Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2019.07.21 -4 0 353338

Vagyis nem tudod.

Ebben viszont egészen biztos voltam.

Előzmény: ,m,1710 (353327)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.21 -4 0 353337

a általános autos alig megy a 250 300km körzetén tul, csak néha, szoval aki EVbe gondolkodik anak megfelel.

 

 

Hogyan kell alig elmenni 400 km-re?

Nekem még nem sikerült egyszer sem.

 

Vagy elmentem, vagy nem mentem.

Ha elmondod, megpróbálom azt is, hogy alig menjek el.

Előzmény: ,m,1710 (353333)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.07.21 0 1 353336

Persze, csak ekkora valós hatótávolságú EV-t annyi pénzért kapsz, amennyiért veszel minimum négy-öt darab (!!) normálisan felszerelt, korrekt kompakt kocsit...

Viszont amit két ilyen korrekt kompakt áráért kapsz meg, az egy hideg téli napon 200-at sem megy el...

 

Azért legyetek már észen, az EV-t ne a 1xx ezer dolláros, legnagyobb felszereltségű-akkujú csúcsmodellekkel azonosítsátok, az átlagos EV az Leaf, Zoé, maximum i3, ráadásul a kisebbik akkukkal - és valós körülmények között mellett egyik sem megy el még 200km-t sem, miközben így is tízmilliós összeg mindegyik - akkora tétel, amiért már luxusfelszereltségű, nagykocsi méretű felső-középkategóriás kocsit lehet kapni.

 

Az EV itt és most még egyszerűen túl drága és túlságosan korlátozott képességű rétegautó.

Előzmény: ,m,1710 (353333)
FRANKYE Creative Commons License 2019.07.21 0 0 353335

Ez melyik EV és mennyibe kerül?

Előzmény: ,m,1710 (353333)
FRANKYE Creative Commons License 2019.07.21 0 0 353334

Az anyukák SUV-al hordják óvodába a gyerekeket nem EV-el. De lehet rossz helyen lakom. 

Előzmény: advocatusdiaboli (353332)
,m,1710 Creative Commons License 2019.07.21 0 0 353333

 egy 4-500km hatotávolságu EV  bárhová mehetsz, csak a benzindizel gondolkodást kell feladni ami nemkönyü

a általános autos alig megy a 250 300km körzetén tul, csak néha, szoval aki EVbe gondolkodik anak megfelel.

lassan 1millio ev fut a világon ami alig 1% úgyhogy szot sem érdemel

a supercharge meg növekszik, persze még nem afganiszába

 

Előzmény: Pomber Béla (353329)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.07.21 -1 3 353332

De pont azért, mert a kertvárosi anyuci kényelmi-praktikum megfontolásból (és nem világmegváltási-szénné takarékoskodási céllal) kap saját autót, hát biztosra veheted, hogy a lehető legkevésbé nyűgös megoldást fogják választani.

Nálam az asszonyka kocsija évi 15 ezret fut (ez kb: a hazai átlag), nem vezetnek a lányok rosszul, de műszaki dolgokra odafigyelni egyszerűen képtelenek. Már többször maradtak az út szélén kifogyott üzemanyag okán (!!), simán elindulnak egy defekttel is, jóformán semmilyen műszaki hibát sem vesznek észre, füstölő, csörgő motorral is tolnák... A szerviz-intervallumokra is én figyelek oda, én is viszem szervizbe a kocsit, időnként muszáj elkérnem és ellenőriznem, milyen állapotban van - egy, a töltésszint állandóan figyelését igénylő, megérkezés után a töltőre felcsatlakoztatandó, elinduláskor a töltöttség függvényében az útvonalat átgondolni igénylő EV szó szerint esélytelen, szerintem fél éven belül kellene eladnom és kicserélnem egy "rendes" kocsira, amivel nem maradnak hetente egyszer az út szélén valahol lemerülve...

 

Nekem meg nem jó, elégtelen hatótáv és hely, ezt már kitárgyaltuk.

 

Újra csak kérdezem tőled (is) - ha ilyen tuti, miért nem használod???

