Ugy tudom a régiek maradtak, ennek a fele lebeszélhető ugyhogy szerintem nem történt nagy változás. Nekem a 30mp-es számlázás nem tetszik, de jók a percdíjai és másnál is van ilyen számlázás. Nekem 10 éve van Pannon előfizetésem, 8 éve változatlan tarifával, apró különbségek miatt nem ugrálok egyikből a másikba. Ráadásul egy kicsit elment mind a közvélemény, mind a vásárlók tömege a nagy összehasonlítósdiba, pedig mindhárom szolgáltató ugyanabban a szűk sávban mozog a különböző díjak terén. Csak annyi a különbség, hogy az egyik szempontból ez a jobb, a másikból meg az, de kicsivel. Magával a szolgáltatóval semmi bajom nem volt soha. Amin változtatnék, az az, hogy minden szolgáltató az uj ügyfelek megfogására fekteti a hangsúlyt és közben a régi hűséges előfizetőket kicsit elfelejti, azok már úgyis megvannak.
Közel hat éve vagyok Pannon előfizető.A mostani uj előfizetéseknél már 30 mp-es számlázás van.Úgy érzem a Pannon a mostani kiélezett versenyhelyzetben kezdi elvesziteni azt az előnyét,ami eddig jellemezte.Gondolok az emberi hangra, de főleg az ügyfélszolgálat ingyenes hivásánalk eltörlésére, a mp alpú számlázás eltörlésére, ami egyet jelentett az utóbbi időben a Panonnal.Úgy érzem, kapkodó üzleti intézkeséek sora van most egymás után, ami nem elsősorban az üygfelek, illetve a szolgáltató érdekeit szolgálják.Én pl egy valódui versenyhelyzetben, ami nálunk Magyarországon még közel sem igaz, az új előfizetéseket is mp alapon haygtam volna, nem beszélve a Perfektről, és a közleményt illett volna 15 nappal a bevezetés előtt közzétenni, hogy aki még másik előfizetésre akart váltani, időben értesüljön róla.Ez valóban versenyheylzetbe hozta volna a többi szolgáltatót is. Nyilván csökkenő árak, nagyobb kereslet, ha a klasszikus kereslet-kinálat törvénye itt is érvényesül.persze nálunk még mindig monopolpiac uralkodika szolgáltaások területén, és nem csak a mobil, hanem internet, vagy akár energia terén.
Nektek mi a véleményetek?Irom ezt prémium ügyfélként,volt már magas számláim, volt olyan, hogy egy évben 3-szor is kaptam számlarészletfizetést.Ez a pannon jó hozzáálását vizonyitotta az ügyfeleihez.Eddig.Most egy kicsit megrendülni kezd a bizalmam, mind a pannon üzleti, mind az ügyfeleket érintő intézkedései láttán.