Van egy ilyen klón kábelem. Szerintetek mennyire megbízható? Angol-Német VCDS 18.9 progit kaptam vele, tud valaki magyar programhoz átprogramozni. Magyar programmal használva demót ír ki és korlátozva van.
Megnézném a helyedben hogy a vezérmütengely jeladot lehuzva is van .e fordulatszám jel.
Mint irtad kitekert izzitoknál a fordulatszánjel fülre jonak tünik de te mérve 200 rpm.
Ha szigoruan vesszük a tényt akkor ez ebben az esetben kevés.
legalább a 300 rpm-nek kellene igy lennie mivel minimális a sürités álltali visszahatás a dugattyukra.
Ha lehuzod a vezérmütengelyről a csatlakozot és akkor is van fordulatszámjel akkor jo fordulatszám jeleled ill a jeladod.
Ebben az esetben ha visszadugod a csatlakozot és ujra inditasz folyamatosan addig amig az olajnyomásra valo hivatkozásul besipol a müszerfal, akor beindul-indulhat az auto.
Nem feltétlenül fogja a jeladot hibára dobni. Ugyanez a helyzet a vezérmütengely esetében is.
Ha még elfogadsz tanácsot akkor egy szkop használatát javasolnám leginkább. Egyből láthatnád a jel. jelek meglétét vagy hiányát.
08-as mérőblokk-ban az indításit néztem csak valahol a 10-es csatorna környékén. Azt valaki 36mg/st-re átírta. VCDS valami 15-25 közöttit írt gyári specre. Azon gondolkodtam valaki direkt átírhatta nagyobbra az indításit?
Te gondolom az aktuális befecskendezési mennyiségre gondolsz ami az 1es csatornán van. Azt nem néztem. Azt hittem annak csak járó motornál van értelme.
lenne még egy izgalmas kérdésem. Barátomhoz odavittek egy 140LE-s 2.0PDTDI motoros B6-os Passatot. A hibajelenség hogy nem indul. VCDS-sel nézve a motorvezérlőben nincs hiba. Üzemanyag pumpa és a reléje is jó. Az üzemanyag a PD elemekig eljut, de a kocsi nem indul. Vezérlés a helyén van ellenőriztük. Tandempumpa jó. Negyedig van a tank. Kitekertük az izzítógyertyákat lehúztuk a légtömegmérőt így is teljesen száraz levegő jön ki az izzítógyertyák helyén mintha semmit se nyomna egyik PD elem se.
Kitekert izzítógyertyák mellett 200rpm-t mértem önindítózás közben VCDS-sel. Vagyis a főtengely jeladó is jó és fülre is megfelelőnek tűnik ahogy tekeri a az önindító. Bárkinek bármi ötlete van mit lenne érdemes megnézni még rajta? Korábban bikázták az autót hátha ott tettek tönkre valamit. Kitekert izzítógyertyákkal a következő hibát dobta be 4X:
Gyarilag otp eprom van benne(90le-s lemezfedeles adagolos tdi?!). (Ha flash lenne benne, akkor nem kene cserelni) de ha mar csereli az ember akkor rögtön flash-t vesz
(Vagy elvesztettem a fonalat es mas motorrol beszelünk?)
Túltölt. Hosszabbíts a rúdon,valószínű nem tud eléggé kinyitni a wg szelep,ahogy a kolléga is írja.
Szoktak még olyan hibát elkövetni,hogy a T15 és a K03 kipufogó talpa nem egyforma (az egyikben be van marva a wg tányérnak hely) és ezeket felcserélve az egyik variációnál nem tud elégge kinyitni a wg.