Előzmény: Pomber Béla (353329)
,m,1710 Creative Commons License 2019.07.21 0 1 353331

zkhomchi. respekt, mert kitartasz,

ha tegyükfel náci lennél mivel majdnem ugyanaz a szekta (kis eltérésekkel) akkor most le neoznának divat szerint.

de komolyra véve. a khomcshi azért döglött, mert nemvolt kreativ, és félt a saját népétöl

 

Előzmény: zöldkomcsi: (353328)
FRANKYE Creative Commons License 2019.07.21 0 0 353330

Kertvárosban lakom itt a telek 30-40 M Forint nem a ház (Bp.) és 100 méterre van az óvoda. Napokig nem látok EV autót. A negyedik szomszédban van egy Leaf egyébként,  többről nem tudok a közelben viszont SUV rengeteg van a környéken (nekünk is. ) 

Úgy látszik nem tudják mi a jó nekik. :) Szólok neki, hogy olvassák ezt  a fórumot. :) 

Előzmény: Pomber Béla (353329)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.07.20 0 0 353329

Napi 30-40 km-hez tökmindegy mennyit fogyaszt az autó.

 

Így igaz.

Ekkora futásteljesítmény mellett maga az autó is kész ráfizetés, jóval olcsóbb a taxi. Ennek ellenére új autót kap a kertvárosi anyuci.

 

És SOHASEM mehetsz Miskolcra, Egerbe, Pécsre  és még rengeteg helyre   az országban.

 

Lassan írom, hátha te is megérted, advonak kb. harmadjára majdnem sikerült...

Második/harmadik autóról beszélünk. Kimondottan a kis feleségnek kimondottan a lokális szaladgálásra. Nem, kurvásul nem akarnak vele Miskolcra menni, mert arra ott van apus SUV-ja meg a céges Mondeoja/Octaviaja.

Előzmény: FRANKYE (353300)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.07.20 -1 0 353328

Igen, mert te azt nézed, hogy mikor lesz kitűzve a vöröszászló a nagykéményre, nyerítő kozák lovak nyargalásznak e az utcádban (-: Közben a szemed kiverik úgy folynak az államosítások. ((-: Mert nem kékcédulávl választjátok a kormányt hanem módosítjátok a törvényt? Az olyan lényeges neked? ((-:

 

A kapitalizmus lassan tényleg megdöglik. Az semmi, te! ...hogy a szocialista haza helyett a keresztény hazátokat véditek, de most is jobban éltek mint 10 éve, most is kötelesség asszonynak, dicsőség a lánynak, adják átfele a bölcsődéket, az is semmi, hogy sorosterv lett az imperialistákból, gazdasági rendünk szilárd fejlődésünk töretlent nem a gyár betonkerítésén olvasod hanem a telódon, meg, hogy nyugaton terroristák vannak...kihagytam valamit? van most valami ami 40 éve nem volt? szóval a kapitalizmusotok megdöglött, ne is jöjjön soha vissza, még jó, hogy van népünknek olyan vezetője aki soha nem fogja ezt megengedni.

(-:

Előzmény: ,m,1710 (353326)
,m,1710 Creative Commons License 2019.07.20 0 0 353327

"Akkor tudod miért horpadt be a lökhárító (remélem). :) "

 

ha mást nem, de zagértetél mind lökhárito specialista talán megis kopogtattad

Előzmény: FRANKYE (353284)
,m,1710 Creative Commons License 2019.07.20 0 1 353326

A Khomchi begöglött soha nemjön vissza ez a pozitiv

Előzmény: zöldkomcsi: (353323)
,m,1710 Creative Commons License 2019.07.20 0 0 353325

"Ezen mit kell nézni? Csak a félkegyelműek csodálkoznak rá erre a képre."'

 

tudom valakit öl a sárga irigység, nemigaz hehe 

Előzmény: FRANKYE (353282)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.07.20 -1 0 353324


Te komolyan gondolod, hogy azok az emberek valós teljesítmény alapján értek el bármit is?

 

amennyire te, hogy az analfabéta marhahahajcsárok. 

Előzmény: GPS (353322)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.07.20 -1 0 353323

De ha nem vagy bebaszva - akkor sorold már fel, lécci, hogy mégis mi a halál faszában volt úgy mond "fejlettebb" az arab világ a nyugatinál?

Vagy miben "fejlettebb" akár most is?

 

hááát? pl rendszeresen tisztálkodtak. A kordobai kalifátusban már 90% volt az írástudó amikor európában a királyoknak is fel kellett olvasni a leveleket...ilyesmik.... építészet, haditechnika stb.... stb.... Onnan jött a felvilágosodás és a reneszansz.

