Keresés

Részletes keresés

GPS Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361368

 

Miben nem felel meg? 100km/h-s átlag felett lehet vele közlekedni, hosszútávon.

 

Ugyan már, ne legyél naív.

Mit ér egy autó, amelyik 3,5 mp.-nél lassabban van 0-100, on, ezt nem tudja megismételni 20x egymás után - és nem tud legalább 240-et (azon a pár német pályaszakazon, ahol ezt még megengedik)?

 

Ki beszél itt normál, használható közlekedési eszközről? Kit érdekelne egy ilyen?

Nem tudtad, hogy csak a lúzerek tötymörögnek 130-al a sztrádán?

 

Egy hete jártam be az M7+M3-ast. Általában 120...125-el "hasítok" (menne kicsivel többet is, csak nekem így kényelmes.

Meg aztán mijafaszért siessek - engem megvárnak, nem kell fossak senkitől, hogy elkések).

 

Na szóval, így 120-al "döcögve" kényelmesen, úgy 10 percenként suhant el mellettem egy-egy "kolléga" - olyan sebességgel, hogy beleremegett a tükröm a légnyomástól. Saccra úgy 180-200-al (de lehet volt, amelyiket így még alá is becsültem).

Most kezdjem el fejtegetni, hogy melyik 2 autótípus volt MIND?

 

Hát nem japán, francia, vagy olasz - maradjunk ennyiben.

.

Előzmény: Rangun (361355)
mica-r Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361367

No de a jövőről volt szó ezügyben!

Előzmény: Rangun (361365)
mica-r Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361366

Alakul a valóság :-)

Előzmény: Rangun (361364)
Rangun Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361365

Otthon töltheted a saját adómentes áramodról, benzint nem tudsz otthon előállítani, azt lehet jövedéki adózni, az áramot nem.

Előzmény: mica-r (361363)
Rangun Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361364

Teslaval be lehet járni az országot, a többi EV-vel is, csak lassabban, ez a valóság.

Előzmény: mica-r (361362)
mica-r Creative Commons License 2019.12.17 0 1 361363

Nyilván olcsóbb lesz az üzemeltetése. Hiszen a növekvő mennyiség esetén nem fognak ráhárulni adók. Te lüke....

Előzmény: Rangun (361360)
mica-r Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361362

Jól ferdíted a valóságot, szerencséd hogy nem kell ev-vel járnod.

Előzmény: Rangun (361359)
Rangun Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361361

Az EV az, amit megveszel, és egyre tisztább az üzemeltetése, az idő előrehaladtával, mert egyre tisztább az energia, amit felhasznál, az ICE meg egyre szennyezőbb, ahogy öregszik.

Előzmény: Rangun (361360)
Rangun Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361360

Olcsóbb lesz, nem drágább, te lüke.

Előzmény: mica-r (361358)
Rangun Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361359

Már itt is jól tudod használni, a nagyvárosok zöme elérhető, és van gyorstöltő.

Előzmény: mica-r (361357)
mica-r Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361358

Olcsóbb, mert kevés van belőle és korlátozottan használható. Majd drágább lesz jóval.

 

Előzmény: Rangun (361356)
mica-r Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361357

Dehogy lehet. Statisztikában tudsz ilyet kreálni csak. 

Kijelölök 3 magyar várost és nem tudod egy nap a munkaidődben végigjárni.

Előzmény: Rangun (361355)
Rangun Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361356

Az üzemeltetése jóval olcsóbb, aki használja, ezt is figyelembe veszi.

Előzmény: mica-r (361354)
Rangun Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361355

Miben nem felel meg? 100km/h-s átlag felett lehet vele közlekedni, hosszútávon.

Előzmény: mica-r (361350)
mica-r Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361354

Attól függ, mennyi támogatás van az árban...

Előzmény: Future181 (361353)
Future181 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361353

Az ár valóban magas, de egy új BMW sem lényegesen olcsóbb, főleg ha az USA árakat nézzük.

