Na.... akkor Te is autóipari szaktekintély vagy. :-)
Most baszakodsz?
Csodálkozol? Olvass vissza!
Idéztem kettő darab hírt... Panával közös akkugyárról és elektromos hajtás terveikről, erre nagy pofával nekem ugrasz, hogy olyanok akarják a Toyotának megmondani... én ugyan senkinek semmit nem akarok megmondani, Te viszont arra alapozva, hogy ültél már Priusban... bemondod a tutit: HEV autókat fog gyártani 7 év múlva is... majd összetévesztesz valakivel és kioktatsz, hogy aki 7 éve vezet hibridet, az tudja, hogy nem jár rá zöld rendszám.
Szóval úgy láttam csak elő akartad adni milyen nagy szaktekintély vagy hibrid témában és ehhez kellett egy balek kontraszként, akibe bele lehet törölni a lábad. Éppen én voltan kéznél lábnál. De szólj, ha tévednék és van érdemi mondanivalód is a két hírhez ahonnan indultunk!
" 40 év vezetési tapasztalat és 500 ezer km-el a hátam mögött. :-)"
És ezt mind hibrid autóval tetted meg? Mert arról van szó.
Most baszakodsz? Én sem osztom az észt pl. egy Alfa vagy bmw úttartásáról mert bár vezettem őket de keveset (gyakorlatilag pár km-t) és a "tapasztalatom" ebben 0 nem értek hozzá. Te se okoskodj olyan dolgokban amihez nem értesz.
Céges kocsikkal együtt volt vagy 20-25 autóm és egy "kicsit " többet mentem mint 500E km.
...hehe a régi szép idők, mikor még fogalmam se volt a "global warning"-ról... napi 100+ km... PB-s, kacsintós mazdával csakis a városban tucc-tucc-t tolva... arról álmodozva, hogy egy kabrió Volga-t tuningoltatok meg bordó bőrülésesre + "ugrálósra"...
Te irtad, hogy nincs kicsi, ketszemelyes lakokocsi. Nem akartam elhinni, ezert gugliztam ... es beraktam egy kepekkel diszitett linket. Különben a csepp alaku eleg nepszerü ...
Berci, most ezzel a linkel mi a francot kezdjek? Tudni kellene hogy kis Adria mennyibe kerül, egy közepes egy nagy stb, melyikből nagyjából mennyit ad el a gyártó. Akkor alakulna egy értékelhető információhalmaz.
Nézd én azt tudom, hogy olyan lengyel lakókocsi amelyet a rendszerváltáskor egy kosár tojásért meg lehetett venni, most vagy hogy 1.2 millió forintért van hirdetve. Azt is tudom, hogy GPS a fél életét a lakókocsik között tölti és a lényegét tekintve ráerősített arra amit írtam.
Ne haragudj, de ott abbahagytam az olvasást, amikor a szemüveglencsékben is van részhez jutottam.
Nézd én egy kicsit ismerem a témát, tudom hogy az új gépjárművek utasterébe épített műanyagok kipárolgásának külön irodalma van. Az általam kedvelt laminált padló is sokaknak problémás, de ami igazán az, az új szőnyegpadló. De ez mind zár tér.
Sokszor gondoltam rá, hogy ilyet kellene gyártani. Tíz centivel nagyobb belmagasság kellene, egy zuhanyfülke + WC doboz úgy hogy annak az oldalfala középen merevítse a lakókocsit, és előre-hátulra nem tennék ablakot mivel gyakorlatilag azzal van csak gond, meg az elporladó harmincéves bútorokkal.