74230)
hamzsabusz Creative Commons License 2025.11.08 0 0 74231

Állítólag Bp és Pécs között dec. 14-től indítanak napi 3 új expressz járatpárt.

hamzsabusz Creative Commons License 2025.11.08 0 0 74230

Nálam a "csendeshidas" D10-es 256-ok, illetve a Scania 395/E95-ök a közelmúlt favoritjai. Egyenesen csalódott voltam, amikor "csak" egy papagáj Intouro jött. Egyébként tényleg nem vmi eget rengető ez az Inovell típus, az ülések még csak-csak, viszont iszonyatosan szűk az elrendezés, klíma sem vmi nagy szám, a kis kerekei meg a rugózása olyan érdekes, talán még éppen elegendő. A vezetőállás más normális típusokhoz képest olyan nem is tudom mit lehet rá mondani, megmosolyogtató... Mondjuk pont egy gépliget-Szekszárdon még egész elviselhető, az alig két órás, és viszonylag normális útminőség van egész végig.

Előzmény: timetable (74227)
LSU 106 Creative Commons License 2025.11.08 0 1 74229

távolsági tartalék

Előzmény: ray bacsi (74228)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!