Előzmény: advocatusdiaboli (361352)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.12.17 -1 0 361352

Még az sem az. Elfogadható kompromisszum - viszont egyelőre nem elfogadható áron.

Előzmény: Rangun (361349)
JAMIE222 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361351
Előzmény: Rangun (361349)
mica-r Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361350

Nem lehet teljes értékű autó, mert télen 200 -250 km-enként meg kell állni egy időre. Ez sok felhasználási módban nem felel meg. 

Részben ezért is kicsi a számuk.

Előzmény: Rangun (361349)
Rangun Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361349

Az újakról beszéltem, a Tesla teljes értékű autó.

Előzmény: advocatusdiaboli (361342)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361348

mivel egyszerűen alapvető ismeretek hiányoztak, például a Bibliai Teremtés Könyvére nem volt semmiféle alternatív, pláne valamennyire is bizonyított magyarázata a tudománynak.

 

Valójában most sincs, de érdekes módon egyre közelebb kerül hozzá.:

 

2.Jn 1,1Kezdetben vala az Íge, és az Íge vala az Istennél, és Isten vala az Íge.

http://biblia.biblia.hu/read.php?t=1&b=43&c=1&v=1#

 

Ehhez képest még száz éve sem volt a Daytoni majomper - amikor viszont már a tudomány konkrétan TUDTA, sőt, BIZONYÍTANI TUDTA, hogy a Teremtés Könyve TÉVEDÉS, NEM ÍGY TÖRTÉNTEK a dolgok. 

Megjegyzem, a vallási fanatikusokat ez akkor sem zavarta, 

 

 

De azóta már jöttek a neodarwinisták, azokat zavarja, de nem vallásos fanatikusok, akik szerint csak nem stimmel valami. Darwinra a korabeli kapitalizmus volt hatással.

A teremtés egyáltalán nem tisztázott na és a kvatuumfizika meg aztán nagyon csábít az ezoterikára.

 

A világ felén valójában még ma is középkor van.

 

 

Ma már? Így akartad írni? 

Előzmény: advocatusdiaboli (361341)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361347

Mi nem volt cáfolva? Ne csináld már, valaki kitalálta ezt a mesét, te (és még sokan mások is) meg beszoptad - ennyi.. Ilyen alapon, ha én most kitalálom, hogy az ókori egyiptomiak atomreaktort és űrhajót is építettek, akkor innentől számodra ez már valóság, elvégre "az nem cáfolat, hogy nincsenek tárgyi bizonyítékok"...

 

A gyanúsítás, kételkedés az nem azonos azzal, hogy valóságnak is tekintjük. Úgy értem, hogy az egész koncepciónak nem cáfolata. Azt te is kell gondold, hogy pl a galvannit meg kellett figyeljék már sokkal régebben is, azt nem látom nem is lehet bizonyítva, hogy aztán valami szűk körben nem fejlődött e tovább. Állítod, hogy csak legalább Európa méretű területen és népességgel lehetséges, elszigetelten nem, én csak azt mondom rá, hogy nem tudom. Amiket mondtam bibliai példákat azok nem utólagos kreációk, hanem megtapinthatók múzeumokban. Te nem szered a kételkedést ezért nem kelt gyanút se, hogy ott valaki látott valamit.

 

A tréfának volt egyébként pozitív eredménye is. Egyrészt lemodellezték, és ki is alakították az alapjait efféle (köteles-csigás) logikai hálózatok létrehozásának.

 

 

Én a magyar kiadásban olvastam de az lehet, hogy nem április 1 én jelent meg, minden esetre vagy 30 évig komolyan vettem, mert máshol már csak most néztem utána először, hogy szóltál. De majdnem lett belőle más érdekes, csak a tesi tanár nem volt kellően lelkes híve, aztán én meg meguntam (-: 

 

Jó, te legalább el is ismerted, hogy vallásos és "mágikus" gondolkodású vagy, de ezt mindig is tudtuk rólad, de túlzásokba így se essünk már...

