Keresés

Részletes keresés

,m,1710 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345660

"Ahoz senkinek sincs semmi köze szerinted, természetesen Leninnek se. Csak ennyi, hogy azt mondta az is amit te a hozzászólásodban, hogy a világot érdekek irányítják."

 

 Lenin bá meg én egy. hehe

Előzmény: zöldkomcsi: (345615)
_Berci Creative Commons License 2019.03.12 -8 0 345659

Itt sem art(ana) ismerni az aranyokat. A VW nagy csinnadrattaval, az EV atallas "vilagmeretü hösenek" szeretne bemutatni magat (a dizeltörtenet utan).

A valosag kicsit maskent nez ki. Ugyanis, az az össz invesztalt píznek az 1/3-a kerül oda ... a maradek egyelöre az ICE vonalat erinti (ottani uj modellek, karosszeriak, ... söt, meg uj ICE-motorgeneracio is keszül ...).

Előzmény: Pomber Béla (345647)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345658

igen, kb erről szól a fáma

Előzmény: _Berci (345657)
_Berci Creative Commons License 2019.03.12 -7 0 345657

A VW-nek van kb. ~400 000 sajat dolgozoja. Abbol 20 000 nem több, mint ~5% ... es több ev alatt. Ilyesmit a normal-fluktuacioval szoktak kezelni. Nem lesz dramai kirugdosas (esetleg 1-2 helyen, anelyeket annyira komolyan erint, hogy felmondas nelkül nem lehet lezelni).

Előzmény: Tzp (345631)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.12 -1 0 345656

Az akkumulátor meglehetősen bonyolult szerkezet és rengeteg apróságból tevődik össze.

De ahogy mantrázom, az anyag hozzá sokkal problémásabb.

Na de a lényeg nem is ez, hanem az, hogy a hagyományos járművek alkatrészei mint ha fán teremnének vagy az égből hullanának alá, a gyártásuk mint természeti erőforrás az adott. a váltáshoz azt el kell pusztítani. ....de majd jönnek a lovas íjjász seregek is amik ennek a belső égésű társadalomnak a romjait takarítják el. (mi azokkal talán már nem nagyon találkozunk)

Előzmény: Törölt nick (345651)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345655

mondjuk az autogyarnak mindegy hogy 100e emberrel eri el ugyanazta a profitot vagy 80e emberrel… (söt az utobbi jobb, kevesebb macere)

 

attol függöen hogy ez mekkora letszamvaltozast okoz tenylegesen, ez egyes tersegekben elöbb less politikai kerdes akar….

Előzmény: Pomber Béla (345647)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345654

Ezert fogja Gyort kemenyen erinteni ez a sztori.

Előzmény: Törölt nick (345651)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345653

"Ettől fosik az összes ICE gyár, különösen a VW."

 

Miert fosna ettol pont az autogyar? Ettol maximum a munkavallalo fosik, ha erinti.

 

"kb. 5.000 mérnök esne depresszióba. "

 

Ugyan

 

"És miután az átállás nem 1 év, a következő években az ICE gyártásuk dőlne be ettől."

 

Ostobasag.

 

 

Előzmény: Pomber Béla (345647)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345652

Mindent fognak vegyesen.

Előzmény: Auralianus (345639)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345651

egy EV motor hogyne lenne mar egyszerübb mint egy mai modern diesel... nezd meg hany alkaterszböl all, es mennyi idö összerakni… ja es azt is ki rakja össze… (robot)

arrol nem beszelve hogy a valto ugye gyakorlatilag kiesik..

 

 

nyilyvan a kocsit magat lehet tupirozni a vegtelensegig, akar csak egy ECE-t...  de a hajtaslanc elöallitasanak emberi eröforras szükseglete az a töredeke..

Előzmény: zöldkomcsi: (345648)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345650

ez szerintem sokkal nagyobb volumenü kerdes, mint maguk az autogyarak.. ugyanis erinti a  többmillio embert foglalkoztato nagy beszallitokat (Bosch, Delphi, MAGNA, ZF stb) ott sokkal tbb embert fog erinteni...

 

 

 

 

Előzmény: Pomber Béla (345647)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345649

Ez nem igaz, az ev nem egyszerűbb valójában csak más, az anyagok előállításánál növekedik a munka.

