Nekünk eddig minden Sencor cuccunk tönkrement garidőn belül többször is. Volt vagy 4-5. A mérlegtől a villanysütőig. Az egyetlen márka amire azt mondtam soha többet....
Az, amit a Volkswagen csinál az ID.3 esetében, kísértetiesen hasonlít a Tesla már bevált értékesítési módszerére: lehetővé teszi az előfoglalást, amivel kvázi előzetesen fel tudja mérni a valós vásárlói igényeket, illetve igyekeznek a németek egymástól jobban elkülönülő ársávokat meghatározni az egyes verziók esetében. Az ID.3 fantázianeve mellett sem lehet elmenni, nagyon hasonlít ugyanis a Tesla Model 3 elnevezéséhez, azzal a 3 végződéssel.
a 90-es evekben, amikor az volt az alaptezis, hogy a vilag legjobb autoja az a Volkswagen Golf, es amikor a tesztekben az jott ki, hogy a mittudomen Peugeot 405 megveri, akkor kihoztak a pontszamokhoz, hogy presztizs 9 illetve 3 pont, es akkor osszesitesben egy ponttal nyert a Golf
Mellesleg én első sorban a praktikumot, takarékosságot, biztonságot, kényelmet és megbízhatóságot tartom nagyra egy autó esetében... aztán a korszerű, tetszetős formát is, miért ne?
Azt viszont nem rejtem véka alá, hogy kicsit forog a gyomrom, amikor egy autónak nem a máűszaki kvalitásait emelik ki....hanem a "presztízs-értékét".
Ez "presztízs"-dolog engem picit a dzsentri-világra emlékeztet - amikor miután vitéz-uramék elkártyázták, elkurvázták a teljes vagyonukat és birtokukat... nem maradt meg nekik csak a nemesi címük. A presztízsük, úgymond.
ertelmetlen zagyvasag
a presztizs szonak van altalanosan elfogadott jelentese, teljesen felesleges dolog ujradefinialni, majd utana sohajtozni a sajat definiciod ellentmondasos mivoltan
de egyebkent a magyar autos ujsagirasnak volt egy ilyen korszaka a 90-es evekben, amikor az volt az alaptezis, hogy a vilag legjobb autoja az a Volkswagen Golf, es amikor a tesztekben az jott ki, hogy a mittudomen Peugeot 405 megveri, akkor kihoztak a pontszamokhoz, hogy presztizs 9 illetve 3 pont, es akkor osszesitesben egy ponttal nyert a Golf :-)))
Mi van ez a focistanak kinezo es ketes ugyekben utazo Tiborc nevu vallalkozo kocsija? Akkor azert meg (valamennyire) mentheto a marka hitelessege, mert ez hatareset a celcsoporthoz kepest.
Azért annak van egy bája mikor valaki egy szupermini "autóból" cikizi a Porschét. :)
Ugyan már - rég túl vagyok én már ezen.
Szerintem minden autónak megvan a maga közönsége - vagy ha nincs, akkor megdöglik a modell.
Vannak zseniálisan kitalált autók...és vannak elbaszott konstrukciók is. Ez már csak ilyen, a legnagyobbakkal is előfordul egy-egy mellényúlás.
De ahogy egy filmről, egy könyvről... vagy egy büdös tojásról is meg lehet a véleményünk (pedig sem rendezni, sem írni, sem tojni nem tudunk jobbat) - így simán elmondhatunk bármit egy-egy autóról is - nem igaz?
Mellesleg én első sorban a praktikumot, takarékosságot, biztonságot, kényelmet és megbízhatóságot tartom nagyra egy autó esetében... aztán a korszerű, tetszetős formát is, miért ne?
Azt viszont nem rejtem véka alá, hogy kicsit forog a gyomrom, amikor egy autónak nem a máűszaki kvalitásait emelik ki....hanem a "presztízs-értékét".
Ez "presztízs"-dolog engem picit a dzsentri-világra emlékeztet - amikor miután vitéz-uramék elkártyázták, elkurvázták a teljes vagyonukat és birtokukat... nem maradt meg nekik csak a nemesi címük. A presztízsük, úgymond.
Nem mindenki szerint kell nullara csökkenteni a CO2 kibocsatast. Pl. Nemetorszag ugy gondolja, hogy eleg ~80%-os csökkentes is ... amit meg is kivan valositani.
De pl. Lengyelorszag milyen, ~2040-re, vagy 2050-re kitüzött celokkal rendelkezik?
Amivel a szomszéd klímás neje jár, a kifényezett X6-os, az már böhöm luxusbatár.
Amióta a klímás-maffia a megfelelő helyn kiharcolta magának - hogy a lakosság csak úgy vásárolhat magának klímát, ha előbb odajárul valamelyik listás klímaszerelő-úrhoz - hogy az jóváhagyja a vásárlását (és természetesen az ő általa végzendő beszerelést is)...
...azóta a klímás neje járhatna akár egy Bentley-vel is.
Az Euractiv által ismertetett, nem hivatalos kiszivárgott dokumentumban a nyolc ország tulajdonképpen felszólítja az Európai Uniót, hogy tegyen többet a "pusztító" mértékű klímaváltozás megelőzése érdekében, valamint hogy az Európai Bizottság tervének megfelelően "legkésőbb" 2050-ig csökkentse nullára az EU nettó üvegházgáz-kibocsátását.
A kezdeményezést Franciaország, Hollandia, Belgium, Svédország, Dánia, Spanyolország, Portugália és Luxemburg jegyzi, míg - az előzmények ismeretében nem meglepő módon - egyebek mellett Németország, Lengyelország és Magyarország neve is hiányzik a papírról.
Ezek az országok már korábban elutasították a 2050-es klímasemlegességre vonatkozó többségi álláspontot. A márciusi hírek szerint az országok az EU intézkedési tervének közvetlenül a Párizsi Klímaegyezményhez való kötése mellett azt is elutasították, hogy bármilyen határidőt határozzanak meg az EU szén-dioxid-kibocsátásának nullára csökkentésére, a 2050-es évszámra való minden hivatkozást törölve a közös tervezetből.