De az olaj majd csak következmény, oda nem ért el a reformáció ami a kapitalizmusnak ágyazott meg, katolikusok maradtak mint dél európa, az iszlám ugyan az. A kapitalizmus nem tudott ott megtelepedni, most ez adja a fölényüket viszont. Látod pl Venezuela is milyen szépen tűri azt a krízist amitől az usa ban majd ölni fogják egymást, mert elér az majd oda is.

 

Ha történetesen nem lett volna olajuk - szerinted hol lennének most?

 

Akkor Európa maradt volna az a sárfészek ami volt ott meg az ami volt. De miféle kérdés ez?

Na meg az arab világ 90% a egyáltalán nem érintett az olajban most se, csak úgy mint európa pl Magyarország. Európát se Norwégiát megnézve kell megítélni de nem jellemző pl Albánia se, ilyen különbségek vannak az arab területek közt is. Európában most háború ami nincs csak a szélén, a balkánon nyugi lett, de csendesedik az a szír is. Az olaj körül fokozódik feszültség de az nem arab ügy, nem is arab-perzsa, az világpolitikai színtér ott.

 

Itt nagyobb válság lesz ha megáll az olaj.

Előzmény: GPS (353322)
GPS Creative Commons License 2019.07.20 0 3 353322

 

Te hagyd a hülyeséged, pont az olajkorszak előtt volt az arab világ sokkal fejlettebb és az lesz az olajkorszakot követően is.

 

Figyelj komchi: ne írj részegen (don't drink and write).

 

De ha nem vagy bebaszva - akkor sorold már fel, lécci, hogy mégis mi a halál faszában volt úgy mond "fejlettebb" az arab világ a nyugatinál?

Vagy miben "fejlettebb" akár most is?

 

Ha történetesen nem lett volna olajuk - szerinted hol lennének most?

 

Vagy ha tegyük fel elapad az olajuk - vagy egyszerűen nincs már rá szükség - szerinted háyn hétig bírnák ki, hogy megint ne teveszart sütögessenek a napon, a sivatagban?

 

Ki a fasz fog Dubaiban dollár-ezreket költeni a Pálmaszigeten, vagy a Burzs-Kalifán - ha bukik az arab ngyen-pénz?

 

Te komolyan gondolod, hogy azok az emberek valós teljesítmény alapján értek el bármit is?

.

Előzmény: zöldkomcsi: (353320)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.07.20 0 0 353321

ja...ez engem is foglalkoztat, hogy a fenébe állt elő ez a helyzet. Pár hete egy kocsmában beszélgettem de egy nagyon mélyszegény helyen, szerintem feketeafrikában se felétlenül alacsonyabb az életminőség. Ott a fidesznek az a szavazóbázisa ami elégséges.

 

Előzmény: GPS (353318)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.07.20 -1 0 353320

Te hagyd a hülyeséged, pont az olajkorszak előtt volt az arab világ sokkal fejlettebb és az lesz az olajkorszakot követően is. Mint ha nem tudnád? Dehogyisnem tudod, csak valami ideológiai prekoncepciód felül írja a ténybeli tudásod.

 

Azt még fogod látni, nem tűnsz nagyon idősnek, ha megáll az az olaj akkor az nem is fog soha elindulni. Ami maradt ott használja majd el a mesés kelet, az ezeregy éjszaka titokzatos világa.

Az olajexport futtatta fel az usa-t is, ezeket is, kicsit ezek gyorsabban fejlődnek mert az egész világtól jobban le voltak maradva mint az usa mikor megalakult. De már most közelebb állnak a volt anyaországaikhoz mint az usa állt kb ennyi idővel a függetlenedését követőenEnnyi az egész.

 

Innen gondold újra.

Előzmény: advocatusdiaboli (353316)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.07.20 0 0 353319

Ne add már elő, hogy nem fogtad fel, miről beszélek...

Előzmény: GPS (353318)
GPS Creative Commons License 2019.07.20 0 0 353318

.

Ahogy igazán komoly hatása a többség életére az umbuldált vasútnak-kikötőnek sem lesz, pontosabban lesz (mert sokba fog kerülni, haszontalan lesz, és mi fogjuk fizetni), de ezt közvetlenül nem fogja érezni senki.