Előzmény: Pomber Béla (345647)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.12 -1 0 345648

Felgyújtják majd a plázákat is. Az égen gomolygó fekete koromfelhőkre a lángok azt írják fel, hogy

 

Peak Oil --- Egy Korszak Vége ---

Előzmény: Törölt nick (345645)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345647

Egy EV elöallitasahoz sokkal kevesebb emberi munkaeröre van szükseg.. egyszerübb felepites es jobban automatizalhato pl a motorgyartas...

 

Ettől fosik az összes ICE gyár, különösen a VW.

Ha kijelentenék a szájukkal, hogy az EV a jövő és teljes gőzzel átállás, kb. 5.000 mérnök esne depresszióba. És miután az átállás nem 1 év, a következő években az ICE gyártásuk dőlne be ettől.

Előzmény: Törölt nick (345643)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345646

1.8 millióval mondják ere az évre a világ összesen új autó eladás csökkenését, most először a kínai is.

Jelentős? Szerintem már annak mondható.

Előzmény: Törölt nick (345643)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345645

mondjuk az ilyen barmokat elötte beleültetnem, ratzarnam az ajtot, aztan nyugodtan felgyujthatja...

Előzmény: zöldkomcsi: (345642)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345644

A multikat a folyamatos növekedésük tartja életben.

Előzmény: Törölt nick (345641)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345643

dehogy csökken a kereslet nagymertekben..

 

De itt a munkaeröszükseglet csökkeneseröl van szo...

 

Egy EV elöallitasahoz sokkal kevesebb emberi munkaeröre van szükseg.. egyszerübb felepites es jobban automatizalhato pl a motorgyartas...

Előzmény: zöldkomcsi: (345638)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.12 -3 0 345642

Türelem! A korszak vége majd ha megáll az olaj a közel-keletről. Nem is indul újra, több okból se, azért se mert az olajos autókat mind felgyújtják majd.

 

 

Majd vigyázzatok! Nem az üzemanyag tank a veszélyes hanem szétrobbanú gumik!

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345641

nyilvan, csak ugye kerdes hogy azt miyen eröforrasokkal inditjak el...

 

lehet mar elve nem futtatjak fel annyira, mint Györt..

 

 

gondoloma dönteshozoknak ilyen beruhazasnal van egy min 10 eves terve nagy vonalakban elöre...

Előzmény: Auralianus (345636)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345640

Münchmünstert**

Előzmény: Auralianus (345639)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345639

Azt már csakis villamostütüknek szánják, mint pl az Audi Münchünstert vagy "egyéb részeket" fognak ott előállítani?

Előzmény: Törölt nick (345637)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345638

A csökkenő gépkocsi kereslet oka nem az elektromos terjedése, az összes eladás csökkenő a meghajtás módjától függetlenül.

Előzmény: Törölt nick (345634)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345637

Persze.

Előzmény: Auralianus (345636)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345636

...az is érdekelne, hogy megépül-e ezek után Debrecenben a BMW telephely...

Előzmény: Törölt nick (345634)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345635

Van akinek hátrány van akinek előny.

Előzmény: newman2o18 (345626)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345634

nem fogja...

 

mert ha terjed az EV az nem csak az autogyarakat erinti, hanem meg inkabb a beszallitokat… tehat ha a VW 20K dolgozot elbocsta, az min megegyzer ennyi less beszallitoi fronton...

 

nem tul rozsas kilatasai vannak kecskemetbek es Györnek sem..

Előzmény: Tzp (345631)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345633

Tudást? Azt nem biztos. Ismereteket azt igen, de a tudás az más:

 

"Aki dudás akar lenni pokolra kell annak menni,

ott kell annak megtanulni hogyan kell a dudát fújni."

Előzmény: Tzp (345629)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345632

Elvileg majd azokat bőven felszívja ahol az anyagokat állítják elő, lítiumot, rezet, állandó mágneseket, alumíniumot ha abból készül a karosszéria és az akkumulátorok újrahasznosítása. Csak hát az új munkahelyekre nem feltétlenül alkalmasak azok akik így kiesnek a körforgásból.

Előzmény: Tzp (345631)
Tzp Creative Commons License 2019.03.12 0 0 345631

"Több elektromos autót gyárt a Volkswagen, cserébe kirúgnak 20 ezer embert"

 

https://index.hu/gazdasag/2019/03/12/tobb_elektromos_autot_gyart_a_volkswagen_cserebe_kirugnak_20_ezer_embert/

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!