Keresés

Részletes keresés

Auralianus Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344244

azt kell mondjam, hogy itt csakis az össz-termelésen belüli részarány számít...  

 

 

... a természetrombolás gyorsuló ütemét csakis az átállás gyorsuló ütemével ellensúlyozhatjuk. A természetátalakításhoz kapcsolódó károk minimum
50%-át az utolsó 25 év során okoztuk. Ha a gazdasági szerkezetváltás nem igazodik ehhez az ütemhez, akkor nagyon nagy bajok lesznek, igen hamar.

Előzmény: szilvatövis (344240)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344243

Na, akkor most mondd meg hirtelen hogy mi a neve a BMW rendszerenek.

Előzmény: Auralianus (344241)
Auralianus Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344242

nem véletlenül mondtam, hogy nem kevés pénzébe lehetett az oroszoknak, hogy megkenjék az érintett politikusokat...

 

... ilyen szempontból mondjuk hálásak lehetnek a magyarországi adófizetők, mert nem az Ők, hanem a német adófizetők állják egy soha
meg nem térülő energetikai projekt költségeit.

Előzmény: szilvatövis (344238)
Auralianus Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344241

Nem mondtam, hogy nem...  

 

... viszont végre elértünk arra a pontra, amikor még TE IS azt mondod, hogy egy rendszert a használati utasítás alapján kell megítélni, nem a neve alapján :Đ

Előzmény: Törölt nick (344236)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344240

Hsonló a helyzet a nukleáris energiával is. Kína... a nukisok végvára... is behódolni látszik az olcsó és sokkal jobban skálázható megújulóknak, nincs kilátás arra sem, hogy a korábbi, valóban hangzatos nukleáris terveiket megvalósítsák....

 

https://cleantechnica.com/2019/02/21/wind-solar-in-china-generating-2x-nuclear-today-will-be-4x-by-2030/

Előzmény: szilvatövis (344238)
_cipo_ Creative Commons License 2019.02.25 -3 0 344239

 ...elérkezett az a várt korszak, amikor a megújulók közvetlenül számolva is olcsóbban termelnek, mint az összes többi. Innentől kezdve a gazdasági szereplők ebbe az irányba fordulnak, a számukra jövedelmezőbb megoldás felé.

Pontosan.

Innét már öntörvényű a folyamat.

Előzmény: szilvatövis (344235)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344238
Előzmény: szilvatövis (344235)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344237

Olyankor nem hangjelzes van hanem hibajelzes. Nagy hoesesben is feladja a rendszer, irtam a multkor mit ossze hisztizett az en autom is amikor hoesesben mentunk.

Előzmény: Törölt nick (344234)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344236

El kell olvasni a hasznalati utasitast. Az X1ben levo rendszer ennyit tud. Amugy ennyit tud az en RAV-4esemben levo rendszer is, bar nekem gyalogost meg sose ismert fel.

Előzmény: Auralianus (344233)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344235

Ez egy jó cikk.

Nem hangzatos, fiskális célkitűzéseket közvetít, hanem jelzi, hogy elérkezett az a várt korszak, amikor a megújulók közvetlenül számolva is olcsóbban termelnek, mint az összes többi. Innentől kezdve a gazdasági szereplők ebbe az irányba fordulnak, a számukra jövedelmezőbb megoldás felé.

Ez még akkor is igaz, még akkor is gazdasági törvényszerűség, hogy ha rendszerszinten ez esetleg:

- Zavarokat okoz.

- Drágább a jelenleginél.

- Teljes átalakítást igényel.

Előzmény: Auralianus (344228)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 -1 0 344234

Amikor a falevelet a szél rátapasztja a kamerára, akkor gyorsan ki kell kapcsolni a hangjelzés alatt.

De az is lehet, hogy azt felismeri, az ember meg nem képes rá.

 

Készül a következő, hagy lehúzós projekt.

Előzmény: Törölt nick (344232)
Auralianus Creative Commons License 2019.02.25 -2 0 344233

helyesbítsünk: azt csinálta amire gyártották...  ha azt csinálta volna amit "tudnia kell" akkor nem az utolsó helyen végez ;)

Előzmény: Törölt nick (344231)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344232

Kamera.

Előzmény: Törölt nick (344217)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344231

Azt csinalta amit tudnia kell. Hangjelzessel figyelmeztet, adott esetben kicsit rafekez.

Előzmény: szilvatövis (344215)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344230

Nem, azert jarok Toyotaval mert az olcso.

