Az egri wv szalon és szervizt kerestem meg személyesen ezzel. Megnézték az autót és azt mondták csak a kart kell cserélni, illetve az ablakmosó szintérzékelőt kell beletenni. Hozzáteszem ennek is élő volt készítve a kábel gyárilag. Meg a bajuszkapcsoló csatlakozója 7eres a gyári kapcsoló meg csak 6 volt. Ennek a másik kapcsolónak szintén 7 tehát elméletileg megvan minden. És persze csak azért nem csináltam velük mert kormány levétellel együtt kényelmesen megvolt 20 perc alatt. És hát pofátlanul nagy összeget kérték volna. Viszont akkor ezek szerint nekik se ment volna. Na de akkor hogyan tovább? Vagy felejtsem inkább el
Nem emlékszem pontosan, de szerintem van erre ott - műszerfalbetét - valami multifunctional display active/installed nevű bit, a kapcsoló csere után ezt is át kell írni.
Mindenképpen megnézem majd, köszi szépen. Azt tudom hogy volt még egy hely ahol azt hiszem +4048- az kellett hozzáadni a meglévő értékhez,de még úgy sem történt semmi. Valószínűleg van még valahol valami
2005. 10. havi az autó. Nekem a sima piros kijelző van még csak és a két óra között csak azt írja hogy mennyire elég az üzemanyag. Viszont mondták hogy ez is kitud írni több dolgot (pillanatnyi fogyasztás, átlag fogyasztás stb.) csak cseréljem ki a bajuszkapcsolót, illetve kell neki az ablakmosó tartály szintérzékelő, különben minden indításkor azt fogja írni hogy nincs benne víz. Ezeket meg is csináltam viszont erre vonatkozóan a vcds-ben csak egy helyen találtam utalást. A képen látni hogy jelenleg nekem mi van beírva és hogy elméletileg akkor nekem az utolsó előtti számot kell 4-re átírni. Át is írom, a gép "elvégzi" de mégsem történik semmi változás.
Audi a6 C6 ban gyárilag nem volt fedélzeti komputer de ki lett cserélve a bajuszkapcsoló illetve ablakmosó szintérzékelő lett beletéve mert úgy tudom az is kell neki. Viszont a Vcds-ben már nem nagyon találom hogy hol kéne aktiválni, tud ebben valaki segíteni?
Az én szememben egy gyári egr szelep üzembiztosabb tud lenni próbaképp, mint egy utángyártott nyomásszabályzó. :)
Ha az egr-é megfelelően dolgozik élő adatként a helyén, tuti jó. Átrakva nyomásszabályzónak, jó referencia.
Az utángyártott nyomásszabályzó is ellenőrizhető, akár az egr-nél.
Hideg-meleg (jó-nem jó) állapotban rá kell nézni. Szelep kivezérlése, alapbeállításra kapcsolva mi történik, +12V-ot megkapja-e a szelep, ecu és a szabályzó közötti vezeték nem szakadt-e, ellenállás méréssel, terheléssel.
Hűtőfolyadék hőmérséklet ilyenbe nem kavar be, próbaképp be kell tenni a jeladó helyére egy kisebb hőfoknak megfelelő ellenállást és kiderül, hogy számít-e. :)
Szelepet már vettem utángyártott de teljesen új Bárdi ból de nem javult meg az autó amíg hideg addig jól megy picit leléptem halad szedi a lábát amint eléri a üzemi hőmérsékletet megszűnik a turbó és be nyalom a hibakódot
Nos, így kicsit már más. A hibakód szerint az N75 szelep áramköre szakadt, vagy testzárlatos. Lehet ez maga a szelep, vezetékek/csatlakozók, és az ECU is.
Érdemes lenne egy próbára felcserélni a turbó szelepét az EGR szelepével. Ha így nem tilt be, akkor maga a szelep a hibás. Valószínűtlen, hogy a hűtőfolyadék hőmérsékletéhez legyen köze.
Passat B5-5.5 dízel vezérlők esetén ha nincs hűtővíz hőfok, a gázolajét mutatja, hasonlítsd össze őket. Viszont nem használja fel konkrét hőfoknak, ezért izzít, dúsít, stb.
Ellenállással becsapható a rendszer, jeladó helyett. Teszem azt üzemmelegen lehúzni a jeladót és kipróbálni, alacsonyabb hőfokot szimulálva.
Motorvezérlő által látott ellenállás értékek és a kalkulált hőmérséklet:
15,9k - -20ºC
5,6k - 0ºC
2,4k - 20ºC
840 - 50ºC
255 - 88ºC
190 - 100ºC
110 - 120ºC
Ha nincs gázolaj hőfok, akkor ott van fix érték, -54°C rémlik.
Dieselnél értelmetlen a keverékképzés megfogalmazás, miután minőségi a teljesítményszabályozása.
Valószínűleg nem a motor hőmérsékletéhez van köze a hibának, hanem a turbó melegszik fel. Elsőre mechanikai hibát keresnék, ha újraindítás után megint működik a kivezérlés. Nem mindegy melyik dieselmotor!!
Emlékeim szerint lehúzott csatlakozóval -40°C-t mutat. Hibakód???
Sharan 7M 2002 es diesel .Amikor a hűtőviz eléri az üzemi hőfokot megszűnik a turbó .Az ECU nem vezérli ki test jellel a szabályzó szelepét miután felmelegedett a víz.Hidegen indítva tökéletes jól húz a kocsi.Lehúztam a hűtővíz jeladóról a 4 polusú csatit,de élő adatban szép lassan melegszik a víz és meg is szűnik a turbó.Úgy tudom ,ha le van húzva a csati,akkor egy konstans 50 fokot vesz figyelembe az ECU a keverék képzésnél.Találkozott már ilyennel valaki?