Keresés

Részletes keresés

szilvatövis Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344238
Előzmény: szilvatövis (344235)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344237

Olyankor nem hangjelzes van hanem hibajelzes. Nagy hoesesben is feladja a rendszer, irtam a multkor mit ossze hisztizett az en autom is amikor hoesesben mentunk.

Előzmény: Törölt nick (344234)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344236

El kell olvasni a hasznalati utasitast. Az X1ben levo rendszer ennyit tud. Amugy ennyit tud az en RAV-4esemben levo rendszer is, bar nekem gyalogost meg sose ismert fel.

Előzmény: Auralianus (344233)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344235

Ez egy jó cikk.

Nem hangzatos, fiskális célkitűzéseket közvetít, hanem jelzi, hogy elérkezett az a várt korszak, amikor a megújulók közvetlenül számolva is olcsóbban termelnek, mint az összes többi. Innentől kezdve a gazdasági szereplők ebbe az irányba fordulnak, a számukra jövedelmezőbb megoldás felé.

Ez még akkor is igaz, még akkor is gazdasági törvényszerűség, hogy ha rendszerszinten ez esetleg:

- Zavarokat okoz.

- Drágább a jelenleginél.

- Teljes átalakítást igényel.

Előzmény: Auralianus (344228)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 -1 0 344234

Amikor a falevelet a szél rátapasztja a kamerára, akkor gyorsan ki kell kapcsolni a hangjelzés alatt.

De az is lehet, hogy azt felismeri, az ember meg nem képes rá.

 

Készül a következő, hagy lehúzós projekt.

Előzmény: Törölt nick (344232)
Auralianus Creative Commons License 2019.02.25 -2 0 344233

helyesbítsünk: azt csinálta amire gyártották...  ha azt csinálta volna amit "tudnia kell" akkor nem az utolsó helyen végez ;)

Előzmény: Törölt nick (344231)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344232

Kamera.

Előzmény: Törölt nick (344217)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344231

Azt csinalta amit tudnia kell. Hangjelzessel figyelmeztet, adott esetben kicsit rafekez.

Előzmény: szilvatövis (344215)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344230

Nem, azert jarok Toyotaval mert az olcso.

Előzmény: Kisfiatal (344229)
Kisfiatal Creative Commons License 2019.02.25 0 0 344229

Shadow nagyon jól tudja, h paraxtvakítás az egész márka, ezért jár Toyotával :)

Előzmény: GPS (344216)
Auralianus Creative Commons License 2019.02.25 -1 0 344228

kiváncsi vagyok mi lesz ennek a vége, mert hangzatos kijelentésekkel már tele a padlás

https://www.desmogblog.com/2019/02/22/inevitable-death-natural-gas-bridge-fuel-renewables

Auralianus Creative Commons License 2019.02.25 -1 0 344227

Szerintem meg mindig megvan adott infrstruktúra tűrőképességének felső határa.... mindig... 800K és 1200K között pl ötven százalékos az eltérés....

Előzmény: _Berci (344225)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344226

A korszak egy 30 éves háborúval kezdődött a 17. és azzal is zárult a 20. században.

Ez volt a totális háborúk kora amikor a társadalom összes erőforrását a háborúnak rendeli alá és cél az ellenség teljes megsemmisítése. Most visszatértünk a lovagkorba, kis létszámú a kor minden technológiáját használó elitek intézik a háborúkat.

(legalábbis reméljük ez a helyzet?)

Előzmény: Pomber Béla (344202)
_Berci Creative Commons License 2019.02.24 -5 0 344225

Na de pont azt vontad 2segbe, hogy ilyen nagysagrend lehetseges (marmint egy helyen gyartani 4-5-6000 autot naponta). Ehhez nyilvan kell szallitasi logisztika is ... de meg nem hallottam arrol, hogy Wolfsburg bedugult volna ... ha pedig ott 50-60 ev alatt ezt elertek, akkor a teljesen uj körülmenyek között (ipari forradalom 4, esetleg Gigafactory x) miert ne sikerülhetne ... mondjuk 5-6 ev alatt?