Előzmény: Kisfiatal (344229)
Kisfiatal Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344229

Shadow nagyon jól tudja, h paraxtvakítás az egész márka, ezért jár Toyotával :)

Előzmény: GPS (344216)
Auralianus Creative Commons License 2019.02.25 -1 0 344228

kiváncsi vagyok mi lesz ennek a vége, mert hangzatos kijelentésekkel már tele a padlás

https://www.desmogblog.com/2019/02/22/inevitable-death-natural-gas-bridge-fuel-renewables

Auralianus Creative Commons License 2019.02.25 -1 0 344227

Szerintem meg mindig megvan adott infrstruktúra tűrőképességének felső határa.... mindig... 800K és 1200K között pl ötven százalékos az eltérés....

Előzmény: _Berci (344225)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344226

A korszak egy 30 éves háborúval kezdődött a 17. és azzal is zárult a 20. században.

Ez volt a totális háborúk kora amikor a társadalom összes erőforrását a háborúnak rendeli alá és cél az ellenség teljes megsemmisítése. Most visszatértünk a lovagkorba, kis létszámú a kor minden technológiáját használó elitek intézik a háborúkat.

(legalábbis reméljük ez a helyzet?)

Előzmény: Pomber Béla (344202)
_Berci Creative Commons License 2019.02.24 -5 0 344225

Na de pont azt vontad 2segbe, hogy ilyen nagysagrend lehetseges (marmint egy helyen gyartani 4-5-6000 autot naponta). Ehhez nyilvan kell szallitasi logisztika is ... de meg nem hallottam arrol, hogy Wolfsburg bedugult volna ... ha pedig ott 50-60 ev alatt ezt elertek, akkor a teljesen uj körülmenyek között (ipari forradalom 4, esetleg Gigafactory x) miert ne sikerülhetne ... mondjuk 5-6 ev alatt?

Előzmény: Auralianus (344218)
GPS Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344224

 

Inkább az lehet szerintem, hogy felismeri a szituációt. Kijelölt gyalogátkelőhelyen kívül napi egy gyalogos még megengedett. :-)

 

Hát persze. Különben is, a statisztikába az a rengeteg gyalogos is beleszámít, akit viszont nem ütött el a városban. Az smafú?
Ugye, hogy így már nem olyan rossz a szitu?

.

 

Előzmény: szilvatövis (344222)
Tzp Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344223

A Tesla-BMW háború közepette becsempészek egy fenntarthatósági-ökológiai kérdést, mert közvetve, de eléggé ide is tartozik:

 

"A sajtgyártás majdnem olyan szörnyű a Földnek, mint a húsipar "

 

https://index.hu/techtud/2019/02/24/a_sajtgyartas_majdnem_olyan_szornyu_a_foldnek_mint_a_husipar/

 

A cikkben benne lévő két grafikon is érdekes.

szilvatövis Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344222

Inkább az lehet szerintem, hogy felismeri a szituációt. Kijelölt gyalogátkelőhelyen kívül napi egy gyalogos még megengedett. :-)

Előzmény: Pomber Béla (344219)
GPS Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344221

 

...hogy német autóban van és olyankor be is célozza a gyalogos alsó széle közepét...:-)))

 

Mit csodálkozol? Nagyon anno, amikor az oroszok először láttak Mercedest - azt hitték, hogy a csillag az orrán az a célkereszt.

.

Előzmény: Pomber Béla (344219)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.24 -1 0 344220

Aztán kövér gáz. :)

Ja, elkúrtuk az előjelet.

Előzmény: Pomber Béla (344219)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344219

Nyilván egy kínai chip, ami érzékeli, hogy német autóban van és olyankor be is célozza a gyalogos alsó széle közepét...:-)))

Előzmény: Törölt nick (344217)
Auralianus Creative Commons License 2019.02.24 -1 0 344218

akkor a VW számait figyelembe véve napi 5700 autót kéne összekalapálni az 1,2 millióhoz...

(mivel ugye egy gyár nem évi 365 hanem kb. 265 napon át műxik folyamatosan)

Előzmény: _Berci (344214)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.24 -1 0 344217

Ezt a kötelező vészfékezést mi irányítja?

Előzmény: szilvatövis (344215)
GPS Creative Commons License 2019.02.24 -1 1 344216

 

Ez akkor is egy BMW - és punktum.

 

Egyáltalán hogy van pofájuk együtt tesztelgetni mindenféle proli-autóval? Pláne ázsiaival. Már ez egymagában felháborító, perelni kéne presztízs-rombolásért.

Mert ugye, ha már más nem marad a presztízsen kívül.....

.

Előzmény: szilvatövis (344215)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344215

Azért a BMW-nak is van még hova fejlődnie automatikus vészfékezés témakörben. Sikerült az utolsó helyen végeznie egy gyalogos vészhelyzet teszten, nulla ponttal. Ezt akarják kötelezővé tenni...

https://driving.ca/bmw/auto-news/news/watch-the-bmw-x1-bomb-in-iihs-auto-braking-tests

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!