One of the many publications of MOTOR Information Systems.
MOTOR Electronic Estimating data file
Repair, diagnostic, and specialty service
[url=http://searchauto.info/1/index.html]truck and car ebay motor[/url]
[url=http://searchauto.info/1/ebay-motor.html]ebay motor[/url]
[url=http://searchauto.info/1/ebay-motor-motorcycle.html]ebay motor motorcycle[/url]
[url=http://searchauto.info/1/motor-bike.html]motor bike[/url]
[url=http://searchauto.info/1/ebay-motor-part-accessory.html]ebay motor part accessory[/url]
[url=http://searchauto.info/1/accessory-car-ebay-motor-part-part-truck.html]accessory car ebay motor part part truck[/url]
[url=http://searchauto.info/1/outboard-motor.html]outboard motor[/url]
[url=http://searchauto.info/1/electric-motor.html]electric motor[/url]
[url=http://searchauto.info/1/motor-trend.html]motor trend[/url]
Az a West-es gép egy Zakspeed volt, nem McLaren, és a csapat épp készült szerződtetni Kesjárt, amiből azért nem lett semmi, mert meghalt, mielőtt aláírt volna. Ja, amúgy a Zakspeed tényleg egy fostalicska volt, Martin Brundle is náluk került zsákutcába, holott azelőtt az F-3-ban ő volt az egyetlen aki még Sennának is kemény ellenfél volt.
Aztán a Kesjár is mire vitte szegény: mehetett két szar kört a valami WEST-es géppel, és esélye sem volt az F-1-be menni , csak itthon favorizálták. Igazából Kesjár volt a magyar F-1 álom és sajnos sosem tudjuk meg mire vitte volna:-(
na most akkor mi is van? Mikorra kell nekik visszafizetni azt az összeseget amit a magyar állam pumpált bele a Bumiba? nem most évvégén? merthogy az nem alamizsna volt hanem kölcsön az biztos..emlékszek egy ilyen Gyurcsány sajttájra...
Csak a pontosság kedvéért: kaptak. Ugyanis nem Zsolti nyilatkozata a mérvadó. Zsolti azt nyilatkozza, amit mondanak neki. Neki a Minardinál is megmodták, mit kell nyilatkoznia.
De, ha hátralapozol bő másfél évvel ebben a topikban, akor meglátod erről a vitát, megaz adatokat is.
A probléma a következő: azért, hogy a "mi Zsoltink" (már akié) jól érezze megát, két, többségében állami tulajdonú cég súlyos százmilliókat fizetett. amely pénzek esetleg landolhattak volna a költségvetésben is, tegyük fel, a szociális kasszában.
De azzal a Minardival, amivel Baumgartner pontot szerzet, nem tudott pontot szerezni 2 évig senki, aki próbálta. Ezért egy kicsit legalább tisztelhetnétek. A másik meg, csak a pontosság kedvéért, manapság nem csak baumgartner fizet, még sem fanyalog senki. A harmadik meg, hogy Kesjár idejében volt vagy 20 csapat az F1-ben, és nem ennyire a pénz dominált. A kis csapatok is elvoltak, hol a 107%-os szabályon belül, hol azon kívül. Teljesen más világ volt.
A szépséghiba, hogy mindenki kiesett előle, és három kör hátránnyal szerezte.
Hogy ki a tehetséges magyar pilóta, azt talán úgy lehetett volna megtudni, ha mondjuk Kesjár Csaba (Idten nyugosztalja) és Baumgartnar megy tíz kört ugyanazzal az autóval a Hungaroringen.
Csak a postosság kedvéért: Kesjár licencéért nem kellt 10 millió dollárt fizetni sem az államnak, sem a papának.
Okostojások, megmondaná valaki, hogy mi a baj Zsoltival? Mit kellett volna tennie, mikor lehetősége volt versenyezni? És mitől tehetségtelen? Ha jól tudom a Minardi jelenlegi pilótái ugyanannyit tudnak produkálni azzal azzal az autóval, ráadásul az idei Minardi még job is, mint a Jordan technikailag. És Zsolti nem csonka futamon szerzett pontot...Persze a magyar ember már csak ilyen kikezdi a sajátjait is. Hasonló kedves hozzászólások Bodrogiról is olvashatók.
Emlékszik mindenki a plakátokra ??????? ELÖTTEM EGY CÉL csak elfelejtették rá irni azt hogy : ÉS MÉG 21 VERSENY AUTÓ. Hát ennyit tud ami Zsoltink!!! Nem tudom hogy gondolta azt hogy ő és a forma-1?Az két külön fogalom . Ez olyan mint ha én elkezdenék zongorázni pedig nincs érzékem hozzá . Gratuláljunk azért az 1 ponthoz és a hat körhöz amit kapott ügyes. Remélem az állam több pénzt nem add ilyen tehetségtelen sportolonak!!
Nos csak azért írok, mert láttam, hogy mire"képes" a Minardi. A tv közvetítés képéből kimaradt, hogy Zsolti csak a boxból tudott rajtolni, csak szóban hangzott el, de "véletlenül" ott álltam a marlboro híd lépcsőjén így láthattam, a rajt után a mezőny végét záró amg merci safety car lehajrázta a "szuperül" gyorsuló minardit. Maylandernek lassítania kellett, hogy zsoltika meg tudja előzni, pedig Istan az atyám a box utca kijáratánál együtt voltak, persze erre lehet mindenféle okosságot mondani, csak hát döbbenetes volt látni.