Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Harcsa_R. Creative Commons License 2020.03.17 0 0 35266

Az egri wv szalon és szervizt kerestem meg személyesen ezzel. Megnézték az autót és azt mondták csak a kart kell cserélni, illetve az ablakmosó szintérzékelőt kell beletenni. Hozzáteszem ennek is élő volt készítve a kábel gyárilag. Meg a bajuszkapcsoló csatlakozója 7eres a gyári kapcsoló meg csak 6 volt. Ennek a másik kapcsolónak szintén 7 tehát elméletileg megvan minden. És persze csak azért nem csináltam velük mert kormány levétellel együtt kényelmesen megvolt 20 perc alatt. És hát pofátlanul nagy összeget kérték volna. Viszont akkor ezek szerint nekik se ment volna. Na de akkor hogyan tovább? Vagy felejtsem inkább el

Előzmény: atuc (35265)
atuc Creative Commons License 2020.03.17 0 0 35265

Csak beraktad a kart. Kötöttél be bármilyen kábelt? Ha nem, -> hiba.

Előzmény: Harcsa_R. (35261)
Syracusa Creative Commons License 2020.03.17 0 0 35264

Nem emlékszem pontosan, de szerintem van erre ott - műszerfalbetét -  valami multifunctional display active/installed nevű bit, a kapcsoló csere után ezt is át kell írni.

Előzmény: 409 (35262)
Harcsa_R. Creative Commons License 2020.03.17 0 0 35263

Mindenképpen megnézem majd, köszi szépen. Azt tudom hogy volt még egy hely ahol azt hiszem +4048- az kellett hozzáadni a meglévő értékhez,de még úgy sem történt semmi. Valószínűleg van még valahol valami

Előzmény: 409 (35262)
409 Creative Commons License 2020.03.17 0 0 35262

Műszercsoportban nem kell kódolni az új  bajuszkapcsolót??

Előzmény: Harcsa_R. (35257)
Harcsa_R. Creative Commons License 2020.03.17 0 0 35261

Hibakód az nincs. Kilóméterszámláló stimmel a komponensvédelmet nem tudom. Azt merre keressem?

Előzmény: atuc (35260)
atuc Creative Commons License 2020.03.17 0 0 35260

Várjunk csak. hibakód van benne? Például komponensvédelem aktív? A kilóméterszámláló stimmel?

Előzmény: atuc (35259)
atuc Creative Commons License 2020.03.17 0 0 35259

Bocs, valamiért a C5 ugrott be. Éjjel már nem kell fórumozni. Megnézem.

Előzmény: Harcsa_R. (35257)
Harcsa_R. Creative Commons License 2020.03.17 0 0 35258

Ja, motorkód lemaradt:BMK

Előzmény: Harcsa_R. (35257)
Harcsa_R. Creative Commons License 2020.03.17 0 0 35257

2005. 10. havi az autó. Nekem a sima piros kijelző van még csak és a két óra között csak azt írja hogy mennyire elég az üzemanyag. Viszont mondták hogy ez is kitud írni több dolgot (pillanatnyi fogyasztás, átlag fogyasztás stb.) csak cseréljem ki a bajuszkapcsolót, illetve kell neki az ablakmosó tartály szintérzékelő, különben minden indításkor azt fogja írni hogy nincs benne víz. Ezeket meg is csináltam viszont erre vonatkozóan a vcds-ben csak egy helyen találtam utalást. A képen látni hogy jelenleg nekem mi van beírva és hogy elméletileg akkor nekem az utolsó előtti számot kell 4-re átírni. Át is írom, a gép "elvégzi" de mégsem történik semmi változás.

Előzmény: atuc (35256)
atuc Creative Commons License 2020.03.16 0 0 35256

Aktiválni? Nem kell. Ha szakszerűen be van kötve, működnie kell. Vagyis mi nem működik? Bár mindenekelőtt: Évjárat? Motorkód?

Előzmény: Harcsa_R. (35255)
Harcsa_R. Creative Commons License 2020.03.16 0 0 35255

Sziasztok Mesterek!

Audi a6 C6 ban gyárilag nem volt fedélzeti komputer de ki lett cserélve a bajuszkapcsoló illetve ablakmosó szintérzékelő lett beletéve mert úgy tudom az is kell neki. Viszont a Vcds-ben már nem nagyon találom hogy hol kéne aktiválni, tud ebben valaki segíteni?

 

 

409 Creative Commons License 2020.03.14 0 0 35254

izé:  nyisd le

Előzmény: 409 (35253)
409 Creative Commons License 2020.03.14 0 0 35253

Ha ráhúzod a kurzort az ablakra, akkor kiírja, vagy nyisdle a címkét, ott is írni szokta. De általában +/-2.8

Előzmény: Nico888 (35252)
Nico888 Creative Commons License 2020.03.14 0 0 35252

Sziasztok.

Azt szeretném kérdezni ,hogy egy 1,9  . 101LE pdtd passatnak mennyi lehet a max korrekciós értéke vcds el  mérve a 013 as csatornán? 

 

Köszönöm

 

 

 

.Sziszi. Creative Commons License 2020.03.13 0 0 35251

Az én szememben egy gyári egr szelep üzembiztosabb tud lenni próbaképp, mint egy utángyártott nyomásszabályzó. :)

Ha az egr-é megfelelően dolgozik élő adatként a helyén, tuti jó. Átrakva nyomásszabályzónak, jó referencia.

Az utángyártott nyomásszabályzó is ellenőrizhető, akár az egr-nél.

 

Hideg-meleg (jó-nem jó) állapotban rá kell nézni. Szelep kivezérlése, alapbeállításra kapcsolva mi történik, +12V-ot megkapja-e a szelep, ecu és a szabályzó közötti vezeték nem szakadt-e, ellenállás méréssel, terheléssel.