 

 

Nem, a kütyüjeim működnek természetesen. Pl: Magas hidrogén túlfeszültség higanyon, alacsony a platinán, ez egyáltalán nem hitről vallásról álmokról szól.

Itt ami most kialakult beszélgetés abban a te gondolkodásodhoz vagyok közelebb, mert végletet képviselsz, de figyelek a másikra is. Budha tanításában viszont tényleg hiszek, hogy a jó út mindég két valami közt középen van.

 

A lényeg az, hogy komolyan véleményt alapozták egy kitalációra/átverésre, és nem nagyon van hajlandóságod ebből visszakozni úgy sem, hogy ez kiderült. Magyarán a hited tárgyába eső dolgoknál a tények nem befolyásolnak, egyszerűen nem érdekel téged az, hogy amiben hiszel, az igaz-e, vagy tévedés.

 

Na...na....! Ne csúsztass, azt csak egy kis adaléknak említettem. Az egész koncepcióm lényege ami gyakran vissza is tér, az éppen az, hogy a számítás technika jelentőségét nem ismerem el, hanem azt prédikálom, hogy ez egy zsákutca ami elvonta az erőforrásokat. Ha (...mondom? ha..) valaki bortablettákat adott Jézusnak és tiszta etanolt és cortizont bénákat gyógyítani, annak nem volt számítógépe, de sodomát nukleáris csapassál szüntette meg.

Előzmény: advocatusdiaboli (361343)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361346

Hímsoviniszta vagy.:-)))

Előzmény: LokhajtasosCsillamponi (361345)
LokhajtasosCsillamponi Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361345

reg hallottam, de meg mindig jo :D

Előzmény: Pomber Béla (361344)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.12.17 0 1 361344

inkább csak elemi sémák működését demonstráló "deszkamodelleket" lehet így létrehozni, még kifejezetten precíz, az ókorban nem is lehetséges mechanikai kialakítás mellett is (golyóscsapágyazott-teflonos csigák, kevlar szálak kötélként, stb..) képtelenség még egy egyszerű számológépet is összehozni

 

Ez így nem igaz. A természetben előfordul ilyen.

Például a nőkben azért van 73 csonttal több, mert mechanikus az agyuk.

 

 

 

 

 

 

 

Jóvan-jóvan... megyek már... nem kell lökdösődni...

Előzmény: advocatusdiaboli (361343)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361343

"De cáfolva se. Az nem cáfolat, hogy nincsenek tárgyi bizonyítékok."

 

Mi nem volt cáfolva? Ne csináld már, valaki kitalálta ezt a mesét, te (és még sokan mások is) meg beszoptad - ennyi.. Ilyen alapon, ha én most kitalálom, hogy az ókori egyiptomiak atomreaktort és űrhajót is építettek, akkor innentől számodra ez már valóság, elvégre "az nem cáfolat, hogy nincsenek tárgyi bizonyítékok"...

Jó, te legalább el is ismerted, hogy vallásos és "mágikus" gondolkodású vagy, de ezt mindig is tudtuk rólad, de túlzásokba így se essünk már...

 

A tréfának volt egyébként pozitív eredménye is. Egyrészt lemodellezték, és ki is alakították az alapjait efféle (köteles-csigás) logikai hálózatok létrehozásának. Mellesleg azért az is kiderült közben, hogy csak nagyon minimális összetettségű, inkább csak elemi sémák működését demonstráló "deszkamodelleket" lehet így létrehozni, még kifejezetten precíz, az ókorban nem is lehetséges mechanikai kialakítás mellett is (golyóscsapágyazott-teflonos csigák, kevlar szálak kötélként, stb..) képtelenség még egy egyszerű számológépet is összehozni - túl nagyok az energia-veszteségek és a nyúlásból adódó információ-veszteségek. De azóta évente rendeznek egyetemi versenyeket mechanikai alapon kialakított logikai gépekkel - a Tinkertoy összerakós játékból kialakított számlálóművek például nagyon jópofák. 

