Valamiért nehezen értem ezt a költségezést meg adózást. Nehéz megértenem miért baj az, ha az autózásnak vannak költségei.
Mármint szerintem teljesen normális dolog, hogy egy olyan úttal szemben támasztott múszaki elvárások ahol 150+ -al IS lehet száguldozni egészen mások, mint ahol max 100-al lehet haladni. Ebből adódóan mások a járulékos költségek is. Értemén, hogy
szabadságvágy, meg "számítazafélóra" de ez igazán nem indokolja, hogy szétmaszatoljuk a költségeket is.
Kb az a logika, amikor "nem éri meg" szigetelni és/vagy fűtést korszerűsíteni, vagy napelemet telepíteni, mert "ami van az olcsóbb" :)
A nagyobb hányadunknak személygépkocsira valójában nincs is szüksége, inkább státusz szimbólum az vagy a személyes szabadság illúzióját adja annak aki rendelkezik vele.
Szerintem arra még nagyon sokat kell várni, hogy 10-12 éves jó vagy legalábbis még elfogadható állapotú, használható elektromos autók legyenek a használt kereskedésekben, amik 2-3 havi minimál bér értéken megvehetők. Van használt autó kereskedelem nyugaton is, sokkal gazdagabb országokban is.
fejlődhet e természettudomány úgy is, hogy nincs rá társadalmi igény
?
Hanem csak az ember génjeibe kódolt késztetés, "evés tudás fájáról"ami motiválja? Te mondod, hogy nem mert ahol most vagyunk az nem így történt tehát más úton nem lehetséges. Ezt nagyon olvasmányosan logikusan le is vezeted de más utat csak azzal zársz ki, hogy nincsenek nyomai. Pedig itt ellentmondol ám magadnak is, mert olyat viszont írtál, hogy több millió év elteltével a mi civilizációnk nyomait is csak komoly kutatással lehetne megtalálni, de ilyenről nem tudok, hogy lett volna. De a deniken féle szerintem nem az.
Én meg úgy gondolom, hogy ezt nem tudjuk, csak bizonyos nagyon régi de objektíven létező szövegek alapján gyanúval élek, hogy de igen.
Na nem egészen, jövőre már elképzelhető, hogy engedély kell az otthon töltőhelyhez is. Gázt se lehet hanem kút kezelő vizsga stb... Nyilvánost most se lehet csak úgy, hogy nesze dugd be. (-:
Ok nyilvan nem az atlagjuzerek vagyunk az evi 40e+ otohasznalattal... de azert rendszeresen elofordulnak olyan napok, ahol 500 km feletti otozas van betervezve, es termeszetesen el lehetne indulni fel oraval korabban is. De ugye az lenne a sajat szemelygepkocsi elonye, hogy ne kelljen.
Miben nem felel meg? 100km/h-s átlag felett lehet vele közlekedni, hosszútávon.
Ugyan már, ne legyél naív.
Mit ér egy autó, amelyik 3,5 mp.-nél lassabban van 0-100, on, ezt nem tudja megismételni 20x egymás után - és nem tud legalább 240-et (azon a pár német pályaszakazon, ahol ezt még megengedik)?
Ki beszél itt normál, használható közlekedési eszközről? Kit érdekelne egy ilyen?
Nem tudtad, hogy csak a lúzerek tötymörögnek 130-al a sztrádán?
Egy hete jártam be az M7+M3-ast. Általában 120...125-el "hasítok" (menne kicsivel többet is, csak nekem így kényelmes.
Meg aztán mijafaszért siessek - engem megvárnak, nem kell fossak senkitől, hogy elkések).
Na szóval, így 120-al "döcögve" kényelmesen, úgy 10 percenként suhant el mellettem egy-egy "kolléga" - olyan sebességgel, hogy beleremegett a tükröm a légnyomástól. Saccra úgy 180-200-al (de lehet volt, amelyiket így még alá is becsültem).
Most kezdjem el fejtegetni, hogy melyik 2 autótípus volt MIND?
Hát nem japán, francia, vagy olasz - maradjunk ennyiben.
Az EV az, amit megveszel, és egyre tisztább az üzemeltetése, az idő előrehaladtával, mert egyre tisztább az energia, amit felhasznál, az ICE meg egyre szennyezőbb, ahogy öregszik.