Nincs már olyan, hogy vendég munkás, német munkás az is, vagy vendég a német is ha úgy jobban tetszik. Egyáltalán nem jellemző, hogy egy átlag német komolyabb munkákra lenne alkalmas mint egy átlag török, magyar, lengyel stb... csak mondjuk portásnak inkább még is németet alkalmaznak az talán igaz.
Ez teljesen hibás szemlélet ma már, hogy a világot a térképen pirossal rajzolt határokkal felosztva elképzelni. Az olajon van haszna orosznak is németnek is, bányász a német is, a gasprom menedzsmentje tele van németekkel, de az rwe gáz üzletág meg gasprom tulajdon de vannak abban bőven oroszok is.
Kell az, de szerintem amit írok a jelentősebb, hogy bele látnak a dolgokba és mivel tudják mit lehet és mit nem lehet ezért tudnak határozottan hatásosan beavatkozni valahová. Az amerikai katonai erő sokkal nagyobb de mivel a hírszerzésben gyengébb erre képtelen.
Hülyeséget beszélsz, a benzinkutas többet keres az olajon mint a bányász. Nincsen már ilyen réges rég, hogy "mi" és a "mások". Annak a jelentőségét becsülöd túl, hogy az olajkút környékén más nyelven beszélnek mint a benzinkút környékén.
Az oroszok élnek belőlünk, nem fordítva, olajat mástól is lehet venni, legfeljebb egy kicsit többe kerül a szállítás, de pénzt az oroszok mással nem képesek keresni, csak a mi nyersanyaggal való kiszolgálásunkkal, és itt az EU-t kell érteni, nem a jelentékteklen magyar gazdaságot.
....és megy most valami hadművelet éppen Líbiában, a törvényesnek mondott kormány Tripoli ellen. Nem tudom, de szerintem valami orosz hátterű lesz az, akkor már csak Algéria marad és Európa szénhidrogén ügyben be van kerítve, lehet átállni elektromos autókra, vagy elfogadni, hogy Moszkvából dominált bábkormányokat választunk meg demokratikusan.
Az orosz nagyon hatékony tud lenni, kell hozzá az s400 légvédelem is de a hírszerzésüknek nagyobb a jelentősége, mindég van stratégiájuk.
Egyébként meg nem rinyálni, kell, hanm gépeket gyártani, ha irígy vagy a német gépekre.
Nem kapna támogatást. Mi úgy támogatjuk a német gépgyártást, hogy az eu d-amerikában úgy állapodott meg, hogy beengedi az eu a brazil csirkét ha oda az ő gépiparukat. Japán, Korea, az usa se tudna ilyesmit mögé tenni, fél milliárdos piacot.
..amúgy olyan is van, a kálvin téri mozgólépcsőről kiderült, hogy kínában készült, a német csak a matricáját ragasztotta rá. oké, mondod gyártassunk mi is kínában akkor (-: lennénk olyan antiszemiták meg szankcionáltak, hogy csak pislognánk.
Setétkém a tefajta libtardok tették tönkre a gengszterváltás idején a komplett magyar gépgyártást.
Egy Landen nevű belgiumi városkában volt egy tank gyár, azt, harckocsikat gyártottak, illetve ahoz valami nagy vasakat. 1990 körül lett belőle szabadidő központ, sport csarnok, színház terem, teke pálya, az emeleten több tucat hatalmas billiárd asztal, étterem, café. Szóval ez nem magyar nem is kelet európai sajátosság, ott még komoly etnikai zavargások is kísérték ezt.
Most már a városkép számomra lehangoló ott, migránsok, bevándorlók elvétve, 1 fekete család szerű társaságot láttam, de nagyon hosszú idő kellett észrevegyek végre valakit az utcán akiről feltételezhető, hogy 5-10 év múlva még az élők sorában lesz, a látható életkora miatt.
Az államok eladósodása kb egyszerre kezdődött nyugaton és keleten de eltérő módon. Nyugaton felélték, nyugdíjak, szociális rendszer lett finanszírozva az állam növekedő adóssága terhére, keleten meg a veszteséges termelés a teljes foglalkoztatottság. Az ipar egy részének a leépítése az nem a politikai rendszerrel függ össze, nyugaton is megtörtént 10-15 évvel korábban.
Hülyéje a rendszerváltás azért volt hogy a nyugatnak adott piacért cserébe a büdös komcsi nómenklatúra sértetlenül átmenthette politikai hatalmát és még meg is gazdagodott.
Hülyéje, azért volt rendszerváltás, mert már tönkrement.Az, hogy bejártak a munkahelyre, és gyártották az eladhatatlan termékeket, raktárra, nem jelentette azt, hogy minden rendben van.