Az átlagember nem fogja látni az összefüggéseket saját az elérhetőnél szerényebb életszínvonala és e között, ahogy az átlagember azt sem ismerte fel, hogy milyen csúnyán pórul járhat a manyup beszántásával - majd évtizedek múlva.

 

 

Te Advo! Te ezzel a magyar társadalom legcsúnyábbik, legaljasabb, legprimitívebb arculatát festetted fel.

 

A TV-ben láttam, amikor megkérdezték az öreg alkeszt, hogy "Kire szavazna?".

 

Mondom, ez élő riport volt!

 

Erre az öreg alkoholista azt mondta: "Orbán Viktor adott 10 ezer forintot...... van még kérdés?"

 

Szerinted ezek lennénk?

.

Előzmény: advocatusdiaboli (353315)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.07.20 0 1 353317

Ne csináld ezt lécci, ha elkezdesz megint őrültségeket mantrázni, nem tudunk beszélgetni...

Előzmény: zöldkomcsi: (353314)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.07.20 0 1 353316

A fejlett világ valójában gond nélkül ellenne az arab olaj nélkül. A térségnek viszont vége lenne, de tényleg, és nagyon. Például Szaúdi-Arábia valójában sokkal jobban függ az olajszállításoktól - mint tőle azok, akiknek szállít.

 

Innen gondold újra.

Előzmény: zöldkomcsi: (353313)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.07.20 0 2 353315

Újra csak: csupa olyan dologról tettél említést, ami bár valóban sokakat érint, de csak keveseket (vagy szinte senkit) igazán komolyan, de legalábbis nagyon kevesek látják ezt át. A szemeteszacskó valójában legfeljebb bosszantó bürokrata fontoskodás, de valójában le se xarja senki, senki életére nem lesz semmi érdemleges hatása. Ahogy igazán komoly hatása a többség életére az umbuldált vasútnak-kikötőnek sem lesz, pontosabban lesz (mert sokba fog kerülni, haszontalan lesz, és mi fogjuk fizetni), de ezt közvetlenül nem fogja érezni senki. Az átlagember nem fogja látni az összefüggéseket saját az elérhetőnél szerényebb életszínvonala és e között, ahogy az átlagember azt sem ismerte fel, hogy milyen csúnyán pórul járhat a manyup beszántásával - majd évtizedek múlva. 

Azért is szeretnek a politikusok ilyen disznóságokat művelni - ritkán ütnek vissza.

 

A megélhetést, a hétköznapi életvitelt azonnal és gyökeresen érintő kérdéseket pisztergálni - az más kérdés. Az tényleg a tűzzel játszás. És például mondjuk az ICE autók szabályozási úton való ellehetetlenítése úgy, hogy közben még nincs helyette kiérlelt, a messze elsöprő többség számára túlzott kompromisszumok nélkül vállalható alternatíva - az ilyen lenne.

Előzmény: GPS (353311)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.07.20 -2 0 353314

Azért ez messze nem ennyire egyszerű - egy plurális demokráciában az embereket valóban tömegesen és komolyan érintő, az életüket tényleg érezhetően befolyásoló döntéseket nem lehet meghozni a kizárásukkal

 

Rabszolga tartó társadalmat akartál írni? Arra a jellemző ez, hogy a császár a néptömegektől függ.

De azért a feudalizmusban is figyelni kellett ilyesmire. Mindég van egy úgymond "vélemény formáló elit".

 

A nyugati civilizáció kialakított egy olyan modellt, amelyben a társadalmi, településszerkezeti, gazdasági felépítmény igen fontos alkotóeleme az egyéni mobilitás kérdésköre.

 

 

nem fordítva? biztos? az egyéni mobilitás a személyes szabadság érzését nyújtja és ez az alap, e-hez kell igazodni minden másnak. Úgy szoktam írni kérdezve, hogy mennyi is lenne a közlekedés ha nem lenne közlekedés? (-:

Előzmény: advocatusdiaboli (353310)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.07.20 -1 0 353313

 Olajból-gázból pedig egyébként még borzasztóan sok van. 

