Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

=tatrafan Creative Commons License 2015.10.18 0 0 21434

+1 Like  😄

 

...hogy korszerű legyek.

Előzmény: oldcarservice.hu (21433)
oldcarservice.hu Creative Commons License 2015.10.18 0 0 21433

Minden meg van a Zoli is.

Előzmény: =tatrafan (21432)
=tatrafan Creative Commons License 2015.10.16 0 0 21432

Az volt az első 613-asom, de csak a fényezésig jutottam. Persze lehet, hogy már rég elkótyavetyélték, nem jártam ott évek óta. Himizoli megvan még?

Előzmény: gacsat4 (21431)
gacsat4 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 21431

Nem is láttam.

Előzmény: =tatrafan (21430)
=tatrafan Creative Commons License 2015.10.15 0 0 21430

Keepitnél maradt egy gyönyörű, lakkfekete, ámde üres Chromka karosszéria, engem abba temessetek! :D:D:D 

Előzmény: Sanyi-ka (21429)
Sanyi-ka Creative Commons License 2015.10.14 0 0 21429

Meghült az ember vére....

Előzmény: diplo (21428)
diplo Creative Commons License 2015.10.14 0 0 21428

Nyugi van minden fasza!

Előzmény: Törölt nick (21424)
gacsat4 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 21427

Akkor jó.

Előzmény: 504LACI (21426)
504LACI Creative Commons License 2015.10.13 0 0 21426

Pár hete a zuglói börzén ahhoz képest elég jót beszélgettünk. Ezek szerint száz évig fog élni.

Előzmény: gacsat4 (21425)
gacsat4 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 21425

 Nem tudom biztosan. Olyan az agyam, mint egy ementáli sajt. Szerintem évek óta halott.

Előzmény: Törölt nick (21424)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.13 0 0 21424

Ez  komoly?

 

R.I.P.

 

Előzmény: gacsat4 (21421)
gacsat4 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 21423

Nálam mardt az egyik kályha.

Előzmény: JumboJet (21414)
gacsat4 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 21422

Kípit is meghalt. Egy el se kezdett 87es maradt utána.

Előzmény: Normogo1 (21412)
gacsat4 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 21421

Úgy tudom, Diplo meghalt. A családja nem hiszem, hogy megtartja a szuper állapotban levő fekete 613asát. Jumbo tán emléxik rá, hogy hol lakik.

Előzmény: Normogo1 (21415)
gacsat4 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 21420
504LACI Creative Commons License 2015.09.25 0 1 21419

Luxusautóval a világ körül 2. rész

Két cseh mérnök végzettségű újságíró, Miroslav Zikmund és Jirí Hanzelka 1947-ben világ körüli útra indult egy Tatra 87-tel. Az első részben Prágától Etiópiáig követtük őket, most jön az igazi terepjárás a luxusautóval [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

SlavomirB Creative Commons License 2015.08.16 0 0 21418

jonapot

megvan még a Tatra 600 ?

Slavomir Bajcik - Slovákia

Előzmény: firok (20067)
gabiS8 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 21417

Inkább teherautót vegyél. Az is visit meg átmegy a szomszéd 4 üléses fóliás X6-osán:DDDDD

Most nézegetek egy 813-ast. Olcsóbb az alkatrész is hozzá meg az is elég ritka. Plusz van benne kormányszervo meg összkerekes.

Ha 613-ast akarsz inkább régebbit vegyél (chromka). Az újak minösége...khhmm...

Masgas Creative Commons License 2015.03.14 0 0 21416

Nos a 87 es ben ohc motor van ami "fejlettebb" legalab is vezerlesileg mint a 603 as ohv motorja

Ha erdekel a tema van egesz jo tatras honlap a neten asszem Cseh.

A kulombsegeket a gogle kepkeresojevel egesz jol fel lehet fedezni, meg erdekes lehet a Tatraplan is negyhengeres leghuteses boxer, lehet volt hathengeres is ezt nem tudom.

 

Előzmény: Normogo1 (21415)
Normogo1 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 21415

Köszönöm a válaszokat! 

