Nekem volt olyan szerencsem (bar akkor a hatam kozepere sem kivantam :D), hogy utaztam a Burman, raadasul tobbszor is. Sot, a 64-esen is jartam BZ-vel Bataszek-Pecsvarad kozott valamikor 95 tajekan. Csak azert nem mentem vegig, mert Pecsvaradtol buszos potlas volt Pecsig. De aztan ezt a szakaszt is "kiprobaltam" valamikor 2010 kornyeken.
A Dunaharasztitól lefelé, Kelebiáig bezárólag, 150es vonal mentén (Kecskeméti kv kivételével) illetve a 151es vonalon fekvő települések bármelyikén , volt e valaha bármilyen kisvasút?
Jó pár éve lehetett az már ugyanis amikor rendezték a Corvin csomópontot akkor felszedték a "belső" második vágányt amibe a papírgyáré csatlakozott. Ha jól emlékszem ez 2010-2011 körül volt.
Meg nem erősített információk szerint valaki sokat akart kaszálni a bontással ugyanis sokáig senkinek sem volt útban a vágányhálózat. Furcsának tartom hogy először a síneket vitték el utána fél évvel pedig az aljakat. Minden esetre én is szívesen vennék némi infót,leírást a működéséről. Hát még ha valaki esetleg képekkel is tudna szolgálni.
Más is írta már, de a Nádastó sajnos eltűnt - legalábbis az állomásépület, de a domborzati viszonyokból még ez-az megmaradt azt hiszem. Egyébként utcanévként mire gondolsz?
A bokodi megálló a sínhiány és az ív közötti egyenesben volt (a kiágazás fedezőjelzőnek néhai Dad felőli alak előjelzőjének közelében) , balról van egy kis bevezető földút is van oda.