Keresés

Részletes keresés

zöldkomcsi: Creative Commons License 5 perce 0 0 343947

Nyilván nem, mondtam, hogy megtévesztő.

Előzmény: Rangun (343945)
zöldkomcsi: Creative Commons License 5 perce 0 0 343946

Pedig itt ti azt vizionáljátok, hogy 10 éven belül szinte csak új autója lesz mindenkinek, amit használ, sőt, taxival járunk.

"Mivel a vevők jövedelme nem fog olyan mértékben emelkedni, mint az autók ára, ezért sokan kisebb autót, vagy kevésbé motorizált autót vesznek majd, "

Rangun Creative Commons License 5 perce 0 0 343945

Arról van szó.

Előzmény: zöldkomcsi: (343942)
Rangun Creative Commons License 5 perce 0 0 343944

Valakinek már most van 3.

Előzmény: Auralianus (343943)
Auralianus Creative Commons License 10 perce 0 0 343943

Ha 3 elektromos lesz, akkor gyanítom több EV-t fognak értékesíteni, mint egy MÁSIK gyártó ;)

Előzmény: Rangun (343940)
zöldkomcsi: Creative Commons License 20 perce 0 0 343942

Ez megtévesztő mert sokan azt gondolhatják, hogy minden 4. gyártott eladott autóról van szó.

Előzmény: Auralianus (343939)
szilvatövis Creative Commons License 45 perce 0 0 343941

Klassz, de az a kötél még is csak illúzióromboló egy kicsit...

https://www.youtube.com/watch?time_continue=50&v=Ay5q35R7VJs

Rangun Creative Commons License 45 perce 0 0 343940

Mondjuk a 12-ből ha 3 lesz elektromos, ha a Porschet is oda számolják, akkor legfeljebb 5, a többi hibrid lesz.

Előzmény: Auralianus (343939)
Auralianus Creative Commons License 1 órája -1 0 343939

"Az Audi egy korábbi előrejelzése szerint 2025-ben már minden negyedik autójuk elektromos lesz, Schot szerint ezt a célt egy-két évvel korábban elérhetik. 2020 végére már 12 részben vagy teljesen elektromos Audi lesz a kínálatban, a cél az, hogy a gyártást felpörgessék."

 

... ez csak a kezdet... 

 

;)

Előzmény: szilvatövis (343936)
szilvatövis Creative Commons License 1 órája 0 0 343938
Rangun Creative Commons License 1 órája 0 0 343937

A technológiai átalakulásról az Audi-vezér azt mondta, hogy sokan durván alábecsülték az iparág átalakulását, az elektromos autók iránti kereslet a vártnál sokkal gyorsabban nő majd. Az Audi egy korábbi előrejelzése szerint 2025-ben már minden negyedik autójuk elektromos lesz, Schot szerint ezt a célt egy-két évvel korábban elérhetik. 2020 végére már 12 részben vagy teljesen elektromos Audi lesz a kínálatban, a cél az, hogy a gyártást felpörgessék.

 

Szóval erre számít az Audi vezér, a BMW meg még 2030-ban is csak 15% NEV-el számol.

Előzmény: szilvatövis (343936)
szilvatövis Creative Commons License 1 órája 0 0 343936
manta-z Creative Commons License 1,5 órája 0 0 343935

"nem az ára miatt, mert azt a Hymer pont leszarja."

Szerintem meg pont nem, ha leszarná akkor nem azt választotta volna. 

Szerintem saját véleményem szerint meg igazi fostalicska ez a triumvirátusban gyártott Ducato-Jumper-Boxer. Tudom mert nekem is van :)

Egy előnye van, hogy olcsó. Nagyon. Főleg a többihez képest. Én is Transportert szerettem volna de amit akartam pontosan 2x annyiba került mint ez a PSA csoda így kénytelen kelletlen ez lett. 