 

A hétvégén volt egy szusszanásnyi időm (bő fél nap), és elolvastam a fórumból hátralévő részt

Így már minden adott válasz érthető. Elnézést, a kicsit kapkodós kérdezésért, remélem nem bántottam meg senkit!

Azt sajnálattal tapasztaltam, hogy az utóbbi 2-3 évben csökkent itt az aktivitás. Mi lehet ennek az oka, sokan eladták a Tatrájukat? Enolka elkészítette végül a csehszlovák autógyártás magyar nyelvű weblapját? Sajnos nem tudok sem csehül, sem szlovákul, így az hasznos lenne. Át tudjátok küldeni a 613-as evolúciójáról szóló anyagot, amit ide is beszúrt, csak kis méretben? A motorokról szólót letöltöttem. A sárga Chromka fórumosé?

Voltam Brno-ban, és néztem 603-asokat, holnap elvileg szemrevételezek egy 613-ast.

A gond, hogy kipróbálni eddig egyiket sem tudtam, vagy akár csak utazni bennük. Addig nem dönthetek egy hiányos autó megvásárlásáról, amíg nem tudom milyen lesz vezetni/használni, ha célba ér a munka.

A 603-asok megnézése után sajnos azt látom, hogy még az üzemképtelenek ára is olyan magas, hogy arról már úgy tűnik lecsúsztam, hogy 603-asom legyen. Talán még tűrhető állapotú 613/3-ast lehet venni emészthető áron, mert ahogy elnézem sajnos a Chromkák is már hasonló áron mennek, mint a 603, és a kései ritka verziók (Mi, Mi Long) szintén utolérték ezt az árszintet.

 

Mit kell nézni egy 613-ason? Mi az, ami nagy baj, ha nem eredeti, mert nehéz, vagy drága pótolni?

613-ba is 2db 6V-s akksi kell, mint 603-ba?

Olvastam, hogy a 90-es évekre az autók gyártási minősége leromlot. Ez csak urban legend, vagy valóban érezni lehet egy Chromkát és egy /4-est összevetve?

 

Végezetül:

Ez milyen gyönyörű!

 

http://www.carandclassic.co.uk/car/C584402

 

Fura, hogy nincs kép az oldaláról? Ez, ami benne van, már egy korai 603-as motor lehet, nem 2,9-esnek kellene lennie? Ha ennyiért vehetnék autót, jó eséllyel ez lenne a kiválasztott?

Előzmény: oldcarservice.hu (21413)
JumboJet Creative Commons License 2015.02.18 0 0 21414

Szia!

 

 

Én azt tanácsolom,hogy előbb olvasd el az összes hozzászólást a fórumon. Sok dolgot megtudsz onnan. Ha lesz még kérdésed utána szívesen válaszolok. 

 

 

Előzmény: Normogo1 (21412)
oldcarservice.hu Creative Commons License 2015.02.10 0 0 21413

Szia!

 

Van

már nincs neki, nem Magyarországról ír, Ő sem

 

- Lehet fellelni csak romos és/vagy papírhiányos

- Nem jelentősen de érezhető és fogyasztásban is számít. 1:3,909 és 1:3,15

- Volt

- Nem

- S Hosszabb és igényesebb kivitel (pl. mint a Merci SE és SEL )

- utolsó széria Ikat.

- Igen de az 1-es 1 : 3,394 és az utolsó Tehát a4. vagy 5. fokozat 1: 0,862 áttétele azonos volt így csak a köztes elosztásban volt különbség.

- Nem tudom talán valaki más itt a fórumon

- Én még nem láttam olyat szerintem nincs gyáriban.

- Hát valami van de nem mondanám, hogy nagyon működik

- Sajnos erre már nincs lehetőség.

- Nem tudom

 

Tamás

 

Előzmény: Normogo1 (21412)
Normogo1 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 21412

Sziasztok!