Előzmény: Auralianus (344218)
GPS Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344224

 

Inkább az lehet szerintem, hogy felismeri a szituációt. Kijelölt gyalogátkelőhelyen kívül napi egy gyalogos még megengedett. :-)

 

Hát persze. Különben is, a statisztikába az a rengeteg gyalogos is beleszámít, akit viszont nem ütött el a városban. Az smafú?
Ugye, hogy így már nem olyan rossz a szitu?

.

 

Előzmény: szilvatövis (344222)
Tzp Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344223

A Tesla-BMW háború közepette becsempészek egy fenntarthatósági-ökológiai kérdést, mert közvetve, de eléggé ide is tartozik:

 

"A sajtgyártás majdnem olyan szörnyű a Földnek, mint a húsipar "

 

https://index.hu/techtud/2019/02/24/a_sajtgyartas_majdnem_olyan_szornyu_a_foldnek_mint_a_husipar/

 

A cikkben benne lévő két grafikon is érdekes.

szilvatövis Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344222

Inkább az lehet szerintem, hogy felismeri a szituációt. Kijelölt gyalogátkelőhelyen kívül napi egy gyalogos még megengedett. :-)

Előzmény: Pomber Béla (344219)
GPS Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344221

 

...hogy német autóban van és olyankor be is célozza a gyalogos alsó széle közepét...:-)))

 

Mit csodálkozol? Nagyon anno, amikor az oroszok először láttak Mercedest - azt hitték, hogy a csillag az orrán az a célkereszt.

.

Előzmény: Pomber Béla (344219)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.24 -1 0 344220

Aztán kövér gáz. :)

Ja, elkúrtuk az előjelet.

Előzmény: Pomber Béla (344219)
Pomber Béla Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344219

Nyilván egy kínai chip, ami érzékeli, hogy német autóban van és olyankor be is célozza a gyalogos alsó széle közepét...:-)))

Előzmény: Törölt nick (344217)
Auralianus Creative Commons License 2019.02.24 -1 0 344218

akkor a VW számait figyelembe véve napi 5700 autót kéne összekalapálni az 1,2 millióhoz...

(mivel ugye egy gyár nem évi 365 hanem kb. 265 napon át műxik folyamatosan)

Előzmény: _Berci (344214)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.24 -1 0 344217

Ezt a kötelező vészfékezést mi irányítja?

Előzmény: szilvatövis (344215)
GPS Creative Commons License 2019.02.24 -1 1 344216

 

Ez akkor is egy BMW - és punktum.

 

Egyáltalán hogy van pofájuk együtt tesztelgetni mindenféle proli-autóval? Pláne ázsiaival. Már ez egymagában felháborító, perelni kéne presztízs-rombolásért.

Mert ugye, ha már más nem marad a presztízsen kívül.....

.

Előzmény: szilvatövis (344215)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344215

Azért a BMW-nak is van még hova fejlődnie automatikus vészfékezés témakörben. Sikerült az utolsó helyen végeznie egy gyalogos vészhelyzet teszten, nulla ponttal. Ezt akarják kötelezővé tenni...

https://driving.ca/bmw/auto-news/news/watch-the-bmw-x1-bomb-in-iihs-auto-braking-tests

 

_Berci Creative Commons License 2019.02.24 -5 0 344214

 

Monnyuk itt lehet nezegetni ...

 

7 of the World's Largest Manufacturing Plants

 

Volkswagen Wolfsburg Plant, Germany

 

The largest car-making manufacturing plant in the world—70 million square feet large—resides in Wolsburg, Germany, pounding out 3,800 Volkswagen vehicles per day. That comes out to about 815,000 vehicles a year, at least in 2015. The factory halls alone take up a surface area of nearly 1 square mile, enough to accommodate the Principality of Monaco. Churning out four Golf lines, the Touran, and Tiguan, the Volkwagen plant—which first started manufacturing vehicles in 1945—handles everything from toolmaking to plastic production to housing one of the world's largest paint shops.

