Ebben az esetben minden halado autohoz valos idöben meg valaki kellene egy központban, aki gyakorlatilag mint egy videojatekot, folymatosan követi az utat 1:1-ben..
Mindössze 20-30 (esetleg csak 50, vgy 100) aktiv autora kell(ene) ilyen központi szemelyzet. Mondjuk ~1000 "flotta-taxira" esetleg 20-30 ... amit meg tovabb lehet "ruote"-olni ... es akar egy smartphone-rol is be lehet avatkozni.
Vagyis "taxizas" közben 0,02-0,03 taxisofort (felügyeletet) kellene biztositani. Ezt a funkciot lehet akar a biztonsaggal is összekapcsolni. Pl. veszekedes a kabinban ...
Ha egy autogyarto reszben "rossz lora tesz" ... itt-ott hibas strategiai dönteseket hoz ... aminek következteben evente elveszti piacanak mondjuk ~6%-t ... ami kezdetben ugyan kellemetlen, de meg kibirhato, nem döntö ... hat annak 15 eves tavlatban igy alakulnak majd az eladasai ... a 15. evben mar csak ~4 milliot majd tud eladni. Induloertek 10 millio auto/ev. Szerintem a 2019-2034-es idöszakban több ilyen is lesz ... (az abszolut ertekek nyilvan skalazandoak).
"..... es automatikusan egy központba kapcsol, ahol egy "igazi embör" meg tudja itelni a kiveteles helyzetet ... es be tud avatkozni (mert az autoban olyanok ülnek, akik keptelenek vezetni ... mint vakok, gyerekek, reszegek ...) "
azert ezt gondold at meg egyszer...
Ebben az esetben minden halado autohoz valos idöben meg valaki kellene egy központban, aki gyakorlatilag mint egy videojatekot, folymatosan követi az utat 1:1-ben..
Szerintem 100% self-driving meg jo sokaig nem lesz. Olyan rendszer viszont biztosan hamarosan lesz, amely a feladatok >99,99%-t önalloan elvegzi. Ha valami gond tamad (pl. egy elütött vaddiszno fetreng az uton), akkor pedig a "baj"-t felismeri ... es automatikusan egy központba kapcsol, ahol egy "igazi embör" meg tudja itelni a kiveteles helyzetet ... es be tud avatkozni (mert az autoban olyanok ülnek, akik keptelenek vezetni ... mint vakok, gyerekek, reszegek ...).
A japanok azert adtak meg magukat, mert a csaszar kozvetlenul beavatkozott a politikaban (Hirohito a maga reszerol mar juliusban alairta volna a feltetel nelkuli megadast) sikeresen magahoz vonta a tenyleges politikai hatalmat... es sikeresen elharitotta az augusztus 14-ei puccskiserletet.
Innentol mar van egy csomo teoria, de az, hogy a szovjetek hadat uzentek es igy a szovjet kozvetitessel osszehozott targyalasos beke kizarhato volt biztos, hogy komoly sullyal esett a latba. Ahogy az is, hogy menet kozben az amerikaiak megiscsak nyitotta valtak a csaszarsag megmaradasarol szolo kesobbi targyalasokra.
Az aroggáns hazug Audinak volt pofája ezzel reklámozni a csaló klínnek hazudott dízeleiket
Hát, elég gusztustalan már maga a reklám is - a botránytól függetlenül.
Ez a tipikus "Banned Commercial" kategória - amit direkt azért csinálnak, hogy le legyenek tiltva - aztán gerillába jobban terjedjenek, mint fizetettbe.
Rég óta folyamatosan fokozódik a katonai feszültség kínai és India közt. (pl a Brahmaputra elterelésére Kínában kész műszaki tervek vannak) De soha nem volt téma a médiában, a zöldkomcsi emlegette fel időnként. Tessék, most itt van.
Jó lenne ha igyekeznétek azokkal az önvezető elektromosságokkal, mert ha elszabadulnak az indulatok akkor a korszaknak hamar vége lesz.
Az aroggáns hazug Audinak volt pofája ezzel reklámozni a csaló klínnek hazudott dízeleiket, rá is basztak, euró 10 milliárdokat fizethetnek, biztos megérte.
Második menet, Tesla robotpilóta a legjobb a vezetéstechnikában, de végül csak második, összességében előzi a Cadillacé.
The organization rated Tesla's Autopilot system the most capable and as having the best performance among the four it tested, but it scored the worst at keeping the driver engaged, which dropped it below Cadillac's Super Cruise system in the overall rankings.
A VW nem csak az elektromos autókban látja a jövőt, hanem az autó gyártásánál is egyre zöldebb forrásokat igyekszik felhasználni és ezt a beszállítóktól is megköveteli.