Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2003.11.17 0 0 19
"A PannonGSM a mobiltelefonpiac Danubius rádiója" (engem még nem hívtak sajnos, pedig én szeretem húzni a telemarketingeseket, általában háromszor-négyszer kérek visszahívást, azzal, hogy éppen nem alkalmas időben hívtak, aztán meg lebegtetem, hogy érdekel-e az ajánlatuk, persze sosem) ;]
Törölt nick Creative Commons License 2003.10.22 0 0 17
Amennyiben a kultúrember definíciója az, hogy hagyja, hogy a magánszférájába otromba módon beletrappoljanak, akkor én nem vagyok kultúrember. Nem lehet mindig finomkodni, mert megesznek reggelire.
Előzmény: Zééé. (5)
ritus105 Creative Commons License 2003.10.22 0 0 16
Sziasztok!

Ha jól látom én leszek az egyetlen aki más álláspontot képvisel. Nem szeretem a Westelt, ebből a szempontból kicsit szubjektív leszek. Okaim is vannak rá - nem kevés - és amikor eljöttem onnan, még az ügyfélszolgálatos leányzó is belátta, hogy jogosak az indokaim. Csak hogy tudjátok mi áll a háttérben. :-)

Nem fogok belemenni abba, hogy melyik szolgáltató milyen, miért jobb, s ahogy mások sem, én sem fogok senkit reklámozni.

Csupán azt akartam hogy tudjátok: a Voda és a Westel is folytat PONTOSAN ugyanilyen kampányokat, s igen, bármilyen szomorú, ez egy nemzetközileg is ismert - bár közel sem elfogadott - formája az eladásnak. Ezenkívül erősen kétlem, hogy ha azt mondod: "Köszönöm, de rendkívül meg vagyok elégedve a jelenlegi szolgáltatómmal és kérném hogy többet ne hívjanak." akkor folytatni fogja. Ezek az emberek kész forgatókönyvek alapján hívnak minket, s fix mennyiségű válaszadási lehetőségük van bizonyos reakciókra. Az egyértelmű elutasításra egyértelműen elfogadás van felírva. Kész.

Az e-mail címeddel küldesz valahova mailt, bekerül egy levlistára, jön a spam. A telefonoddal felhívsz egy más szolgáltatónál lévő ismerőst, máris benne van a szám a rendszerbe. Sajnálatos, de ez van.

Csak akartam hogy tudjátok, egyik sem különb a másiknál.

expesti Creative Commons License 2003.10.21 0 0 15
Jó estét!

Most beszéltem a Westel Ügyfélszolgálattal és kérik, hogy ha ilyet tapasztaltok, jelentsétek be hozzájuk a 1230-on. Nekem megígérte a hölgy, hogy utánanéz a dolognak és biztosított, hogy többet nem fog zaklatni a Pannon.
Egyébként engem a 20/9-200200 ról hivtak 3szor is, ami a Pannon Ügyfélszolgálatának a száma, és már rohadtul unom.

Üdv!

Zééé. Creative Commons License 2003.10.21 0 0 14
Odáig nem jutottak el, mert nagy nehezen sikerült levakarni az ügynököt. De mivel minden cég abban utazik már, hogy fillérekért kapsz készüléket, és kedvezőbbnél kedvezőbb díjcsomagok közül választhatsz, ha aláírsz x évet, biztos ez lett volna a vége. De én meghallgatni sem szeretném az ajánlatukat. Ráadásul, miután azt mondom, hogy NEM, illik kedvesen elbúcsúzni. Nem még futni néhány kőrt.
Előzmény: TOPMAN (12)
ralf Creative Commons License 2003.10.21 0 0 13
Errol en is hallottam tegnap! Gyakorlatilag ugyanaz megy, mint amikor a Voda hivogatta a PGSM es Westeles ugyfeleket az ev elejen! Tehat, nem kamu a hir!!!
Előzmény: Törölt nick (2)
TOPMAN Creative Commons License 2003.10.21 0 0 12
Nem tudom, hogy konkrét és egyben kedvező ajánlatokat is tettek a pannonosok, vagy csak símán rá akartak beszélni az átállásra?

