Már 10 felett van, azért kevés, mert még kevés a használt EV, és a magyarok többsége öreg használt autóval jár, a gépkocsipark átlagéletkora közelebb van a 15 évhez, mint a 10-hez. Még csak mot indul be az EV gyártás igazán, még a piacvezető Tesla is csak 245 ezer autót gyártott tavaly, igazi kínálat úgy 2021-22 körül lesz, és még sok lesz a használt, elérhető árú EV, ami a magyaroknak kell, még legalább 5-8 év, 22-től számolva.
Hu de jó ha New Yorki önkormányzatnak ez a jó akkor biztos nekem is ez lesz a jó.
Ha kiad az önkormányzat valamit a kocsik üzemeltetéséről (nem tudjuk hány kilométert mennek egy évben a kocsik nem tudjuk mekkora a támogatás rajtuk, stb) akkor az biztos 100%-ban igaz. :)
"nem szegyen az olvasas "
Azért had ne keresgéljek állandóan a neten. Azt biztosan tudom, ha más számok jöttek volna akkor a villamos autókat reklámozó weboldal NEM közölte volna le.
Ha olyan "jó" a villamos autózás Magyarországon akkor miért csak 8E darab zöld rendszám van kiadva? Köszönöm válaszod. :)
Ennek a pudingnak borzasztó egyszerű evés próbája van: ha a flottás cégek (taxik, szállítók, stb.) rácuppannak és elkezdenek EV-vel járni, akkor igaz az elemzés.
Pont olyan rugalmasan fog elszakadni pár éven belül a lítium-ionos EV-től az euroatlanti térség mint ahogy ma nyilatkozott Merkel a pár évvel ezelőtti menekült kérdés kezelésről. (Minden jó volt, csak...)
Az elektromos autózás térhódítása megállíthatatlan, bár eddig sokakat visszatartott az elektromos autók magas ára, a Quartz beszámolója azonban kiemeli, hogy az elektromos autók ára immár az amerikai gépjárműárak mediánja alá csökkent, míg a new yorki önkormányzat autóflotta-kezelője által közzétett adatokból kiderül, hogy az elektromos autók bizonyos esetekben már a vételárat és minden egyéb más költséget figyelembe véve valóban versenyképes alternatívát jelentenek a hagyományos, benzines járművekkel szemben.
Kicsit tevecc, mert NEM egy elfogult lap allitja, hanem a czikket a nyújorkiak irtak ... nyugodtan olvasd el ... nem szegyen az olvasas ... en szoltam ...
New York City says electric cars are now the cheapest option for its fleet
Minden autoval megeshet, hogy "kiakad" a kilincse, vagy bedöglik a klima, kifordul a hamutarto ... Különben egy auton ~150 000 merföld alatt vagy 5 garnitura gumit kell rarakni, fekbetetet cserelni ...
de még csak azt sem fejtette ki, hogy miért ne tudná a kormányzat leállítani a beruházást, holott még egy kapavágás sem történt a kijelölt terülteten.
Azért, mert egy ilyen beruházás nem az építésről, vagy a technikáról szól - hanem pénzről, de főként politikáról, illetve egy ember tejlhatalmának a korlátlan idejű megőrzésének a bebiztosításáról.
A Paks 2-ért felelős miniszter kínosan ügyelt arra, hogy egyáltalán szóba hozza Varga Mihályt, a február végi oroszországi útjának eredményét, de még csak azt sem fejtette ki, hogy miért ne tudná a kormányzat leállítani a beruházást, holott még egy kapavágás sem történt a kijelölt terülteten.
bocs, de ez alapján a cikk alapján nem vonható le semmiféle magvas következtetés...
Nem latod a magvakat? :-)
Hat az az lenne, hogy az EV piszkalasa evente x-be kerül, a hybride ~3x-be, az ICE pedig 5x-be.
Ez nem tul sok, de kiindulaskeppen azert több info, mint a semmi ... Igy is kijön, mondjuk ~8 evre ~8000 $ különbseg ... nomeg az üzemanyag araiban levö különbseg ...
The newsletter takes a closer look at 10 models: three all-electric models, four hybrids, and three gas cars. The three all-electric cars —
the Chevy Bolt, the Ford Focus Electric, and Nissan Leaf — were lowest in annual maintenance costs, ranging from $204 with the Bolt to $386 with the Focus Electric.
A few of the hybrid vehicles cost the city more than $1,000 in maintenance in 2018,
and gas vehicles like the Ford Fusion and Focus checked in with a maintenance cost average of $1,621 and $1,805, respectively.