Keresés

Részletes keresés

Airbus A380-800 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 21
Az az Aero magazin szerint pilóta hiba volt.
Előzmény: Galfi Gergo (20)
Galfi Gergo Creative Commons License 2005.11.09 0 0 20
Előzmény: Airbus a380 (19)
Airbus a380 Creative Commons License 2005.11.09 0 0 19
Asszem az Airbus A330-ból még egy se esett le.---
Miocsó Creative Commons License 2005.09.06 0 0 18

   

 

 

    Nincs ! a témában feladott kérdésre válaszolva = nincs.

 

   Bővebben, csak azok amelyeket most terveznek és még esetlek csak az összeszerelés elején járnak.

  De már a felbakolt  prototipus is leeshet!

  ( az öreg Newton és többek tapasztalata szerint is.)

ZöPö Creative Commons License 2005.09.06 0 0 17

Az XB-70-ből kettő készült, egy leesett, akkor ennek a megbízhatósága 50%?

Az XC-99-ből egyetlenegy készült, soha le nem esett, akkor ez egy tökéletesen megbízható típus?

 

HB-IZY

Egyetlen Saab-2000-nek volt balesete (HB-IZY): egész Németországban besz*rt az idő, egyik reptér sem fogadta a gépet. Végül, mivel fogytán volt az üzemanyag, egy elhagyott NATO légibázisra akarták letenni a gépet (Werneuchen Air Base). Csakhogy a beton egyik fele volt csak használható, a másik rész le volt zárva egy árokkal és egy beton korláttal. A gép elkapta a korlátot, sz*rrá törte a futóműveket, hasraesett, ennyi. Emberi sérülés nem történt. Ez nem műszaki hiba, emberi mulasztásnak sem igazán nevezhető. Csakhogy Saab-2000-ből összesen 63 darab van a világon.

 

 

 

 

Van-e olyan típus,ami még nem zuhant le? Bármelyik, amiből elég kevés készült.

embraer Creative Commons License 2005.09.06 0 0 16

B777, IL-96, 737NG, A321, A319, B717, Tu-204/214, EMB-135/140/145/170/175/190/195, Dornier 328jet, Beluga, An-225, B-747SP, LET-610.

 

Ez csak pár a "nagyok" közül, ami eszembe jutott.

adeak Creative Commons License 2005.09.06 0 0 15
777
micimedve Creative Commons License 2005.09.05 0 0 14
A Concorde nem a balesete miatt lett kivonva a forgalomból. Egyszerűen gazdaságtlanná vált. (Repidő/karbantartási, üzemanyag/tömeg, ár/kereslet stb.) Ha lenne rá igény, már régen a levegőt szelnék a korszerűbb szuperszónikus utódok. A hangsebesség feletti utasszállítás kockázatos befektetésnek számít. Nem véletlenül szunyókál néhány hasonló projekt. A Concorde hiányozni fog a nagyvasak palettájáról. Nehéz elhinni, hogy nem száll fel többé, de ez a "nagy repülők" sorsa.
Előzmény: szpsz911 (8)
navati Creative Commons License 2005.09.05 0 0 13

Szerintem aaaaaaaaaaaaaaaa :-OOOOOOOO öööööööööööööö meg van, A380 :-)

De humoros kedvemben vagyok?! :-))

B767-2 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 12
Tudtommal a Boeing 777 még "szűz"..semmiféle katasztrófáról ill. vészhelyzetről nem tudok a 777 -tel kapcsolatban.
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.05 0 0 11
Sorry,elnézést,mea culpa!!! Csak nézek,de nem figyelek,nem tünt fel,hogy egy tetszhalott topic jött föl...
Előzmény: totagas (10)
totagas Creative Commons License 2005.09.05 0 0 10

 

Szeretném felhívni a figyelmed a dátumokra.

Előzmény: Törölt nick (9)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.05 0 0 9

Hm... És a tavaly téli Austrian?

 http://www.airliners.net/open.file/489377/M/

Előzmény: totagas (0)
szpsz911 Creative Commons License 2005.09.05 0 0 8

Engemet nagyon bőszít az, hogy egy olyan csodálatos repülőgépet, mint a Concorde, miért kell egy egyszeri baleset miatti hisztéria folytán megszüntetni???

Pl hány, meg hány 737-es zuhant már le. Őket akkor ezek szerint ki kellene vonni a forgalomból, nem?

rDave Creative Commons License 2003.09.05 0 0 7
Szerintem ehhez nagyon a témában kell lenni. Azután leszűrhető a tapasztalat. Sokmindent kell ismerni ehhez... Arról nem is beszélve hogy manapság ilyen fogalom nincs is. Minden gép megfelel baromi szigorú nemzetközi szabványoknak, onnantól meg tökmindegy milyen tipús.

Amúgy utolsó kérdésedre válaszolva: minden repülővel baromi szívesen utazok! :) Utasszállítók közül talán az Il-62 az, ami kétségeket ébreszt bizonyos technikai megoldásai miatt(hmű, pl. a lotnak jó pár ilyen gépvesztése volt) bekövetkezett balesetei miatt. Vagy így utólag azt mondom hogy a Comet-tel sem utaztam volna. De mindkét tipús már a multé...

Dave

Előzmény: somax (5)
Törölt nick Creative Commons License 2003.08.29 0 0 6
Minden baleset viszavezethető emberi mulasztásra.Ha a karbantartás/javítás több munkaórát kiván,mint egy konkurens tipus,akkor ráadásul a szerelők miatti meghibásodások száma jóval nagyobb lesz mint a kisebb karbantartási ídőt igénylő tipusnál.
Esetleg a repült km-ek számára eső balesetek száma,vagy a felszállásokra eső balesetek száma lehet mérvadó(gépész fejjel...)
Előzmény: somax (5)
somax Creative Commons License 2003.08.28 0 0 5
Köszi a válaszokat.Az airdisaster különösen érdekes.Tulajdonképpen akkor nem lehet tanulságot levonni,hogy melyik gyártó gépei a legbiztonságosabbak? Mármint amik nem emberi mulasztásból zuhantak le,hanem tényleg müszaki hiba folytán?És persze az igaz,hogy a forgalomban lévö példányszám is fontos,ha a legbiztonságosabb repülöt keressük.De megfordítva: tényleg,melyik az a típus ami vezeti a baleseti statisztikát? Mi az amire nem ülnétek fel?
rDave Creative Commons License 2003.08.28 0 0 4
http://www.airdisaster.com
:)
Előzmény: somax (-)
Calver_ Creative Commons License 2003.08.28 0 0 3
A380 :-)
Előzmény: somax (-)
pik20d Creative Commons License 2003.08.27 0 0 2
Egy repülőgéptípus megbízhatósága és baleseteinek száma (még ha 0 is ez az érték) közt nincs feltétlenül egyenes arányosság. Szerintem a legmegbízhatatlanabb repülő keresése biztosabb sikerrel járna. :-)
Előzmény: somax (-)
viktorh Creative Commons License 2003.08.27 0 0 1
A Concorde is abszolút megbízható volt 2001-ig, amikor is a sajnálatos tragédia történt.
Előzmény: somax (-)
totagas Creative Commons License 2003.08.27 0 0 0
Fokker 70
Előzmény: somax (-)
somax Creative Commons License 2003.08.27 0 0 topiknyitó
Tudtok-e olyan tipusú személyszállító repülőgépről,amiből még egy sem zuhant le? Tehát tulajdonképpen a legbiztonságosabb repülőt keresem.Van ilyen egyáltalán?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!