 

Hűtőfolyadék hőmérséklet ilyenbe nem kavar be, próbaképp be kell tenni a jeladó helyére egy kisebb hőfoknak megfelelő ellenállást és kiderül, hogy számít-e. :)

Előzmény: istvantorok (35250)
istvantorok Creative Commons License 2020.03.11 0 0 35250

Szelepet már vettem utángyártott de teljesen új Bárdi ból de nem javult meg az autó amíg hideg addig jól megy picit leléptem halad szedi a lábát amint eléri a üzemi hőmérsékletet megszűnik a turbó és be nyalom a hibakódot

Előzmény: 409 (35249)
409 Creative Commons License 2020.03.11 0 0 35249

Nos, így kicsit már más.  A hibakód szerint az N75 szelep áramköre szakadt, vagy testzárlatos. Lehet ez maga a szelep, vezetékek/csatlakozók, és az ECU is.

Érdemes lenne egy próbára felcserélni a turbó szelepét az EGR szelepével. Ha így nem tilt be, akkor maga a szelep a hibás. Valószínűtlen, hogy a hűtőfolyadék hőmérsékletéhez legyen köze.

Előzmény: istvantorok (35247)
istvantorok Creative Commons License 2020.03.11 0 0 35248

Ez jó tipp .köszönöm ,megnézem,hogy együtt fut e lehúzott csatis vízhőfok az üza hőfokkal. A hibakód P 1549-35-10 és AUY motor

Előzmény: .Sziszi. (35246)
istvantorok Creative Commons License 2020.03.11 0 0 35247

AUY motor es P 1549-35-10

 

Előzmény: 409 (35245)
.Sziszi. Creative Commons License 2020.03.11 0 0 35246

Passat B5-5.5 dízel vezérlők esetén ha nincs hűtővíz hőfok, a gázolajét mutatja, hasonlítsd össze őket. Viszont nem használja fel konkrét hőfoknak, ezért izzít, dúsít, stb.

 

Ellenállással becsapható a rendszer, jeladó helyett. Teszem azt üzemmelegen lehúzni a jeladót és kipróbálni, alacsonyabb hőfokot szimulálva.

Motorvezérlő által látott ellenállás értékek és a kalkulált hőmérséklet:

15,9k -  -20ºC

  5,6k -    0ºC

  2,4k -   20ºC

840    -   50ºC

255    -   88ºC

190    -  100ºC

110    -  120ºC

 

 

Ha nincs gázolaj hőfok, akkor ott van fix érték, -54°C rémlik.

Előzmény: istvantorok (35243)
409 Creative Commons License 2020.03.11 0 0 35245

Dieselnél értelmetlen a keverékképzés megfogalmazás, miután minőségi a teljesítményszabályozása.

Valószínűleg nem a motor hőmérsékletéhez van köze a hibának, hanem a turbó melegszik fel. Elsőre mechanikai hibát keresnék, ha újraindítás után megint működik a kivezérlés. Nem mindegy melyik dieselmotor!!

Emlékeim szerint lehúzott csatlakozóval -40°C-t mutat. Hibakód???

Előzmény: istvantorok (35243)
mica-r Creative Commons License 2020.03.11 0 0 35244

Ecu vagy kábelezés hiba esetleg?

A lehúzott hőmérőnél biztos nem egy fix 50 fokos értékre áll be. 

Előzmény: istvantorok (35243)
istvantorok Creative Commons License 2020.03.10 0 0 35243

Sziasztok.

Sharan 7M 2002 es diesel .Amikor a hűtőviz eléri az üzemi hőfokot megszűnik a turbó .Az ECU nem vezérli ki test jellel a szabályzó szelepét miután felmelegedett a víz.Hidegen indítva tökéletes jól húz  a kocsi.Lehúztam a hűtővíz jeladóról a 4 polusú csatit,de élő adatban szép lassan melegszik a víz és meg is szűnik a turbó.Úgy tudom ,ha le van húzva a csati,akkor egy konstans 50 fokot vesz figyelembe az ECU a keverék képzésnél.Találkozott már ilyennel valaki?

Tectane Creative Commons License 2020.03.08 0 0 35241
Előzmény: Idoutazo77 (35239)
Idoutazo77 Creative Commons License 2020.03.08 0 0 35239

Koszi a segitseget! Nekem csak annyit kell hogy ne vilagitson a sarga check engine holnap megcsinaljak 70eur megegyszer koszi 

Előzmény: cam aro (35236)
atuc Creative Commons License 2020.03.07 0 0 35238

Kész elmebaj. Ma asszongya a paraszt: 2000-es Seat. Hozott a bontóból egy gyújtáskapcsolót be kéne rakni.

Mondom: mi a fasz van, újat már nem lehet kapni?

A válasz: újat, erre az öreg autóra?

.....2200 Ft az új kapcsoló..............

Előzmény: cam aro (35236)
cam aro Creative Commons License 2020.03.07 0 0 35236

2010-es passaton akarja kiirni az aramlas modositot. 

30e huf alatt..:DD 

..gyanitom nem sajat auto, de hamarost piac erett doki kocsi lesz. 

Előzmény: atuc (35235)
atuc Creative Commons License 2020.03.07 0 0 35235

He-he.

Meglepődnék ha valaki EDC17-et 30-ért kézzel megérintene. Bár mostanában sok furcsa dolog történk.

Előzmény: Idoutazo77 (35233)
balabmw Creative Commons License 2020.03.07 0 1 35234

Rengeteg ilyen hülye van.

Amikor meg atomjaira potyog alatta,akkor meg "szar az összes dízel".

Előzmény: atuc (35232)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!