Megint a hazugságok meg a szalma bábozás. Rajtad kívül senki nem mondta hogy a dízel nem szennyez. Az hangzott el, hogy a tartós ICE járművek teljes élettartamra vetített környezeti lábnyoma sokkal sokkal kisebb mint a BEV-eké.
Ez ugye egy tény, vitatni nem tudod, tehát be is indul nálad a dezinformációs automata.
Sajnos az ICE superfanok még mindig ott tartanak, hogy a dízel nem szennyez, az EV szennyez. Nem csak a dízelek kipufogógázai toxikusak, hanem ezek a hittanok is, de ez a cikk túlmegy minden határon, az idiotizmus mintapéldája lehetne.
"Jelenleg egy új autó élettartama körülbelül hét év,
Melyik univerzumban?
Hány ország van a világon, ahol 7 év családi használat után már csere-kényszer lenne?
- Az, hogy létezik egy-két ország, ahol akkorák a szerviz-órabérek, hogy csak garancia-ideig érdemes autót tartani - az egy dolog. - De akkora faszságot kijelenteni, hogy: "egy mai autó élettartama átlag 7 év" - hát ehhez jó nagy marhának kell lenni.
FIGYELEM: Egy mai autó, emberi (tehát nem vadmarha) használatban - 7 éves korában ÚJSZERŰ állapotban van! kívül is, belül is - motorikusan meg pláne.
A nem tudom milyen merci amit használtam időnként még éve körül, az 13 évesen 400 000km után vált gazdaságilag totálkárossá. de sokasodtak vele a bajok már előtte is, csak csapda helyzet mindég, ha már ennyi annyi rá lett költve.
A ma gyártott autok sokkal jobbak biztonságossabak kényelmessebbek tisztábbak nemrozsdádonak olcsobbak csak egyegy olaj csere, egyszerü a hibakeresés (obd)
A W124 volt a legjobb Mercedes, nem véletlen van egekben az ára egy-egy megkíméltebb darabnak. 100 000 euro feletti példányok vannak a neten de 5000 euro alatt nem veszel épkézlábat belőle. A 123-ast tudták megfizetni az afrikaiak, ki is hordták az összeset jó 10-15 éve amikor mindenki szabadulni akart tőlük. A cikkel egyetértek, hogy nem fenntartható a kacatgyártás. Azon része nem igaz, hogy egy modernebb dizel autó nem megy el bármivel . Még a VE köradagolós EDC autók (2005-ig gyártották) is elmennek szinte bármivel, ha nincs benne szilárd szennyeződés. Ülepített fáradt olajjal is. Black diesel néven rákereshetsz a neten. Egyébként még a Golf 4 padlólemezére épült autók egész fenntartható technikák az adagolós 1,9 tdi-vel, nem ritka belőlük a 600-800ekm-t futott. A W123-as motorjait (OM 616-617) jellemzően 400-500ekm után generálozni kellett, nem volt annyira tartós mint a W124-es motojai (OM 601-606) amik 1mil felett képesek elmenni.
Csak a mamutoknak nem érdeke tartós terméket gyártani. Lehetne modern felszereléssel is tartós autót gyártani. Kérdezd meg bull-t mennyivel kerülne többe 25 évre és egymillió kilométerre méretezni az autókat. Úgy saccra 5-10% költség növekedés se lenne.
A környezeti lábnyom meg jóval kisebb lenne. És nem nagy ördöngösség csak a bizottságnak el kéne rendelnie hogy csak 10-15 év garival lehet európában új autót forgalomba helyezni.
Beleillik, neked, mert bele akarod illeszteni. Tőlem gyárthatod a konteókat, az általában nem érdekel. De mikor olyan kijelentéseket teszel amiket szoktál, mint most is, ne az ordas nagy baromság.
Igen, ennyiben hibáztam hogy rakétát írtam torpedó helyett, tudom hogy a kettő nem ugyanaz. A történet így lett volna pontos, de csak emlékezetből írtam.
A kilövés következménye azonban hasonló lett volna.
50? 10000 legaláb, hiszen ezernégyszázmillioan vannak, passzolna a magyarnak mert a kinaiak szorgalmassak és nem csak höbörögnek a magyar férfiak is megtanulnák szoval egy nyerö nácio alakulna ki