Az X3-ba telepített a felvétel szerint meg is tud állni az akadály előtt, csak nagyon gyenge kapacitású. Maximum 35 km/h volt a határ ahol még működött. Ez valós közlekedési körülmények között alkalmatlan bármire is. A konkurencia ennyivel volt jobb, azok a normál sebességtartományban is működőképesek voltak.
Nem automatikus vészjelzőről, hanem vészfékezőről van szó ugye.
A következő felvétel szerint sem téged igazol, a BMW vészfékezője sem sípolásról szól. Egy statikus akadály előtt, ahol van ideje elgondolkodni rajta, hogy mi a fene az ott az út közepén működik a rendszer. Csak sajnos ez sem valós közlekedési helyzet, ritkán ácsorognak gyalogosok az út közepén.
azt kell mondjam, hogy itt csakis az össz-termelésen belüli részarány számít...
... a természetrombolás gyorsuló ütemét csakis az átállás gyorsuló ütemével ellensúlyozhatjuk. A természetátalakításhoz kapcsolódó károk minimum 50%-át az utolsó 25 év során okoztuk. Ha a gazdasági szerkezetváltás nem igazodik ehhez az ütemhez, akkor nagyon nagy bajok lesznek, igen hamar.
nem véletlenül mondtam, hogy nem kevés pénzébe lehetett az oroszoknak, hogy megkenjék az érintett politikusokat...
... ilyen szempontból mondjuk hálásak lehetnek a magyarországi adófizetők, mert nem az Ők, hanem a német adófizetők állják egy soha meg nem térülő energetikai projekt költségeit.
... viszont végre elértünk arra a pontra, amikor még TE IS azt mondod, hogy egy rendszert a használati utasítás alapján kell megítélni, nem a neve alapján :Đ
Hsonló a helyzet a nukleáris energiával is. Kína... a nukisok végvára... is behódolni látszik az olcsó és sokkal jobban skálázható megújulóknak, nincs kilátás arra sem, hogy a korábbi, valóban hangzatos nukleáris terveiket megvalósítsák....
...elérkezett az a várt korszak, amikor a megújulók közvetlenül számolva is olcsóbban termelnek, mint az összes többi. Innentől kezdve a gazdasági szereplők ebbe az irányba fordulnak, a számukra jövedelmezőbb megoldás felé.
Olyankor nem hangjelzes van hanem hibajelzes. Nagy hoesesben is feladja a rendszer, irtam a multkor mit ossze hisztizett az en autom is amikor hoesesben mentunk.
El kell olvasni a hasznalati utasitast. Az X1ben levo rendszer ennyit tud. Amugy ennyit tud az en RAV-4esemben levo rendszer is, bar nekem gyalogost meg sose ismert fel.
Nem hangzatos, fiskális célkitűzéseket közvetít, hanem jelzi, hogy elérkezett az a várt korszak, amikor a megújulók közvetlenül számolva is olcsóbban termelnek, mint az összes többi. Innentől kezdve a gazdasági szereplők ebbe az irányba fordulnak, a számukra jövedelmezőbb megoldás felé.
Ez még akkor is igaz, még akkor is gazdasági törvényszerűség, hogy ha rendszerszinten ez esetleg:
A korszak egy 30 éves háborúval kezdődött a 17. és azzal is zárult a 20. században.
Ez volt a totális háborúk kora amikor a társadalom összes erőforrását a háborúnak rendeli alá és cél az ellenség teljes megsemmisítése. Most visszatértünk a lovagkorba, kis létszámú a kor minden technológiáját használó elitek intézik a háborúkat.
Na de pont azt vontad 2segbe, hogy ilyen nagysagrend lehetseges (marmint egy helyen gyartani 4-5-6000 autot naponta). Ehhez nyilvan kell szallitasi logisztika is ... de meg nem hallottam arrol, hogy Wolfsburg bedugult volna ... ha pedig ott 50-60 ev alatt ezt elertek, akkor a teljesen uj körülmenyek között (ipari forradalom 4, esetleg Gigafactory x) miert ne sikerülhetne ... mondjuk 5-6 ev alatt?
Inkább az lehet szerintem, hogy felismeri a szituációt. Kijelölt gyalogátkelőhelyen kívül napi egy gyalogos még megengedett. :-)
Hát persze. Különben is, a statisztikába az a rengeteg gyalogos is beleszámít, akit viszont nem ütött el a városban. Az smafú? Ugye, hogy így már nem olyan rossz a szitu?