Ugyanis külföldön gyakori eset ez a konkurencia felkeresése, de igen kedvező ajánlattal megspékelve, pl: válassz egy készüléket a kínálatunkból és az nulla euróért a tiéd, ha aláírsz x évre.

Phil01 Creative Commons License 2003.10.20 0 0 11
Engem is felhívtak! Megkérdeztem: honnan számom? Mert hogy titkos! Nem tudja, kapta a központtól!
És ha lenyomod újra hív, tehát az sem megoldás! Jelezni kell a Westekl felé, talán ők tehetnek valamit! Undorító, hogy ilyen eszközökel próbálják átcsábítani az előfizetőket!
És sajnos ez várható a többi területen is! Nesze neked adatvédelmi törvény!!!
Palika Nyúz Creative Commons License 2003.10.20 0 0 10
Az különösen tecc amikor egy rég meghalt nénit keresnek, hogy szuperóccsó üdülést kínáljanak neki. :-(((
Előzmény: Hayloft Ezekiel (7)
Zééé. Creative Commons License 2003.10.20 0 0 9
Ez legalább annyira idegesítő, mint az éjszaka érkező reklámfaxok.
Nálam olyan cég, amelyik ennyire éhes, és erőszakos, eleve nem jöhet szóba. Tehát még öngólnak is érzem.
Ráadásul miután valaki közli, hogy ő hűséges Westeles, még akkor is jön a szöveg, hogy "de hát ez sokkal jobb stb., stb"
Hayloft Ezekiel Creative Commons License 2003.10.20 0 0 7
kultúrcég meg nem hív fel kéretlenül a reklámjait vagy a toborzóját zengve. Piros banán.
Ugyanúgy, mint a vezetékes számon a nyaralás hirdetések... felvesz - jónapotközvéleménykutat- bíp.bíp.bíp
Előzmény: Zééé. (5)
Zééé. Creative Commons License 2003.10.20 0 0 6
Márpedig hidd el, hogy így van. Még a telefonszámot is kiírja a készülék.
06-20-92-00-200 (Gondolom, nyugodtan ideírhatom, hiszen bemutatkoztak, hogy a Pannon-nak dolgoznak.)
Előzmény: Törölt nick (2)
Zééé. Creative Commons License 2003.10.20 0 0 5
Kulturember megbpróbálja a kommunikáció befejezésének nem ezt a formáját választani.
Ráadásul amikor meglepődsz, nem mindig tudod, mi a leggyorsabb.
Előzmény: Törölt nick (1)
Timna Creative Commons License 2003.10.20 0 0 4
volt már szó róla, hogy a pannon valahonnan szerzett telszámokat is hívogat, úgyhogy ez a dolog elég konkrét valószínűleg
Előzmény: spicee88 (3)
spicee88 Creative Commons License 2003.10.20 0 0 3
Nem akarok leb*szva lenni, de a pannontól ez kitelik. Szóval lehet szídni a westelt, h mocskosan drága, a vodát, h nincs kiépítve, de ez jellemzi a pannont. A közönségesség. Meg a nemtörődömség és a megbízhtatatlanság. Több haverom szívott már miattuk, ezért örülök annyira, h 2 évvel ezelőtt nem őket választottam. (Nem akarok senkit reklámozni)

Röviden ennyi.

Most már szídhattok engem is.

Előzmény: Zééé. (-)
Törölt nick Creative Commons License 2003.10.20 0 0 2
0 a valószínűsége, hogy így lenne.
Előzmény: Zééé. (-)
Törölt nick Creative Commons License 2003.10.20 0 0 1
Lelőhetetlenül? Piros gombot megnyom, aztán kalap-kabát.
Előzmény: Zééé. (-)
joder Creative Commons License 2003.10.20 0 0 0
20 vagy 30???
Előzmény: Zééé. (-)
Zééé. Creative Commons License 2003.10.20 0 0 topiknyitó
Az elmúlt napokban családom több tagja is kapott telefonhívást a Pannon GSM-től, amelyben megpróbálták őket -nagyon erőszakosan, szinte lelőhetetlenül- rábeszélni, hogy a konkurrens cég szolgálatatását vegyék igénybe, mert az sokkal jobb, és kedvezőbb is.

Etikus ez?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!