 

https://www.popularmechanics.com/technology/infrastructure/g2904/7-of-the-worlds-largest-manufacturing-plants/

 

Előzmény: Auralianus (344210)
GPS Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344213

 

akkor egy ilyen "megaszervezet" eves forgalma ~10000 milliard $ lenne. Nos, a legnagyobbak (pl. Walmart) ennek a töredeket tudjak felmutatni.

 

Nézd: nem azt mondtam, hogy a mostani cégek növekednek ennyire... hanem azt, hogy szépen kebeleznek be mindent.

Majd amikor (csak példaként) a WalMart elkezdi felvásárolni ezeket (a forgalom-számok milliárdban értendők, természetesen):

  1. Walmart, $374.80
  2. Kroger Co, $115.89
  3. Amazon, $102.96
  4. Costco, $93.08
  5. Home Depot, $91.91
  6. Walgreens Boots Alliance, $82.75

akkor erre mit lehet lépni?

 

Ne mond, hogy "hát, ezt nem lehet" - mert még 3 éve a Monsanto volt a világ-fasza ura a szakmában...és ugye lett az a pénz....

 

Meg csak emlékeztetlek: ugye tudod mit jelent az a 4 karika az Audi orrában? Lesz az még 6, vagy 8 is.

.

Előzmény: _Berci (344205)
Auralianus Creative Commons License 2019.02.24 -2 0 344212

izé...  nagyon torz képed (képetek?) van a gazdaság szerkezetéről...

 

... valós értéket ugyanis a piac(okhoz való hozzáférés) képvisel, nem a termékek maguk.


Attól, hogy a szabad kereskedelem jegyében az államok manapság nem korlátozzák érdemben a
piacaikhoz való hozzáférést... ez még igaz marad ám. (lásd a nacipiszkítás mértékét a hír hallatán,

hogy vámokat vezet be az USA és Kína... a Brexit kapcsán is kb. ez a fő problémája mindenkinek)

 

Az EU az USA vagy Kína kormányaival egyetlencég sem tud mit kezdeni. És ez így is van rendjén.

Előzmény: _Berci (344205)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344211

Nyereseget? Nem gondolom hogy nyereseget ernek el, szerintem veszteseget termelnek.

 

Nagyobb nyeresegre akkor lett volna eselyuk ha nem basszak el a gyartosort (ami egyebkent Musk hulyesegenek koszonheto). 

Előzmény: szilvatövis (344209)
Auralianus Creative Commons License 2019.02.24 -2 0 344210

Onnan indultunk, hogy a gyártástechnológiai know-how a bérgyártóknál fog összpontosulni

Én erre azt mondtam, hogy kétlem, mert:

 

... ha egy telephelyen akarod megoldani a gyártást (összes alkatrész + termék), akkor kinyírod az egészet a logisztika infrastruktúraigényével, ami tőled függetlenül rendelkezésre kell álljon.
(ez gyakorlatilag a gátja a Tesla 1,2 millió autó/év/telephely elméletnek, lásd Berci)

 

... emellett ugye jogilag sem lenne egyszerű több cég termékeit gyártani egyetlen soron, vagy akár egy telephelyen is.

 

... a központosítás egy pont után sebezhetőséget / függőségi viszonyt is jelent, amibe a cégek nem fognak belemenni.

Előzmény: GPS (344201)
szilvatövis Creative Commons License 2019.02.24 0 0 344209

Vagyis nagyobb nyereséget értek volna el és hamarabb terjeszkedtek volna Európa és Kína felé... csak.

Előzmény: Törölt nick (344208)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!