Valami szenszalas muanyag kompozit, aminel csokkentettek az arat valahogy. A BMW is ezzel kiserletezett az i3nal. Hogy pontosan milyen gyartasi eljaras van mogotte azt nem irjak, de ahogy nezem ezt is laminalni kell valahogy.
A hagyományos dízelpiacok közül viszont Franciaországban továbbra is az újonnan eladott BMW-k mintegy 55 százaléka, Belgiumban 60, Olaszországban egyenesen 85 százaléka dízelmotoros autó. Az öngyulladásos motorok még mindig eladásaink nagyobbik részét teszik ki Európában.
Bezzeg ha hallgatott volna a BMW a sok okosra, es kiszallt volna a dizelbol, akkor ezek a vasarlok szepen atmentek volna a konkurenciahoz...
A Tesla nem tömeggyárto VW. a Tesla EVt gyárt rakásra ugyhogy ez a Y se nem oszt se nem szoroz, ez csak a média ügye. most hallok elösször eröl ami bizonyitsa, hogy nem relevans, majd párévolva talán
de a ugynevezett "konkurentek fontos" hogy tudjunk a létezésükröl. hehe
Azt azert nem kellene elfelejteni, hogy a 2018-as evben a kinai EV piac a vilag EV piacanak az 57%-t tette ki.
Nem kell feltetlenül a premium osztalyt überelni ahhoz, hogy el lehessen adni egy EV-t. Nyilvan, a kezdeti gyartasi nehezsegek, a felskalazas problemai, a sok elözetes fejlesztes ... vezettek oda, hogy mindenki a >60k$ körül tülekedik. Valojaban pedig varosi autonak böven eleg lenne, az emlitett tipusban levö ~70 KW-os e-motor (~100 LE), amely varosban (0-70 km/h sebessegtartomany) valszeg kb. ugy viselkedik, mint egy 150-200 LE-s ICE auto ...
Erdekesch, hogy az ócsó kinai EV senkit nem 6ott +.
Pont úgy, ahogy a '60-as években senkit nem 6ottak meg az olcsó japán autók sem - sőt, teli szájjal ki is röhögték őket.
Sőt, arra sem emlékszik már senki, ahogy (szintén abban a korszakban) - a japán termékek mellé kötelező volt a "szar japán" minősítést használni - mert nulla becsülete volt mindennek, ami onnan jött.
A márkás Grundig, Philips, Blaupunkt, stb. korában az ilyen-olyan Sony (vagy Sanyo - akkor ez mindegy volt a közbeszédben), vagy Toshiba meg ilyenek - csak gyenge, szánalmas próbálkozások voltak - komoly ember a kezét nem tette ilyenre.
Amikor meg az első Samsung videók megjelentek a panasonic-ok mellett (a szánalmasan béna lemez-alvázukkal) - akkor volt csak igazi hahota, hogy "Nimáá, ezt a halom szart".
Néhány évvel ezelőtt az offsore szélkelepek még előkelő helyet foglaltak a nukis érvrendszerben elrettentő példaként milyen drága a megújuló és hovatovább már támogatás nélkül is, de legfőképp magánberuházásból, beruházói kockázatra épülhetnek, nem kell eladósítani egy egész nemzetet hozzá.
Akkó´ ez a Model Y. Egy kicsit megvaltoztatott (SUV jellegü) EV (többsegeben Model 3 alkatreszekböl keszitve). Kicsit mast vartam ... olyan Golf jellegüt (kb. mint a VW ID fenykepei). Ezexerint az USA-ban meg mindig a nagyobb autokra van igeny ... "compact" auto talan majd kesöbb ... (de az is lehet, hogy a VW ebben a kategoriaban gyorsabb lesz).
Ammeg miert is lenne? A hidrogen (nem a durranogaz) eleg szelid. Ippeg autokkal is kiserleteznek, amelyek fütöanyagcellaja hidrogennel müxik ... oszt nem gondoljak, hogy minden masodik ótó elszall.
"Szégyen"?? statisztika. hehe micsoda amatör meglátás, csak azért, mert "nem fexik" a atomgyártott áram valakinek.
az idök változnak mindhogy a nézetek is, ami menö volt 5o évvel ezelött az Ma nem menö, De "holnap"lehet,hogy megint az lesz
Ezt a tiszta energiát nem lehet csak ugy leirni, mert nemtudjuk a jövöjét.
ÉS föleg amig szenet éget a világ hihetettlen menyiségbe (nem teszem be a statisztikát mert senkit nemérdekel) vagy nemakar szembenézni vele, vagy fényezi, mert az szimpla népámittás
Ha tényleg a co2 okozza a "üvegházat" ahogy miljö szakik mondják akkor pláne nem.