 

Meddig? Egy hétig? Évig? Nem tudjuk, lehet, hogy mire ezt elolvasod véget ért az olajkorszak. Nyugodj bele, ha egyszer megáll a közel-kelet akkor az valóban nem is fog soha újra indulni. a zavargásokba, válságokba, politikai krízisekbe, bűnözésbe süppedő mad max világ se azt nem lesz képes újra indítani, se átállni másra. látod ahogy fokozódik a feszültség ami egyszer csak addig amíg már a vezetők nem tudnak hatni rá hanem szemlélőivé válnak az eseményeknek.

A MadMax-t nem értetted meg, azt mutatta be mi az a kapitalizmus, a lényege, mint társadalom, mint személyiség, milyen lenne olaj nélkül. Semmilyen se lenne, hanem ha nem talál rá a fosszíliákra egyszerűen eltűnik a 18. századra. De e-hez nem kell "elfogyni" az olajnak, elég ha csak megnehezül a hozzáférés és nem tud folyamatosan növekedni a mennyisége. Mad Max lehet annyi olajjal ami 50 éve még boldogság volt. Nem geológia hanem politikai okból nehezül a hozzáférés. De nem az követi ami (vágy vezérelt? (-: mágikus? ((-: ) gondolkodásodból következne, hogy ezt belátva, a társadalom erőforrásait a helyettesítés műszaki megoldásaira fordítja, nem , hanem..... na, nézd meg még egyszer azt a filmet. 

 

Igazándiból pont az a baj, hogy itt és most nem is szorít ez a cipő annyira, a környezet-szennyezés és klímaproblémák miatt kellene váltani, ezt viszont nehéz letolni az emberek torkán.

 

 

Ja, igen, mint nem rég veszekedtem valakivel, hogy egy vederrel se lesz több törmelék rakva arra a kisteherautóra, mert nem feküdt még fel a gumibakra, de egyenes a laprugó .....de mi az az 1 vederrel? Nem, mondtam, 1 vedertől törne össze. Én azt hiszem lesz ilyen reflexe az egész emberiségnek is.

 


Az erőművekre, közművekre, iparra, a fűtésre KELLENE KONCENTRÁLNI, mert ezek együttesen vagy tizenötször (!!!) akkora szennyezők, mint a közúti gépjárművek.

 

Pályáztam, elég pontos műszaki gazdasági számítással, hogyan alakítható át a tengeri szállítás szén-dioxid elnyelővé, ráadásul még gazdaságos is. A shell azt válaszolja, hogy "at the moment we will not investment.... etc.... ", volt ahol olyan válasz jött amiből kitűnt, hogy meg se nyitották a pdf -t. Most is van függőben. Oké, nem foglalkoznak ismeretlen emberrel, na de rendesen, modellel, mérésekkel, számításokkal alátámasztott dolgot olyan se tudott eladni aki némi túlzással kopogtatás nélkül beléphet az MVM vezérigazgatójához, jó barátja Süli János miniszter úr, oké.... oda is jött kezet fogni egy rendezvényen... (-:
Kénytelen vagyok mondani akár egyetértel akár nem, hogy a római birodalom is menthető lett volna a víz energia olyan széleskörű alkalmazásával amihez meg is volt a képességük technológia, vagy marxista kifejezéssel élve a termelőerők vonatkozásában.

Előzmény: advocatusdiaboli (353309)
FRANKYE Creative Commons License 2019.07.20 0 0 353312

Csúcs meghajtással  EV autó. Mondjuk ingyen sem kéne:

 

https://www.origo.hu/auto/20190719-zoldben-utazik-a-csalad-nissan-e-nv200-evalia-teszt.html

 

 

"Szintén nehezen tolerálja az elektromos autó a hideget, 7 fok alatt 30-40%-os hatótávcsökkenéssel lehet számolni."

 

 

GPS Creative Commons License 2019.07.20 0 1 353311

 

A nyugati civilizáció kialakított egy olyan modellt, amelyben a társadalmi, településszerkezeti, gazdasági felépítmény igen fontos alkotóeleme az egyéni mobilitás kérdésköre.

Ha ebbe bele akarsz piszkálni - akkor azt csak úgy teheted meg, ha egyenértékű megoldásokat adsz a kivezetendők helyett.

 

Ebben az esetben csak azért sarkítottam, hogy értve legyek.

 

Nem fogod elhinni, de Európában a két legjobban bebékjózott (jóléti) társadalom a holland és a schweici. Hihetetlen milyen idióta szabályok mentén élnek - és dögöljek laskára, ha ezeket egytől-egyig "a nép" kérte magára.

