Az aroggáns hazug Audinak volt pofája ezzel reklámozni a csaló klínnek hazudott dízeleiket, rá is basztak, euró 10 milliárdokat fizethetnek, biztos megérte.
Második menet, Tesla robotpilóta a legjobb a vezetéstechnikában, de végül csak második, összességében előzi a Cadillacé.
The organization rated Tesla's Autopilot system the most capable and as having the best performance among the four it tested, but it scored the worst at keeping the driver engaged, which dropped it below Cadillac's Super Cruise system in the overall rankings.
A VW nem csak az elektromos autókban látja a jövőt, hanem az autó gyártásánál is egyre zöldebb forrásokat igyekszik felhasználni és ezt a beszállítóktól is megköveteli.
Ezen kívül még van az az elmélet is (Oliver Stone), amely szerint a japánok nem az atombomba miatt adták meg az amerikaiaknak magukat, hanem a fenyegető szovjet megszállás miatt. Jó mi?
Az NDK hatékonytalan ipara épült le, nem a nyugati nehézipar, ma Ausztria jóval több vasat, és acél gyárt, mint Magyarország, az osztrák acélgyárnak nagyobb a bevétele, mint a győri Audinak..
Egy közgazdás méltatlankodott tv riportban, hogy teljesen új kokszoló művet adtak el fém hulladék áron a kínaiaknak. A gyárkéményes ipart az 1980 as években építették le európa szerte, itt kicsit később az 1990 es években történt meg, oroszországban nem tudom mi a helyzet.
De éhen nem haltak de az usa ban sokan éhen haltak valamivel korábban. A maffia is félelmetesebb volt, előbb és kellemetlenebb találkozás lehetett vele mint az ávh-val itt.
A 2. ipari forradalom nagyjából ugyan úgy játszódott le mindenhol. na itt legalább nem volt megengedve a gyermek munka de a kapitalizmusban máig is tömegesen van.
A lítium akkumulátor lényegi része pl így készül a piacgazdaságban:
Ez van, amennyi nyersanyagot beszereztek mind fel is dolgozták.
Már hogyne lenne a köze a tervgazdálkodáshoz, mivel a szocializmusban terveket készítettek, arra, hogy miből mennyit gyártsanak, a nyugaton meg nem, mert ott a piac igényeit szolgálták ki.
De a vége ugyan az, lett nehézipar itt is ott is amott is, aztán le is épült itt is ott is amott is.