Ugyanabban az Oliver Stone filmben elhangzott az az állítás is, hogy '45 májusában a japánok már kapituláltak volna, de az USA nem fogadta el, mert a japánok ahhoz a feltételhez kötötték, hogy a császár marad. Ehhez képest ugyanezt a kapitulációt (tehát nem feltétel nélkül: a császár marad) fogadták el augusztusban, közben meghalt párszázezer japán, meg pártízezer amerikai. Isten hozott a történelemben.
....az atomtámadásokkal az usa majdhogynem öngyilkosságot követett el hiszen alig 10 év múlva a nagytestvérei már azzal fenyegették, hogy sivatagot csinálnak belőle. Szilárd Leo nem is alaptalanul az atomenergia feltalálójának érezve magát (tőle vásárolta meg az usa kormánya a kulcs szabadalmat) próbált üzenni az elnöknek, hogy a projektet állítsák le mert a titok az kell legyen, hogy lehet atombombát csinálni, a hogyan az nem annyira lényeges kérdés, ha tisztázott, bizonyított, hogy igen, lehetséges.
Valojaban a japanok attol feltek, hogy a SzU szallja meg oket.
Nem biztos, mások szerint nem, hanem a vörösoktóber forgatókönyvtől. Nem volt szovjet megszállás itt a közelünkben Yugoszláviában se még is szocialista fordulat következett, de Ausztriában nem pedig ott volt a Vöröshadsereg, de pl. Romániában igen pedig hamar távozott, Kínában vagy Vietnámban se volt közvetlen hatása. Másról szólt az a korszak, a globalizációról, annak egyik megjelenése az internacionalizmus amin aztán túl is lett lépve.
Ez nem elmelet, hanem teny. Pontosan tudjak a torteneszek, hogy mi tortent azokon a kritikus japan kabinetuleseken. Az atombomba elo sem jott komoly temakent (miert jott volna, nem mindegy, hogy hagyomanyos bombakkal olnek meg 100 ezer civilt, vagy atombombaval?). Az amerikai tabornokok is tisztaban voltak vele, Nimitz-tol MacArthur-on at Halsey-ig, hogy semmi koze nem volt az atombombaknak a japan kapitulaciohoz. Meg LeMay is ezt mondta, aki a Japan elleni terrorbombazast iranyitotta: The atomic bomb had nothing to do with the end of the war at all (1945). Persze gyorsan meg is tiltottak mindegyiknek, hogy nyilatkozzanak az atombombatol - az onnantol kezdve mar a propaganda celjat szolgalta.
Azert gondolhatjak emberek azt, hogy ez csak valakinek egy elmelete, mert a globalis propagandagepezet hallgat rola, meghamisitja a tortenelmet. Valojaban a japanok attol feltek, hogy a SzU szallja meg oket. Es jol is gondoltak, ha vartak volna meg ket hetet a kapitulacioval, akkor Hokkaido ma Oroszorszag resze lenne.
...sőt.... a gyarmati rendszer bomlása már a Verne regényben tisztázva lett, amikor 80 nap alatt a föld körül, az már előre vetíti a globalizációt. onnan datálódik és nem onnan amikor "rajta ezer nyelvű egyszívű brigád...! az már a vég kifejlet csak, de a technika fejlődésének következménye az egész
Figyelmeztették a császárt a készülő kommunista forradalomra. na hiszen ismert volt a forgatókönyv, a vörösoktóber nem volt még történelem hanem jelen kor, ami szerint először puccs, ideiglenes kormány, kettős hatalom majd a bolsevikok többségbe vagy legalábbis hangadó helyzetbe kerülése tanácsokban ...és ..."minden hatalmat a szovjeteknek!" Ez ugyan az a forgatókönyv, aminek a nagy francia az etalonja, ezt okosan elkerülték a kapitulációval.
Amúgy a japán és a német teljes kapituláció kierőltetésének sok értelme nem volt, mert 1920 tól már brit nemzetközösség is van, tehát látni kellett a gyarmati rendszer elkerülhetetlen felbomlását, a háború így a végére okafogyottá is vált, jött a teljes globalizáció.
Ebben az esetben minden halado autohoz valos idöben meg valaki kellene egy központban, aki gyakorlatilag mint egy videojatekot, folymatosan követi az utat 1:1-ben..
