Brembo, tényleg kár volt ennyire elbagatelizálni az emlékplakett kérdését. Azt viszont nem hiszem, hogy bárki is arra vetemedne, hogy sokszorosítja. Köszönettel Sztraka Ferinek, én részt tudtam venni a centenáriumi repülésen. Szlovákiából egyedül! Tudod, mit jelentett az amikor a mieinknek lejátszottam a videót és a képeket? Sárgultak!!! Az Aranysast, amibe bekerült egy általam készített kép és a személyem is látható volt „Fedő” társaságában, konfiskálták tőlem és a klub faliújságján a díszhelyen van elhelyezve. Úgy ahogy van „magyarul”. Ha képtelen vagy elképzelni azt, hogy mit jelent egy Szlovák Nemzeti Repülőklubban az, hogy egy MAGYAR újság élteti a repülés 100. évfordulóját, akkor nem is érdemled meg, hogy elmagyarázzam.
Hajaj, mit meg adtam volna egy emlékplakettért !!!
Legyetek rá igen-igen büszkék, és tartsátok meg a méltó helyét a MO-i repülésben a plakettel, kadarkával és Talabossal együtt!
Nem szeretnék bunkó lenni, de finoman szólva, amit csináltál köcsögség! (Tudom, hogy ezért most kitiltanak a fórumból...) ...Ha tudnám a telefonszámod, sokkal szívesebben felhívnálak, de így talán hatásosabb lesz!
Szerinted miért nem tették közzé az oklevelet a szervezők? -Azért, hogy tényleg csak az kapjon, aki ott volt, és részt vett az eseményen! Ha mindenki szerezhet magának ilyet, elveszti a varázsát, a jelentőségét az emléklap! EMBER...!
Természetesen ugyanez vonatkozik a bor cimkéjére is! Mellesleg Pálinkás Lacika a bor termelője... "másodállásban" helikopter szerelő!
Remélem ezek után elgondolkozol a tetteden, és mielőbb leszeded!
A második képen az éltető nedű, azaz Talabos úr földi nedűje látható. Itt nem szerepelt név a címkén (Pálinkás László nem ér), így azt mindenki magának címkézheti meg. :-) [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Sziasztok!
Ezen a hétvégén sikerült átvennem az emlékrepülés borocskáját, és papirosát. Ha magánban elárulja valaki, hogyan kell ide beilleszteni 2 kis képet, akkor megmutatnám. Üdv. b
Nem csökkentve Angyal Laci érdemeit az "Év ..-a" díjak devalválása terén, a díj már évek óta létezik, aki kapja, az általában rá is szolgál. Hogy mi a díj, az attól függ, hogy milyen szponzor mit hajlandó felajánlani a célra. Az Aviator negativ nyereségéből évente mindig megcsinálandó és kifizetendő kupára, miegymásra nem telik. Tavaly Juhos István a sárkányos magassági rekordért egy ejtőernyős kést kapott. A vég kezdete majd akkor lesz, ha a díj egy Garmin 55-ös GPS lesz.
Aha!
És ez az Év Aviatora díj mikor lett létrehozva?
Kik kaphatják? Kik ítélik oda? Milyen időközönként?
Miért van az az érzésem, hogy Aviator Angyal László némi publicitást remélve hozzávágott egy alig használt Poljotot Kántás Andorhoz, amit legott elnevezett az Év Aviátora díjnak?
December 17-én, a centenáriumi kötelékrepülés után adta Angyal László, az Aviator International főszerkesztője Kántás Andornak az Év Aviatora díját, egy Poljot Aviator repülőórát. Kántás Andor az egyedülálló Sármellék Sydney több mint 21 ezer kilométeres, közel három hónap alatt végrehajtott repülésével érdemelte ki a díjat.
Az Aviator International 37. száma megújulva, 100 oldalon Karácsony előtt került ismét a piacra.
Egy jó hírrel szolgálhatok a kötelék résztvevői számára:
Elkészültek a beígért emléklapok, emléktárgyak.
Az emlékplakettek számozottak. Az emléktárgy 1 üveg Szekszárdi Kadarka (Miért pont szekszárdi, s miért pont kadarka? Ezt nem értem! :))), amelyek szintén átvehetőek.
Egyeztetni célszerű az átvételt illetően:
Talabos Gábor 24/536-900, és/vagy Rita mama 249-9803 telefonszámokon.
Tettem fel egy videót a centenáriumi kötelékrepülésről. Elég nagy (61 Mb), de nagyobb tömörítésben sokat veszít a minőségéből. Ezen is nagyon látszik, hogy DivX. Az originál feldolgozás viszont nagyon szép, de az meg több mint 4 Gb! Talán majd DVD-re égetve.
Ha van valakinek a témáról hasonló felvétele, nem lenne baj ha megkeresne és készíthetnénk egy teljes összeállítást. Hátha érdekel valakit???
Tettem fel egy videót a centenáriumi kötelékrepülésről. Elég nagy (61 Mb), de nagyobb tömörítésben sokat veszít a minőségéből. Ezen is nagyon látszik, hogy DivX. Az originál feldolgozás viszont nagyon szép, de az meg több mint 4 Gb! Talán majd DVD-re égetve.
Ha van valakinek a témáról hasonló felvétele, nem lenne baj ha megkeresne és készíthetnénk egy teljes összeállítást. Hátha érdekel valakit???
Én csak most értem haza a szerdai ünnepi repülésről. :o)) Megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy a levegőben készített képeken látszik a kabin plexiének a tükrözése. Feltettem őket, hátha azért érdekel valakit?
Nem lenne itt nagy halál. Ha megnézed az arányokat az eredeti gépméret függvényében, láthatod, hogy nem azonos magasságban "repülnek". Ha a nagyobb és gyorsabb gépeket 300 méterrel magasabban küldik el (tudom, turbulencia:-), akkor a földről kb. azonosnak látszanak. Csak a találkozás helyét kell pontosan kiszámolni, mert a kicsik nem tudják sokáig tartani azt a sebességet, aminél a nagyok már laffognak.
Brembo:
Nem kell 100 év, 2010-ben a magyar repülés 100. évfordulójára újra meg lehetne próbálni. Sajnos Adorján repülése is december, ha jól emlékszem.
Kedves KÁELEM!
Az MRSZ köteléke budaörsi felszállás után Pest feletti repülés után csatlakozott az ünnepi kötelékhez. 10:35-kor indultunk és kb 10-15 percig körözött az öt gép a város felett. Népstadion, Nyugati pályaudvar feletti légtérben.
Hehe... akkor jó, ha érted! ;-)
De mit nem adtam volna érte, ha én lehettem volna! De jelen pillanatban sajnos csak a virtuális világban (próbálom) helyettesíteni Pítör Bezenyájt... :-)
Ha ráklikkeltek a cikkre, nem maga a cikk jelenik meg, hanem az ujság első oldala. A fejlécben az 1-et át kell írni 16-ra, így eljuttok az igazi cikk oldalára.
Ja, még mielőtt megindul a találgatás, mi az a mázga az Albák körül. Mivel azok messzebb voltak és gyorsan mozogtak, életlenek lettek, megpróbáltam őket kicsit élesíteni, ettől raszteres lett, a raszteres részt megpróbáltam kissé felülpingálni. Ezek a mázgák a Photoshopban nem látszottak, itt meg igen. Miért látszanak jobban a disznóságok a neten, mint a saját gépemen?