 

70+ -os faszik eldöntik a helyi tanácsban. hogy melyik kerületben milyen színű szemeteszacsikat lehet csak használni...és aki ettől eltér, az másnap vezető hír a helyi Tagesblatt-ban, Beobachterban.

 

- Netán (szerinted) volt "társadalmi igény" a magánnyugdíjpénztárak államosítására? (és az ebből befolyt pénz elherdálására?)

- Vagy (szintén szerinted) volt társadalmi igény a Budapest-Belgrád - tök haszontalan, de csillió dollárba kerülő, mihaszna, felesleges vasútvonalra - amit az unokáink is fizetni fognak?

- Vagy úgy gondolod, hogy a semmirekellő adriai kikötőre volt bárkinek is "társadalmi igénye"?

 

Legyünk óvatosak ezzel a kifejezéssel - mert messzire vezet.

.

Előzmény: advocatusdiaboli (353310)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.07.20 -1 1 353310

Azért ez messze nem ennyire egyszerű - egy plurális demokráciában az embereket valóban tömegesen és komolyan érintő, az életüket tényleg érezhetően befolyásoló döntéseket nem lehet meghozni a kizárásukkal. Akkor azt a vezetést rövid úton kivágják a náthásba.

 

Sok kérdésben lehetséges negligálni a közvéleményt, ez tény - ilyen az általad emlegetett "nyúzzuk meg a Breiviket" példa is - igen, erre is van igény, de mivel ez nem élet-halál kérdése senkinek, így pár habókoson kívül a többi nem fogja túlságosan forszírozni.

 

De ha el akarod venni az emberektől mondjuk a kocsijukat, lakásukat, megtakarításukat, megélhetésüket - rögtön élesebbé válik a történet, az már nem holmi tét nélküli elvi kérdés lesz.

 

A nyugati civilizáció kialakított egy olyan modellt, amelyben a társadalmi, településszerkezeti, gazdasági felépítmény igen fontos alkotóeleme az egyéni mobilitás kérdésköre. Ha ebbe bele akarsz piszkálni - akkor azt csak úgy teheted meg, ha egyenértékű megoldásokat adsz a kivezetendők helyett. 

Előzmény: GPS (353308)
advocatusdiaboli Creative Commons License 2019.07.20 -1 1 353309

Théta, ezek borzasztóan szubkulturális megnyilvánulások - nem, az egész világ azért nem így működik...

 

Megvan ennek a helye a Nap alatt, nincs ezzel önmagában még most sem baj - a gond az, hogy ez még nagyon-nagyon messze van a "késztől". Olajból-gázból pedig egyébként még borzasztóan sok van. A shale-technológiák fejlődésének köszönhetően a gazdaságosan elérhető készletek valójában folyamatosan nőnek - a felhasználás ellenére - ráadásul földrajzilag egyre diverzifikáltabb módon, nem konvencionális gáz- és olajkészletek sokkal több helyen vannak, mint a hagyományosan hozzáférhetők. 

Igazándiból pont az a baj, hogy itt és most nem is szorít ez a cipő annyira, a környezet-szennyezés és klímaproblémák miatt kellene váltani, ezt viszont nehéz letolni az emberek torkán. És akkor még arról nem is beszéltünk, hogy az igazi probléma nem a közlekedéssel van, nem az a fő szennyező, ergo arra fókuszálni az energiákat - de még inkább a közvélemény figyelmét - csúnya kapufa lehet végül. Ha most bepalizzák a közvéleményt a fejlett országokban arra, hogy üljenek át az emberek drága és korlátozottan használható, később majd még drágábbnak bizonyuló EV-kre, majd kiderül, hogy végül is gyakorlatilag semmit sem használtunk ezzel a klímának - annak könnyen az lehet a vége, hogy a környezetvédelem meg emisszió szavakat nyilvánosan kimondani sem lehet majd húsz évig, mert rögtön kátrányba-tollba hempergetik azt a politikust, aki ezzel jön elő...

 

Az erőművekre, közművekre, iparra, a fűtésre KELLENE KONCENTRÁLNI, mert ezek együttesen vagy tizenötször (!!!) akkora szennyezők, mint a közúti gépjárművek.

Előzmény: zöldkomcsi: (353306)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!