Mindössze 20-30 (esetleg csak 50, vgy 100) aktiv autora kell(ene) ilyen központi szemelyzet. Mondjuk ~1000 "flotta-taxira" esetleg 20-30 ... amit meg tovabb lehet "ruote"-olni ... es akar egy smartphone-rol is be lehet avatkozni.
Vagyis "taxizas" közben 0,02-0,03 taxisofort (felügyeletet) kellene biztositani. Ezt a funkciot lehet akar a biztonsaggal is összekapcsolni. Pl. veszekedes a kabinban ...
Ha egy autogyarto reszben "rossz lora tesz" ... itt-ott hibas strategiai dönteseket hoz ... aminek következteben evente elveszti piacanak mondjuk ~6%-t ... ami kezdetben ugyan kellemetlen, de meg kibirhato, nem döntö ... hat annak 15 eves tavlatban igy alakulnak majd az eladasai ... a 15. evben mar csak ~4 milliot majd tud eladni. Induloertek 10 millio auto/ev. Szerintem a 2019-2034-es idöszakban több ilyen is lesz ... (az abszolut ertekek nyilvan skalazandoak).
"..... es automatikusan egy központba kapcsol, ahol egy "igazi embör" meg tudja itelni a kiveteles helyzetet ... es be tud avatkozni (mert az autoban olyanok ülnek, akik keptelenek vezetni ... mint vakok, gyerekek, reszegek ...)…"
azert ezt gondold at meg egyszer...
Ebben az esetben minden halado autohoz valos idöben meg valaki kellene egy központban, aki gyakorlatilag mint egy videojatekot, folymatosan követi az utat 1:1-ben..
Szerintem 100% self-driving meg jo sokaig nem lesz. Olyan rendszer viszont biztosan hamarosan lesz, amely a feladatok >99,99%-t önalloan elvegzi. Ha valami gond tamad (pl. egy elütött vaddiszno fetreng az uton), akkor pedig a "baj"-t felismeri ... es automatikusan egy központba kapcsol, ahol egy "igazi embör" meg tudja itelni a kiveteles helyzetet ... es be tud avatkozni (mert az autoban olyanok ülnek, akik keptelenek vezetni ... mint vakok, gyerekek, reszegek ...).
A japanok azert adtak meg magukat, mert a csaszar kozvetlenul beavatkozott a politikaban (Hirohito a maga reszerol mar juliusban alairta volna a feltetel nelkuli megadast) sikeresen magahoz vonta a tenyleges politikai hatalmat... es sikeresen elharitotta az augusztus 14-ei puccskiserletet.
Innentol mar van egy csomo teoria, de az, hogy a szovjetek hadat uzentek es igy a szovjet kozvetitessel osszehozott targyalasos beke kizarhato volt biztos, hogy komoly sullyal esett a latba. Ahogy az is, hogy menet kozben az amerikaiak megiscsak nyitotta valtak a csaszarsag megmaradasarol szolo kesobbi targyalasokra.
Az aroggáns hazug Audinak volt pofája ezzel reklámozni a csaló klínnek hazudott dízeleiket
Hát, elég gusztustalan már maga a reklám is - a botránytól függetlenül.
Ez a tipikus "Banned Commercial" kategória - amit direkt azért csinálnak, hogy le legyenek tiltva - aztán gerillába jobban terjedjenek, mint fizetettbe.
Rég óta folyamatosan fokozódik a katonai feszültség kínai és India közt. (pl a Brahmaputra elterelésére Kínában kész műszaki tervek vannak) De soha nem volt téma a médiában, a zöldkomcsi emlegette fel időnként. Tessék, most itt van.
Jó lenne ha igyekeznétek azokkal az önvezető elektromosságokkal, mert ha elszabadulnak az indulatok akkor a korszaknak hamar vége lesz.
Az aroggáns hazug Audinak volt pofája ezzel reklámozni a csaló klínnek hazudott dízeleiket, rá is basztak, euró 10 milliárdokat fizethetnek, biztos megérte.
Második menet, Tesla robotpilóta a legjobb a vezetéstechnikában, de végül csak második, összességében előzi a Cadillacé.
The organization rated Tesla's Autopilot system the most capable and as having the best performance among the four it tested, but it scored the worst at keeping the driver engaged, which dropped it below Cadillac's Super Cruise system in the overall rankings.