És így az ember elnézi neki a kb. 60 000km-ként cserélendő EGR szelepet, CR nyomásszelepet, kerékcsapágyakat. 150 000km után lógó igénytelen műanyag belteret, elégtelen kenésből származó megsülő 6. sebességfokozatot. Kilyukadó dugattyúkat, Maxiról leszakadó ajtózsanérokat, meg kompletten leszakadó oldalajtókat és a  folyamatos küszködést a kuplunggal. 

Azért érdemes a Citroent választani mert az rohad a legkevésbé a Fiat kis motorja (régi 2.3) meg más mint a másik kettőben közös Ford-PSA dugattyúlyukasztó 2.2 Denso befecskendezős förmedvénye. (Az újakban már vastagabbak a dugattyúk, hogy ne lőjje át amikor bedarálja a saját CR pumpáját.) A régebbi 3.0 meg főtengely csapágyas lesz amit nem lehet köszörülni-> csere. 

 

Folytasd még :)

Előzmény: GPS (343906)
manta-z Creative Commons License 1,5 órája 0 0 343934

Szerintem műszakilag a 60-70-es években voltak toppon az olaszok.

Onnantól kezdve lemorzsolódás, manapság nagyrészt ipari hulladékot gyártanak az ipar szinte minden területén. (tiszt. kiv.) 

Ez nem tudom mennyire a mérnökök hibája, lehet a pénzügy miatt van :)

 

 

Előzmény: mica-r (343933)
mica-r Creative Commons License 2 órája 0 0 343933

Ne merre gondoltam. Általában az idő megelőzte őket, illetve a konkurensek a fejükre nőttek. De előbb kezdődött az. Nézd meg az Alfa Romeo történetét még korábbról. Vezető szinvonalon voltak a hetvenes évekig kb. A teherautó az más kérdés, nem ugyanaz a gárda szerintem mint a Fiat Uno fejlesztők. 

Előzmény: GPS (343906)
Auralianus Creative Commons License 2 órája -1 0 343932

jövedelemújraeolsztás, jövedelemújraelosztás...

Előzmény: GPS (343928)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2 órája -1 1 343931

Őfelsége csillagásza.

 

-  Ki ez a rongyos ember a palotámban? (kérdezi az uralkodó a miniszterelnökét)

-  Felséged udvari csillagásza.

-  Igen? Nekem van olyan? Kell az nekem?

-  Hogyne! Felséged kalózainak készíti a térképeket.

-  Az tényleg fontos. De miért ilyen szakadt rongyos a ruhája?

-  Erre telik neki, évi 7 arany a fizetése.

-  7? Azonnal emeljék fel 700-ra és öltözzön fel rendesen!

- Bátorkodok ellentmondani felségednek. Ha ui. felséged udvari csillagászi állásával 700 arany évi jövedelem jár, akkor abban az állásban soha többé nem lesz csillagász.

Előzmény: GPS (343928)
_Berci Creative Commons License 2 órája -2 0 343930

Nincs kizarva, hogy egy kertesz ovatlanul ralepett a gereblyejere ... az orrbavagta ... aztan ovatossagbol leallitottak a reaktort nehany napra ...

Előzmény: Tzp (343929)
Tzp Creative Commons License 2 órája 0 1 343929

Nem csak kötelességből lehet nyilatkozni a problémáról!

Előzmény: QuantumSingularitas (343926)
GPS Creative Commons License 2 órája 0 0 343928

 

Eletre szolo Mamahotelt is szokott ajandekozni az olasz allam az o nagylelkusegeben az egyetemi oktatoinak, mert oket meg ennyire megbecsulik. :)

 

Ez sajnos szinte világjelenség, hogy egy komolyabb egyetemen végzett friss-diplomásnak magasabb a kezdőfizetése - mint a 20 éve a pályán lévő professzorának - aki előtt még 2 hónappal előtte reszketve vizsgázott.

 

A fasz se érti, hogy (főleg ilyen magas szinten) miért nem bérezik rendesebben az oktatókat?

 

Pedig lóvé lenne rá - hisz a híresebb egyetemek térdig járnak a lóvéban, néha az egyetemi-sportra többet költenek, mint az egész tanári karukra.

