Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Azt hiszem Boing-ról van szó. A zavart az okozta, hogy Wasington államban jártam az egyik Boing gyárban, és valahogy azt hittem, hogy a központja is ott van.
Ha lopakodón az F-117-et gondolod, akkor: Lockheed-Martin ma (akkori envén Lockheed Aeronautical Systems Co. )
kis ismertető angolul:
The F-117A production decision was made in 1978 with a contract awarded to Lockheed Advanced Development Projects, the "Skunk Works," in Burbank, Calif. The first flight was in 1981, only 31 months after the full-scale development decision. Lockheed-Martin delivered 59 stealth fighters to the Air Force between August 1982 and July 1990. Five additional test aircraft belong to the company.
ha a B-2 Spirit-re, akkor bonyolultabb a kép:
Prime Contractor: Northrop Grumman Corp.
Contractor Team: Boeing Military Airplanes Co., General Electric Aircraft Engine Group
Hughes Training Inc., Link Division
Los Angeles: telephelyről nem tudok, de a Boeing (világ első számú repgép gyártója) központja ott van!!!
üdv:
TGR
Kicsit késön, de most találtam csak el Tiger kartács Topicjába.
Összesen 14 Grippent bérelnek 10 évre kb. 170 mld. HUF-ért, ebböl 12 1személyes, 2 pedig 2személyes. 2005 április 18.-án szállt le a Császlavi reptéren az 1. 6 és aug. végéig érkezik a többi. Már nagyban megy a kiképzés. Kapnak hozzá 24 AMRAAM-ot az amiktól kb. 4 mld HUF-ért. Ha sietnek fizetni megkapják ha nem, elment a vonat és várhatnak 1 jó darabig. Az oroszoktól meg helikoptereket kapnak az orosz adósságok törlesztéseként össz. 26 db. Mi 171s, Mi 35 gépeket.
A hetvenes évek közös jugoszláv-román vállalkozása volt a jugóknál Orao néven emlegetett harcigép kifejlesztése. Erről a jugó változatról, a J-22 Oraoról keresek egy újságcikk mellé kiváló minőségű és még sehol nem közölt fényképeket, úgy 5-10 db-ot. Véletlenül nem kapta le valaki leszállás vagy felszállás közben a tavaly Kecskemétre látogató J-22-est? Végső soron a földön álló gép képei is megfelelnek.
Igen , lehet hogy igazatok van, bár ott is nyitni kellene egyet, mert pont ilyet nem találtam...
Gondolom Gábor téged itt nem zavarna, és Hunter is látogat ide is meg oda is, de hát...ha gondoljátok megszüntethetjük nem?
A két leírást azért beírnám valahova.
A "pilota" csoport vagy a "fegyverek" közül én inkább ide tartottam valónak, mert harci bevetésekről, veszteségekről gondoltam beszélgetni.
De most hallgatok rátok, vigyem oda át a Story-kat?
Hiánypótlóként létrehoznék egy topicot, ahol a modern harci repülőgépek trendjeiről, történeteiről, adatairól lehet eszmét cserélni.
Javasolt területek:
Harci Repülőgépek fejlesztésének jövője,
Modern bombázók,
Harctéri történetek, stb.
Utóbbi témakörben topic-inditónak írni fogok a Szu-25 afganisztáni illetve a Britt Tornado-k "Desert Storm"-os szerepléséről.