Egyre biztosabb, hogy a Mercedes is csalt a dízelautóik károsanyag-kibocsátási adataival.
Gigabírságra számíthatnak.
....a német szövetségi gépjármű-felügyelet, a Kraftfahrtbundesamt (KBA) az érintett Mercedesek kipufogógáz-visszavezetését vezérlő szoftverében találta meg a szabálytalanságot.
"zöld, sötét zöld" mindha ezek lennének a megváltok? a többi, de csendes milliárd emberek lenének a gonoszok?
közben a totális CO2 növekszik, mert a szénégetés NEM csökken globálissan, mire ez áhitatos rozsaszin hangulat? a Német soksok szenet éget mivel kikapcsolta a atomáramot felyetlenül idö elött. ezt nem én találtam ki.
amikor a Titanic kezdett sülyedni, volt egypár ember akik azt hirdették, hogy nembaj hiszen ugyis földet érünk. pedig nemvoltak "zödek"
Ez valóban fantasztikus eredmény, hiszen így a német EV-k már csak tízszer annyira szennyezők, mint a nem ződd és nem wendéző hülye franciák EV-i....
Érdekes dolog a vallás meg a szerelem, képes egészen másnak láttatni a dolgokat, mint amilyenek azok a valóságban...
Németország az atomerőművei teljesen fölösleges, hangulatkeltő és erőltetett leállításával akkora környezeti kárt okozott, amit vagy 50 év alatt lesz képes kompenzálni, még akkor is, ha ennek a végére teljesen zöld üzemre tér át...
Tehát azok az országok a legdemokratikusabbak és/vagy környezettudatosabbak , ahol nem akarnak demokratikusabbak és/vagy környezettudatosabbak lenni :Đ
Nehezen vagyok vevő a "CO2 semleges" dolgokra... ne érts félre, BIZTOS JOBB, mint...
Természetesen a teljesen kibocsájtás mentes ideális állapothoz vezető úton ez is lehet egy lépés és JOBB IS, mint a földgáz, de én ilyen kis türelmetlen típus vagyok :Đ
Legyek már én is demagóg egy picurkát! Annyi idiótabaromállat tanulmány, cikk ócsárolta már az elektromobilitást a német áramtermelés CO2 emissziójára hivatkozva, hogy ennyi kárpótlást megérdemelnek szegénykék. :-)
Hatalmas ütemben nőnek világszerte a szélerőművi beruházások, kapacitások is. Számol be a Nap cikke, nem elhanyagolható mértékben visszamutogatva a magyar ambivalens hozzáállásra ehhez a megújulófajtához.
Inkább szinezz... ez a formátum annyira zöldkomcsis, hogy majdnem rád tettem az x-et beleolvasás nélkül, mert azt hittem megint szórakozik a fórummotor :Đ
Hatásos volt a sötétződek tiltakozása egy új külszíni fejtésű lignitbánya ellen. Olyannyira, hogy az események hatására nem csak a helyi erdő menekült meg, de a kormány is kénytelen volt változtatni felemás hozzáállásán széndioxid ügyben.
Egyetlen év alatt jenetősen csökkent a széntüzelésű erőművek termelése és vele a széndioxid emisszió. Idén júniusban már 33%-kal kevesebb CO2-eregettek a levegőbe, mint egy évvel korábban.
Ez ugye egyben azt is jelenti, hogy éppen 33 %-kal környezetbarátabbak lettek az elektromos autók egyetlen év alatt Németországban!!!!
De hiszen azt se tudod mi az ott. Vagy nem is érdekel? Szoktam az 1965 ös sweiczi szabadalmi leírását is.
...bár azt már te nem hinném, hogy megnyitod. De nem találó tényleg rád nézve ahogy népiesen mondják, hogy "tyúk eszű"? Mert van annak esze, hogyne lenne, mint a tyúknak.
45m magas jéghagy zátonyon Kanada keleti részén nagy turista üzlet
mások rájöttek szintén Kanada, hogy 100% tiszta "ekologiszk" vizet palackozanak (15 euro 2l) amit exportálnak a egész világon
Mások spekulálnak jéghegy vontatásba Kanári szigetekre
É sark déli részéröl, megy a számolás, hogy kifizetö e. Egy program (Dassault System)kiszámolta. hogy 141nap alat (2km/ora) 30% olvadással mégis kifizetö hiszen 30 millio tona jéghegyröl van szo
ugyan már, annyi hordót pakolhatsz egymásra amennyit akarsz, nincs korlátja. ez nem alumínium, 300 fok csak, de olyan kohászat féle, amibe ha paks 1-2-3..... 100 évig csak tölti az áramot semmit nem ad el, csak raktárra termel, akkor se lesz nagyobb mint pl a gellért hegy ....de ha 2 akkor mi van? a Föld nem elbírja?