Itt jegyezném meg, hogy nem véletlen, hogy bár már jól kidolgozott finommechanikát használhatott, de mégsem lett alkalmazható az informatika/számítástechnika nyitányának tekintett Baggabe-féle gép sem - bármilyen tetszetős, de ez az irány zsákutca.

 

A lényeg az, hogy komolyan véleményt alapozták egy kitalációra/átverésre, és nem nagyon van hajlandóságod ebből visszakozni úgy sem, hogy ez kiderült. Magyarán a hited tárgyába eső dolgoknál a tények nem befolyásolnak, egyszerűen nem érdekel téged az, hogy amiben hiszel, az igaz-e, vagy tévedés.

Előzmény: zöldkomcsi: (361315)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361342

Ez maximum az új autókra igaz, akkor viszont az EV-k esetében is csak az újakat volna szabad figyelembe venni (az EV-k többsége nálunk is használtan behozott Leaf és i3), így meg már ez sem lenne igaz...

Az EV ma még mindenütt nagyon erősen rétegautó, és vagy divatból veszik gazdagok - vagy nagyon meghatározott és szűk felhasználási körre szánják, hiszen csak ott van ma még értelme.

Előzmény: Rangun (361340)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361341

Te sem sokat értesz ebből az egészből, ez látszik...

Ezerszer elhangzott már, hogy a transzcendentálisba vetett hithez való viszony igazándiból a modern tudomány kialakulásával, valamikor a XIX. század végével vett gyökeres fordulatot, szenvedett el drasztikus törést. Newton, Galilei, Pascal korában a vallásos és természettudományos világkép nem volt még éles szembenállásban - mivel egyszerűen alapvető ismeretek hiányoztak, például a Bibliai Teremtés Könyvére nem volt semmiféle alternatív, pláne valamennyire is bizonyított magyarázata a tudománynak.

Ehhez képest még száz éve sem volt a Daytoni majomper - amikor viszont már a tudomány konkrétan TUDTA, sőt, BIZONYÍTANI TUDTA, hogy a Teremtés Könyve TÉVEDÉS, NEM ÍGY TÖRTÉNTEK a dolgok. Megjegyzem, a vallási fanatikusokat ez akkor sem zavarta, most sem zavarja, sőt, az USA Biblia-övezetében ezt a pert simán ma is le lehetne folytatni, és sanszos, hogy ma is az lenne a vége, mint akkor... Az emberi butaság és fanatizmus örök...

 

Lajos meg Mohács itt nem játszik. Az viszont nagyon is látható, hogy a fanatizmus mekkora szerepet játszik még mai korunk konfliktusaiban is. Persze, mindig ott vannak az érdekek is, sőt, valójában azok az elsődleges motivációk - de nagyon sok esetben az érdekek valamilyen ideológiai fanatizálás nélkül messze elégtelenek lennének a tényleges lépések kiváltásához. Ellenben az ideológiai fanatizmus simán képes rávenni tömegeket arra - hogy olyan lépéseket támogassanak, amelyek utána pont az ő érdekeik ellen fognak hatni. A világ felén valójában még ma is középkor van.

Előzmény: Omar Khajjám (361325)
Rangun Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361340

A több ezer az már tömeg.Több EV kerül a magyar utakra, mint mondjuk Audi.

Előzmény: mica-r (361339)
mica-r Creative Commons License 2019.12.17 0 0 361339

Nincsenek tömegesen. Vagy az 1-2% arány annak számít?

Esetleg a töltőknél látod őket, ott aránylag sokat vannak. 

Előzmény: Rangun (361338)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!