Komolyan, amikor választok egy bankot, autómárkát, terméket, utánanézek, megnézem mind, és eldöntöm, hogy melyik a jobb, és számomra melyik a legmegfelelőbb.
Miért választja mindenki az OTP-t?
"Anyu, hova tegyem a pénzem? -hát az OTÉPÉBE, kisfiam."
Miért????
Jómagam pl. a CIB-et választottam (de lehetett volna a Raiff..is), kinyalják az ügyfél s*ggét, a lakáshitelügyintézésük is maximálisan korrekt volt. Lehet, hogy 0.00001%-kal több náluk mondjuk a költség, de lesz*rom.
Vidéken lakom, nincs a környéken CIB fiók, tehát a számlavezető fiókom a nyugatinál van..
Telefonon mindent el lehet intézni, a kártyáért sem kell bemenned.
Számlát nyitnál?
Van kb 10-20 bank, válassz. Az OTP az egyik, de nem a legnyagyobb.
A családi számlák az otpnél vannak? vidd el onnan, nem nagy ügy.
Azota csak a Kulker bankot hasznalom,ott eddig minden gyonyoruen mukodott,es sokkal gyorsabb is,mint a "nep" bankja.Nem kell sorbaallni,iszonyuan kedvesek,megha csak 10 dollart akarok felvenni akkor is.Csak ajanlani tudom oket.Sziasztok
Jajaj,az Otp... :-)Nekem egy amerikai ismerosom utalt at 700 us dollart az otp-s dollarszamlamra.Az ok volt,hogy majdnem 2 hetig vartam,de amikor fel akartam venni kartyaval a zset,az automata elnyelte a draga... Masnap szemelyesen be az otp-be(1 ora varas..).Az ugyintezo asszonyka azt mondta,hogy megszuntettek a szamlat,mert 3 honapja nem jott atutalas ra... (uhum).Erdekes modon ugyanazon a napon szuntettek meg,amikor megerkezett a penz(micsoda veletlen).Az amerikai ismerosnek el kellett szamolnom a penzzel,ugyhogy egy kicsit ideges voltam.A lenyeg:angolul nem akartak bizonylatot irni,hogy visszakuldtek a felado bankjaba a penzt(persze a dollar-jelet felismertek a kis dragak).Csak az amerikai bank kerdezoskodese utan kuldtek vissza a penzt:1 honap multan...Csak erdekesegkeppen:amig en kis magyar ember probaltam meg csinalni valamit ,le se szartak.Biztos valaki el akarta rakni maganak a penzt....
Az OTP kártyám lemágnesezodott, használhatatlan lett. Soha nem fordult elő még ilyen hiba velem sem OTP, sem más bank kártyájával. Mivel külföldre kellet utaznom, sürgősségi díj megfizetésével kaptam egy másikat ( 1 hét alatt).
Kiutazásom után egy alkalommal tudtam használni, azt követően érvénytelenítették a kártyát.
Hazautazásom után nem tudtak adni részletes információt, hogyan történhetet meg az eset, ismét új kártyát kellett igényelnem.
Ez ugyan nem a reklám helye, de a fiamnak 13 éves kora óta van a K+H-nál Trambulin betétszámlája. Az OTP-hez elvből nem mentünk, túl kicsinyes és bürokrata. Anyám kártyáját télen lenyelte az automata, és hónapokig tartott, mig visszakapta, akkor is csak személyesen lehetett aláirni. A fiókban volt egy részemre szóló állandó meghatalmazás, de kiderült, hogy mivel számgép-re vitték a nyilvántartást, az aláirása és az enyém sem volt felvive, igy aztán nem érvényes az állandó meghatalmazás. Csak tudnám, hogy akkor mitől állandó?
Azért magánban elárulhatod, melyik bankot nem akarod itt reklámozni :-)
A K&H-nak vannak fiatalabbak részére is kártyái, de nem tudom, jobb-e az OTP-nél.
Ez a történet azért szép, mert a mi számlavezető-fiókunk az Andrássy úti. Az eset a Dob utca - Körút sarkon történt, de az Andrássyn kellett fenyegetőzni.
Az egyik kutya, másik eb hasonlat jófajta közhely, amit valószinűleg az OTP talált ki és terjeszt :) Saját tapasztalat szükségeltetik hozzá, hogy az ember ezt megerősíthesse, avagy cáfolja. Én nem így gondolom. És még sok pénzem sincs, mégis normális velem bankom. Ne kérdezd melyik, ez itt nem a reklám helye.
Úgy emlékszem, hogy én is kibírtam 18 éves koromig bankkártya nélkül, bár kétségtelenül vannak előnyei, ha gyermekünk rendelkezik ilyennel. Nem tudom, ki foglalkozik még ilyen szolgáltatással hazánkban, majd biztosan beírja ide valaki.
Magam is kedvelem az OTP-t. Egy éve történt, hogy egy Andrássy úti automata beszedte tőlem is, azt se pénz, se kártya. Ez este volt, másnap reggel érdeklődtem róla a számlavezető fióknál, ahol közölték, hogy érdeklődjek az adott automata melletti fiókban, mert ők csak 2 nap múlva tudnak róla mondani valamit. Itt még játszott néhány telefon és személyes megjelenés az OTP fiókjában. Nem lett meg a kártyám. És alaposan ki lettem oktatva, hogy valószínüleg sérült volt (aznap használtam már), és várhattam volna igazán 10-15 percet, hátha kiadja. Így valaki másnak adta ki. Szerencsére nem tünt el pénz a kártyámról. A sérült kártyadumához ragaszkodtak, és ki kellett fizetnem az új kártya díját.
