Keresés

Részletes keresés

brembo Creative Commons License 2004.02.18 0 0 54
A második képen az éltető nedű, azaz Talabos úr földi nedűje látható. Itt nem szerepelt név a címkén (Pálinkás László nem ér), így azt mindenki magának címkézheti meg. :-) [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Clidey Creative Commons License 2004.02.12 0 0 52
Nnna, ment magánban az okítás, lássuk a képeket! ;-)
Előzmény: brembo (51)
brembo Creative Commons License 2004.02.12 0 0 51
Sziasztok!
Ezen a hétvégén sikerült átvennem az emlékrepülés borocskáját, és papirosát. Ha magánban elárulja valaki, hogyan kell ide beilleszteni 2 kis képet, akkor megmutatnám. Üdv. b
Vgyuri Creative Commons License 2004.01.04 0 0 50
Nem csökkentve Angyal Laci érdemeit az "Év ..-a" díjak devalválása terén, a díj már évek óta létezik, aki kapja, az általában rá is szolgál. Hogy mi a díj, az attól függ, hogy milyen szponzor mit hajlandó felajánlani a célra. Az Aviator negativ nyereségéből évente mindig megcsinálandó és kifizetendő kupára, miegymásra nem telik. Tavaly Juhos István a sárkányos magassági rekordért egy ejtőernyős kést kapott. A vég kezdete majd akkor lesz, ha a díj egy Garmin 55-ös GPS lesz.
Előzmény: jarod_ (49)
jarod_ Creative Commons License 2004.01.03 0 0 49
Aha!
És ez az Év Aviatora díj mikor lett létrehozva?
Kik kaphatják? Kik ítélik oda? Milyen időközönként?
Miért van az az érzésem, hogy Aviator Angyal László némi publicitást remélve hozzávágott egy alig használt Poljotot Kántás Andorhoz, amit legott elnevezett az Év Aviátora díjnak?
Előzmény: AVIATOR (46)
AVIATOR Creative Commons License 2004.01.03 0 0 48

Ezzel a képpel szeretném kiegészíteni előző hozzászólásomat.

D:\MUNKA\AAAUKTIA\2004buek\evaviatora.gif

Előzmény: AVIATOR (46)
brembo Creative Commons License 2004.01.01 0 0 47
Eseményektől mentes, repült órákban gazdag 2004-es esztendőt kívánok a topic hozzászólóinak és olvasóinak!
AVIATOR Creative Commons License 2004.01.01 0 0 46
December 17-én, a centenáriumi kötelékrepülés után adta Angyal László, az Aviator International főszerkesztője Kántás Andornak az Év Aviatora díját, egy Poljot Aviator repülőórát. Kántás Andor az egyedülálló Sármellék Sydney több mint 21 ezer kilométeres, közel három hónap alatt végrehajtott repülésével érdemelte ki a díjat.
Az Aviator International 37. száma megújulva, 100 oldalon Karácsony előtt került ismét a piacra.
Előzmény: bado (45)
bado Creative Commons License 2003.12.29 0 0 45
Merthogy a Talab szekszárdi (hogy miért kadarka, azt nem tudom)
Előzmény: brembo (44)
brembo Creative Commons License 2003.12.29 0 0 44
Egy jó hírrel szolgálhatok a kötelék résztvevői számára:
Elkészültek a beígért emléklapok, emléktárgyak.
Az emlékplakettek számozottak. Az emléktárgy 1 üveg Szekszárdi Kadarka (Miért pont szekszárdi, s miért pont kadarka? Ezt nem értem! :))), amelyek szintén átvehetőek.
Egyeztetni célszerű az átvételt illetően:
Talabos Gábor 24/536-900, és/vagy Rita mama 249-9803 telefonszámokon.
brembo Creative Commons License 2003.12.24 0 0 43
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
tfrici Creative Commons License 2003.12.21 0 0 42
Ha valikenek nem indulna, akkor próbálja meg ezzel a codekkal! ( 6 Mb)

Codek az Xvid-hez

üdv.
Tfrici

Előzmény: tfrici (41)
tfrici Creative Commons License 2003.12.21 0 0 41
Szevasztok!

Tettem fel egy videót a centenáriumi kötelékrepülésről. Elég nagy (61 Mb), de nagyobb tömörítésben sokat veszít a minőségéből. Ezen is nagyon látszik, hogy DivX. Az originál feldolgozás viszont nagyon szép, de az meg több mint 4 Gb! Talán majd DVD-re égetve.
Ha van valakinek a témáról hasonló felvétele, nem lenne baj ha megkeresne és készíthetnénk egy teljes összeállítást. Hátha érdekel valakit???

Itt megtalálható

üdv.
Tfrici

Előzmény: tfrici (40)
tfrici Creative Commons License 2003.12.21 0 0 40
Szevasztok!

Tettem fel egy videót a centenáriumi kötelékrepülésről. Elég nagy (61 Mb), de nagyobb tömörítésben sokat veszít a minőségéből. Ezen is nagyon látszik, hogy DivX. Az originál feldolgozás viszont nagyon szép, de az meg több mint 4 Gb! Talán majd DVD-re égetve.
Ha van valakinek a témáról hasonló felvétele, nem lenne baj ha megkeresne és készíthetnénk egy teljes összeállítást. Hátha érdekel valakit???

