W.zz, ezek atomerőműépítéstől magzatelhajtásig mindennel foglalkoznak..? :-DDDD
Termékei:Aloe Vera, Kolosztrum, Kozmetikumok és Illata Blue Természet, Designer ékszerek a Pierre Lang,Táplálék-kiegészítők a Re-Vita, kiegészítők Pierre Lang Couture, Jean gyűjteménye tex4Net, víz APA Egészségügyi valamint finom kávé a kávé Club és tovább ..
Még egy weblap normális lefordítására sincs párezer forintjuk? Ez aztán a kirobbanó siker!
"Semmiféle agyatlan baromságban nem voltam, nem vagyok és nem leszek benne. Képzeld, a prostitúcióról is van véleményem, holott egyik oldalon sem vagyok résztvevője. :-DDD"
Hogyan érint téged, ha valakinek megvan a saját véleménye rólad és úton-útfélen mindenkinek szajkózza azt?
Köszönöm a észrevételed, így is lehet hozzászólni valaki véleményéhez nem csak sértő módon.
Elismerem van igazság abban amit írtál de mondj nekem csak egy olyan rendszert amelyben kevesebb a lehet....ami tuti hosszú távon életképes és egyszerű mindenki számára. Sőt a termék árai is elfogadhatóak, versenyképesek más üzletben kapható termékekkel.
Ja és nem kell százezreket belepumpálni, termékekbe, prezentációkra, stb...
Én nem sértegettelek téged és nem is tenném, mivel nem ismerlek. Nyílván neked komoly tapasztalataid vannak a hálózatépítés terén..várj kitalálom: talán az "amway" ?
Hát az használható,sőt nélkülözhetetlen termék.Ami nekem is gondnak tűnik vele az az ár. Bár csak nagyon felületesen néztem bele,de úgy tűnik nem a magyar fizetésekre van kitalálva.És ezért a fogyasztók nagy része néhány hónap múlva inaktív lesz,azaz visszatér a hagyományos budipapírra.A termék vagy szolgáltatás ára,minősége döntő mlm-ben is.5 % hálózatépítő nem tud hosszú távon csodát tenni. A budipapír nem rossz ötlet,de életképtelen lesz ilyen árak mellett a piacon.Valamikor én is azt hittem hogy a termék nem fontos,de tévedtem.Rengeteg ember volt alattam,de senki sem vásárolt szinte.Ezért fontos a jó termék/ár arány.
Látszik, hogy kezdő lehetsz, jól bevakítottak, átmosták az agyadat.
Ha annyira takarékos az MLM-terjesztés (no marketing, no közbenső raktározás, stb.stb.) akkor miért is kerül szinte minden MLM-termék 3-5x annyiba, mint egy normál, hagyományos kereskedelemben terjesztett hasonló termék????
ROTFL
Gyere át az MLM tapasztalatok topikba, ha mersz... :-)
Felmerült egy két dolog az írásommal kapcsolatban.
Amit legelőször le kell pontosítani "klotyópapír" egy termék ami nem átb....ás, nem csodaszer vagy csodamosószer...törlöd vele a se......d és kész, tuti működik.
A másik,hogy nem a termék a lényeg azoknak akik az MLM-et csinálják. Ha valaki azt mondja neked, hogy a termék miatt csinálja az MLM-et az hazudik. Elárulom...a pénzért csinálja.
Nos kezdjük a gyengébbek kedvéért.
Itt van a "klotyópapír" mint termék. ezüstözött!!! ez éppen még jó is lehet.
Van a cég aki gyártja.
kérdés: Hogy tud a cég a legtöbbet értékesíteni a termékből úgy, hogy a legkevesebbet keljen marketingre, illetve a mindent uraló multicégek zsebébe tennie?
Ezt is elárulom: a titok MLM
Csupán internetes marketing-el a cég pár hónap alatt elérte, hogy havonta közel 16000-en vásároljanak az ezüstözött "klotyópapírból" a legegyszerűbb MLM rendszerrel. mi lesz egy év múlva? 50 000? 100 000?
Én azt láttam meg ebben a rendszerben, hogy van használható termék van átlátható rendszer, és jól működő háttér. "semmi hókuszpóók ..."