Egyszerű fizikai kémia dolgokat itt mondok máshol meg is csinálom és mivel csodák nincsenek természetesen működik. Ki is fizetik, nincs probléma de aztán megáll.
Írtam, tégy saválló....nem is kell, mindegy milyen lemezt kénsavba, kiskanállal egyik végére ólom port másik végére ólom-dioxid port..... oké? megvagy? ...na aztán majd futtodban mondjad mivel nem értel egyet. ((-:
, na! nyudj bele, hogy ezek a dolgok olyanok mint a vízkerék az ó-kori róma végefelé. Nem műszaki a probléma hanem társadalmi, azt kell megoldani, nem csámcsogni itt a hidrogénen meg a napelemen meg a szélmalmokon.
na jóóó....nyilván van azért aktivitás, pl most napokban döntöttek az otb banknál, vagy 2 év gondolkodás után, hogy finanszírozzák az önrészt egy pályázathoz, el is küldték a minisztériumnak, tehát felszálló pályára került a dolog. Na nem éppen erről szól, de van bele csempészve ami elég lesz valamihez ami el kell érje a média inger küszöbét. ha nem, ti akkor is fogtok tudni róla és akkor felül kell vizsgáljam a véleményem, akkor tényleg van valami összeesküvés féleség. ...bár szerintem a vízenergia ellen se volt akkor 400 körül, de még se alkalmazták olyan széleskörűen mint ahogyan megtehették volna.
(ha most ide írod nekem, hogy a rómaik nem tudták hogyan lehet alkalmazni a vízenergiát, akkor én teszlek az x alá (-: )
Itt te vagy az, aki nem fogja fel: nem arról van szó, hogy nem értjük, amiket mantrázol - egyszerűen NEM ÉRTÜNK VELE EGYET. Szerintünk tévedsz, nincs igazad.
- nem rosszabb mint a fossziliseké, különösen, hogy EV a vége
és ha semmi se a vége? EV se? D e nehezen értitek meg, hogy azok a társadalmi változások amik lehetővé teszik csinálni pl egy ilyet, ugyan azok feleslegessé is teszik azt. Ahol tudnak (a tudás nem kémia nem fizika, az bőven megvan most is itt is) tárolni energiát ott viszont nincs igény rá, hogy napi 24 órában álljon rendelkezésre, mással vannak az emberek elfoglalva, amihez nem kell. Ez így függ össze.
a wikin is fellelhető 60%-os számokat a stabil kivitelű, kis energiasűrűségű, nehéz konstrukciók tudják csak.
Hiányosan fogalmaztam. Persze nekem logikus volt.:-)
Az üzemanyagcellákat nem az autókban értettem, hanem a hidrogén tárolók mellett, afféle erőműként. Onnan már távvezetéken megy tovább a vellany a szokott módon.
Tehát a kombó: napelem- hidrogéntároló-üzemanyagcella. Akár még zárt ciklusú is lehet, legalábbis a vízre nézvést. A hatásfok irreleváns eleinte, mert:
- nem rosszabb mint a fossziliseké, különösen, hogy EV a vége
- decentralizáltan is telepíthető, lokálisan kiszolgál középfeszen (pár 10 kV) EV töltő hálózatokat
- jól skálázható
Az egésznek a kulcsa a geológia, olyan földtani képződmények kellenek hozzá.
Amúgy sem hiszem,hogy, a hidrogén tömeges előállításának (amennyiben ezt az utat választanánk) az elektromos hidrolízis lesz a legjobb módja
De, az csinálják a növények is a fotoszintézissel, elektrokémia, nem lehet kikerülni, csak meghekkelni esetleg, de az alap csak az lesz.
A tárolásán sincs sok variáció, mozgástér, vagy vegyületben van nyomott edényben, ezek variációi. Most Japánban pl fut egy nagy program, az ammónia a hidrogén tároló. Lehet úgy is.... de lehet emígy is ...amúgy is... (-: de újat már nem találhat ki senki. )-:
Kaptál + -t, de megjegyzem, hogy a tüzelőanyag cella fejlesztésnek még nagyon tág tere van. De nem olyan feltalálós dolgok, hanem piti technikai megoldások, elektróda felület növelés, ilyesmik.