Itt megtalálható

üdv.
Tfrici

tfrici Creative Commons License 2003.12.20 0 0 39
brembo Creative Commons License 2003.12.20 0 0 38
Jó, akkor fogjunk is hozzá a gyakorláshoz! :-) Így legalább van mire fogni, hogy miért is kell a magyarnak sokat repülnie. ;)
Előzmény: Vgyuri (37)
Vgyuri Creative Commons License 2003.12.20 0 0 37
PIK 20:

Nem lenne itt nagy halál. Ha megnézed az arányokat az eredeti gépméret függvényében, láthatod, hogy nem azonos magasságban "repülnek". Ha a nagyobb és gyorsabb gépeket 300 méterrel magasabban küldik el (tudom, turbulencia:-), akkor a földről kb. azonosnak látszanak. Csak a találkozás helyét kell pontosan kiszámolni, mert a kicsik nem tudják sokáig tartani azt a sebességet, aminél a nagyok már laffognak.

Brembo:

Nem kell 100 év, 2010-ben a magyar repülés 100. évfordulójára újra meg lehetne próbálni. Sajnos Adorján repülése is december, ha jól emlékszem.

Clidey Creative Commons License 2003.12.20 0 0 36
Pítör, ne légy ennyire pesszimista. Azt inkább hagyd rám! :))))))
Előzmény: brembo (34)
pik20d Creative Commons License 2003.12.19 0 0 35
Itt nagy halál lenne.
Ráadásul a repülők nem is 1 irányba haladnak. :)
Előzmény: Vgyuri (33)
brembo Creative Commons License 2003.12.19 0 0 34
Szép álom. :-D Talán majd 100 év múlva!
Előzmény: Vgyuri (33)
Vgyuri Creative Commons License 2003.12.19 0 0 33
Én valahogy így képzeltem

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Minden esetre boldog Új Évet repülés

sdragon Creative Commons License 2003.12.19 0 0 32
Kedves KÁELEM!
Az MRSZ köteléke budaörsi felszállás után Pest feletti repülés után csatlakozott az ünnepi kötelékhez. 10:35-kor indultunk és kb 10-15 percig körözött az öt gép a város felett. Népstadion, Nyugati pályaudvar feletti légtérben.
Előzmény: KÁELEM (12)
jager Creative Commons License 2003.12.19 0 0 31
Bado!!!!!!!!!!
Mit tettél Fricivel?????????
Két bikát látott egymás mellett, mégsem lőtt rá egyikre sem.
Punk
brembo Creative Commons License 2003.12.18 0 0 30
Örül a szívem a sok link láttán. Csak sajna nem vagyok szélessáv közelében. De talán holnap! S akkor majd áradozhatok. :-D
Clidey Creative Commons License 2003.12.18 0 0 29
Hehe... akkor jó, ha érted! ;-)
De mit nem adtam volna érte, ha én lehettem volna! De jelen pillanatban sajnos csak a virtuális világban (próbálom) helyettesíteni Pítör Bezenyájt... :-)
Előzmény: bado (28)
bado Creative Commons License 2003.12.18 0 0 28
Jól van, most, hogy megnéztem a képeid, már értem :-))
Előzmény: bado (27)
bado Creative Commons License 2003.12.18 0 0 27
Előzmény: Clidey (21)
Vgyuri Creative Commons License 2003.12.18 0 0 26
Ha ráklikkeltek a cikkre, nem maga a cikk jelenik meg, hanem az ujság első oldala. A fejlécben az 1-et át kell írni 16-ra, így eljuttok az igazi cikk oldalára.

Ja, még mielőtt megindul a találgatás, mi az a mázga az Albák körül. Mivel azok messzebb voltak és gyorsan mozogtak, életlenek lettek, megpróbáltam őket kicsit élesíteni, ettől raszteres lett, a raszteres részt megpróbáltam kissé felülpingálni. Ezek a mázgák a Photoshopban nem látszottak, itt meg igen. Miért látszanak jobban a disznóságok a neten, mint a saját gépemen?

Előzmény: Vgyuri (25)
Vgyuri Creative Commons License 2003.12.18 0 0 25
Én is gratulálok mindenkinek. Egy szerencsés pillanatfelvétel a sok vacak közül, az Albatroszok látogatása a "D"(?) köteléknél.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
"És egy kiváló cikk az eseményről (én irtam)a Miskolc-Nyiregyháza-Debrecen megyei lapokból egy nagyon jó MTI képpel">
pilotilka Creative Commons License 2003.12.18 0 0 24
Készítettem én is néhány (80) képet, amit szívesen megosztok Veletek. Mivel új vagyok a fórumon, nem tudom, hogyan tudom felrakni. Segítene valaki? (fotók készítésének helyszíne: Charlie kötelék, HA-JUV)
Előzmény: H. Balázs (23)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!