 

Korábban csak lappangott az érzés, de nyáron elég nagy hatással volt rám egy 613-as, és azóta sem megy ki a fejemből a hangja. Bringatúrán voltam, és hallottam messziről közeledni a hátam mögül, de nem tudtam eldönteni, hogy mi lehet az, amíg el nem húzott. A falutáblánál előzött meg a nagy hajó, valami elképesztő bugyborékoló v8 hanggal, és éppen kerékpárt is szállított a motor felett. A falutáblát elhagyva nekifeszült a távolságnak. Ez volt a meghatározó élmény, amióta nem hagy nyugodni a Tatra…

Persze korábban is tetszettek, de addig nem ment a dolog, hogy birtoklási vágyat érezzek. Aztán elkezdtem olvasni Zikmund és Hanzelka utazását, ősztől pedig nekiálltam a fórum olvasásnak. Gyermekkorban meg ott volt a madzagos távirányítós 613 és a szomszéd csőrös Tatra dömpere.

Most ott tartok, hogy külsőre, hangulatra jobban tetszik a 603-as, de olyat nem rozsdaboglyaként találni csak vagyonokért lehet. Sajnos a 613-as is kezd ilyen lenni.

A 613 műszakilag fejlettebb, gondolom jobb vele utazni, de nem annyira egyedi forma, mint a 603.

A fórumon még nem értem végig, 2009-nél tartok az elejétől, de szeretnék már megnézni, kipróbálni működő Tatrát. Most nincs annyi időm olvasgatni, mint karácsonykor.

Működő faros Tatra van valahol a főváros közelében? Tatrafan, GabiS8, Enolka van még a 613-asotok?

 

Pár kérdés összegyűlt a fórum olvasgatása kapcsán:

  • Lehet –e még nálunk fellelhető 603? Szécsényben volt egy nem rég, de már nincs fent a hirdetés.
  • A korai 613-asok váltója mennyivel rövidebb áttételezésű, mint az újabbaké (tatrafan képeit látva 3000-es fordulatnál 160 az nagyon kemény)? Mikor volt a váltás? Van gyárilag hosszúváltós chromka?
  • Az üveg tetőablak a 613-asoknál gyári?
  • Mi a különbség 613 és 613S között?
  • 613-asban mikortól volt injektor?
  • 613-asba raktak 5-ös váltót, vagy csak 4es volt?
  • A komárnói 613-ast én is láttam pár éve, még egy régi telefonomban fotó is van róla. Tetszett nagyon a gép. Mi lett a vassal?
  • 603-asból volt gyárilag padlóváltós, vagy az kókányolt?
  • Megalakult végül a Tatra klub? Szoktatok találkozót tartani?
  • Keepitretronál vannak még találkozók?
  • Esztergom közelében Szlovákiában van valahol találkozó?

Üdv,

 

Normogo

oldcarservice.hu Creative Commons License 2015.01.23 0 0 21411

Rendben nem sos degondolj rám.

Előzmény: USA-modell (21410)
USA-modell Creative Commons License 2015.01.22 0 0 21410

Nekem van 1, zold hovedo reteggel kezelt, ha kell.

 

Hogy legkozelebb mikor jutok Magyarorszagra, arrol hqlvany lila gozom sincs.

Előzmény: oldcarservice.hu (21409)
oldcarservice.hu Creative Commons License 2015.01.15 0 0 21409

Jumbo első nekem is kéne ha van új.

Előzmény: JumboJet (21408)
JumboJet Creative Commons License 2015.01.11 0 0 21408
Szia!

Szerintem én tudok segíteni. Ma már nem zavarlak,de holnap felhívlak.
Előzmény: kertesz.ferenc7 (21406)
Sanyi-ka Creative Commons License 2015.01.11 0 0 21407
Előzmény: kertesz.ferenc7 (21406)
kertesz.ferenc7 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 21406

Sziasztok!

 

Tatra 613 E 1979- es hatsó és első szelvédőt keresek.

 

Tudtok segíteni abban h hol lehet beszerezni?

 

Tel: +36 harminc 490 harminchárom  88

 

Mailem publikus.

 

Előre is köszi!

JumboJet Creative Commons License 2015.01.01 0 0 21405
Viszont Neked is! :-) (Rég bizony. Már egy ideje többet vagyok külföldön,mint itthon. Tavasztól talán fordul a kocka....)
Előzmény: pumukli89 (21404)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!