 

Talán arra gondolnak, hogy ha a professzoroknak több pénzük lenne - akkor azt költenék szórakozásra-utazásokra-hobbira-kurvákra - ahelyett hogy a magas-tudományokkal foglalkoznának?

 

Ki tudja?

.

Előzmény: bz248 (343921)
_Berci Creative Commons License 2 órája -2 0 343927

Müszaki hiba/gond mindig törtenhet. Viszont nem artana a transzparrencia ... vagyis az, hogy az oroszok nem a szokasos modon titkoloznak, hanem "kiadjak" a valos okokat ... az sokat segitene pl. Pax2 tervezesenel is ...

Előzmény: Tzp (343924)
QuantumSingularitas Creative Commons License 2 órája 0 0 343926

INES 2 ig nincs tájékoztatási kötelesség. 

Előzmény: Tzp (343924)
Auralianus Creative Commons License 3 órája -1 0 343925

nézzük a dolog jó oldalát... Leningrád messzebb van, mint Csernobil...

Előzmény: Tzp (343924)
Tzp Creative Commons License 3 órája 0 0 343924

https://index.hu/gazdasag/2019/02/21/leallt_a_paks_2_mintaeromuve/

 

Nem túl bizalomgerjesztő, hogy nem adnak meg indokot.

zöldkomcsi: Creative Commons License 4 órája 0 0 343923

Detroitban is az a lusta kommunista jenki mentalitás lehet a probléma.

Előzmény: Rangun (343913)
Auralianus Creative Commons License 5 órája -1 0 343922

Mer' aki nem ért hozzá, az taníttya :Đ

Előzmény: bz248 (343921)
bz248 Creative Commons License 5 órája 0 0 343921

"Nem véletlen, hogy ott az egyetemi diploma az kiemelt társadalmi rangnak is számít, egyben."

 

Eletre szolo Mamahotelt is szokott ajandekozni az olasz allam az o nagylelkusegeben az egyetemi oktatoinak, mert oket meg ennyire megbecsulik. :)

Előzmény: GPS (343918)
z_a_p Creative Commons License 5 órája 0 0 343920

és főleg ez a vektor nem normális, zsírból kéne bevinni legalább 10-15g-ot, szénhidrátból legfeljebb 20g-ot, legalább 20-25g fehérjét,

 

Lehet megsem jo otlet a sok feherje?

https://www.portfolio.hu/short/kiderult-hogy-miert-halnak-meg-koran-akik-sok-feherjet-esznek.314831.html

Előzmény: padisah (343068)
Auralianus Creative Commons License 5 órája -1 0 343919

őszintén szólva nem tudom Olaszország (Spanyolország) melyik részén székelt X vagy Y cég...

 

... az is lehet csak "belenyúltam" a dologba, de az tény, hogy ami "hétfőre kellett volna" az sokszor csak kedden volt meg...

... a pénteki nap sokszor szintén felejtős volt érdemi munka szempontjából... viszont amire azt mondták, hogy kész, az kész

is volt.

 

 

Előzmény: shadowbull (343915)
GPS Creative Commons License 5 órája 0 0 343918

 

szaktudásra monnyuk nekem sem lehet (nincs is) egy szavam se

 

Egy olasz mérnök a mai napig világmárkának számít - bárhol.

Építészetben, gépgyártásban, de valahol még (részben) elektromos területen is az élen járnak mérnöki tudásban.

 

Ami nem csoda, mert geci-nehéz az egyetemük - ott alapból olyan képzést adnak, amit más országokban csak többszörös posztgraduálisban kapnak meg a hallgatók.

Óriási a lemorzsolódás is emiatt - mert nem mindenki bírja ki azt a terhelést. Sokan egy ház árát is elbukják emiatt - mégsem bírják végigcsinálni.

 

Nem véletlen, hogy ott az egyetemi diploma az kiemelt társadalmi rangnak is számít, egyben.

.

Előzmény: Auralianus (343912)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!