Most június végén valóban megsérült, cserét kértem. 2 hét mulva, utazás előtt lett kész, bementem érte. Sajnos nem dombornyomásost készítettek véletlenül, hanem electront. Viszont levonták a dombornyomásos árát a számlámról. Közöltem, hogy utazom, dombornyomásosra van szükségem, sürgösséggel kérem az ő költségükre. Tényleg kész lett, viszont simán levonták a sürgősségi árat. Zseniálisak.
Ebben igazad van. Az egyetlen dolog, ami az OTP mellett szól, hogy sok fiókjuk van országszerte, valamint, az évek során valahogy minden számlánk náluk lett nyitva. Szerintem attól, hogy minden számlát elvigyen az ember más bankhoz, minden épérzésű állampolgár írtózik. Ráadásul az a tapasztalatom, hogy az egyik kutya, a másik pedig eb.
Nincsenek jó tapasztalataim bank-ügyben. Kivéve ott, ahol nagyon nagy pénzeket lehet fektetni, ott szeretik az embert. De ehhez nagyon sok pénz kell.
Köszönöm, sokkal jobban érzem magam, hogy nem csak engem néznek hülyének.:)
Minden esetre én a harcom megharcoltam.
Komoly kommunkiációs sikerként könyvelhetem el, hogy némi fenyegetőzés után elértem, hogy megszűnhettem ping-pong labda lenni, nem küldözgetnek fióktól-fiókig, ablaktól- ablakig.
A VII. kerületi fiók vezetője szent igéretét bírom, miszerint rekord gyorsasággal, még ezen a héten kap új kártyát a gyerekem.
Költségmentesen!
80 éves édesanyámat nagy nehezen sikerült rábírnom, hogy csináltasson bankkártyát, arra utalják a nyugdíját, és egyszerűbb lesz az élete!
A folyamat:
1. West End OTP fiók, 45 perc sorban állás, majd ügyintéző közli, ebben a pillanatban ment el az aláíró kolleganő! Felháborodás, emelt hang, lett aláíró!
2. Bannkártya átvétel Nyugati téri OTP. Rövid várakozás, édesanyám aláírja a papirokat, kézhez veszi a kártyát. Kérdem hölgytől hogyan jön erre a nyugdíj, ő kézségesen magyarázza, Nyugdíjintézettől nyomtatvány, a többit bízzuk rá!
3. Mama haza, én Ny.intézet, nyomtatvánnyal vissza, mindez délidőben aug. közepén, 45 fokban!
4. OTP.ben hölgy kérdi aláirta-e a drága mama? Nem, mert haza ment, de majd én aláirom! És aláírtam! Szó nem lehet róla! Hangemelés, miért nem mondta amikor ott volt, nem engedtem volna haza! Kioktatás, rendreutasítás, újabb ügyfél rámhívása, melyből újabb vita keveredett!
5. Kisasszony elővesz másik nyomtatványt, én elhülve nézem, s kérdem: önöknek van itt ilyen? Naná! Akkor a másik hölgy a kártyaátvételkor miért nem mondta? Mert nem az ő reszortja! Tessék? És kérdezni nem tud? Hogy az a...... és üvöltés, mert nyugodtan elintézhettünk volna mindent egyhelyben a kártya átvételekor!
6. Mamához el, aláiratni, vissza. Közben telefon OTP jogi osztály, panaszkodás, idős úr a vonal végén hüledezik, majd félóra múlva visszahív a Ny. téri OTP vezetőnője, és nem győz bocsánatot kérni, raportra kérte a dolgozóit, fegyelmi, prémium megvonás blablabla! Már szégyelltem magam, isten ments, miattam bárkit is kirugni, csakhát az eljárás.......
7. Letettük, megnyugodtam, igazam lett!
8. Na de mit érek vele? Hiszen itt van az újabb arcul csapás, amiről Zééé ír!
Kérdem én tisztelettel: az OTP csak beszél az EU-s bank-morálról, vagy tesz is érte? Vagy csak rá?
14 éves gyermekem a fogyasztói társadalom értékes tagjaként két éve gyűjtögeti a zsebpénzét szorgalmasan.
Idén új bankkártyát kapott, lévén betöltötte a 14-et.
Boldogság, szép új kártya, rajta narancs-szeletek.
Ma reggel be kellett vinnie az iskolába 8 000,-Ft-ot, tankönyvekre. Abban maradtunk, kiveszi a saját számlájáról, mi pesdig majd délután oda adjuk neki a pénzt. Reggel el is ment egy OTP bankfiókhoz, ahol is az automata rögtön bevonta a vadonat új kártyát.
Így a gyermek nem vitte a tankönyvek árát. Több mint kellemetlen.
Délután elmentünk érdeklődni, hogy mi történt, és hogy hozzá férhetnénk -e a gyermek pénzéhez.
A válasz egyértelmű "NEM" volt. Közölték velünk, hogy a kártyán nincs fedezet.
Mutattuk a legújjabb bankszámla-értesítőt, amin látszik, hogy nem fedezetlen a számla. Sőt a számítógép szerint is van rajta 65 000,-Ft. A pénzt mégsem vehetjük fel, de még a kártyát sem kapjuk vissza. Forduljunk a számlavezető fiókhoz.
Fordultunk.
A számlavezető fiók közölte, a gép tudja, mit csinál, rendeljünk új bankkártyát. Ők nem tudják mi történt. Az sem érdekli őket, hogy saját bankjuk egy másik fiókja bitorolja a jogos tulajdonunkat képező plasztiklapot. Hajthatatlan volt az ügyintéző, és csak amikor a médiával és az Internettel fenyegetőztem, volt hajlndó lépni. Akkor aztán 10 perc múlva visszahívtak, és közölték, nem tudni hogyan, de törlődött a gépből a gyerek kártyája. Menjek be, és rendelhetek másikat.
Hát így szoktassuk gyermekeinket a bankkártyák használatához.