Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balabmw Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35177

Nincs abban semmi flash, még álmában sem. Gondolom tudod,csak pont csuklottál. :-)

Előzmény: no_holy_shit (35172)
balabmw Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35176

Túltölt. Hosszabbíts a rúdon,valószínű nem tud eléggé kinyitni a wg szelep,ahogy a kolléga is írja.

 

Szoktak még olyan hibát elkövetni,hogy a T15 és a K03 kipufogó talpa nem egyforma (az egyikben be van marva a wg tányérnak hely) és ezeket felcserélve az egyik variációnál nem tud elégge kinyitni a wg.

 

Előzmény: _matel_ (35166)
rvf400 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35175

off

15-16 a valóság, plusz szállás

on

Előzmény: no_holy_shit (35174)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35174

Azt hallottam, h aki tud falat bontani meg sittet hordani, az manapsag Budapesten napi netto 30-t akar.

 

 

 

Előzmény: mica-r (35173)
mica-r Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35173

A szakértelem mennyiből van meg?

Előzmény: no_holy_shit (35172)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35172

Van egy jellegmezö, ha azt.feljebbirod akkor nem nezi hibanak. Vagy, vagy vagy... igen, az anyagot veszi el

 

Vcds-sel nem megoldhato. Chipben kell turkalni. Vagy elengedni a nyomas az ecu fele menö csöben 0.8 felett vagy zener dioda. Vagy leginkabb chip mert az a legolcsobb. 2x1000ft a flash. Eerom iro is 10eft alatt megvan

Előzmény: _matel_ (35169)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35171

Sorry felreolvastam, amit irtal

Előzmény: no_holy_shit (35170)
no_holy_shit Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35170

gyarilag 0.8-t tölt. Ha jol remlik 0.6-ra van beallitva a turbo es a “n75“ a nyomas elengedesevel emeli 0.8-ig

Előzmény: _matel_ (35169)
_matel_ Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35169

Takarítás után feltettem a turbót és mérőórát csatlakoztattam a szívótorokhoz. Így a T15-ös turbó a gyári 0.8bar-t se töltötte le. Ezért a nyomáslabda és a wategate szelep közötti 6-os menetes szár csavarján 2-3 menetet beljebb tekertem. Ezt értem beállítás alatt. Így már mint írtam második vagy harmadik sebességben padlógázon 1600-3000rpm között tölt 17-18psi-t vagyis olyan 1.2bar-t. A problémám hogy előzés közben olyan 3200rpm-nél hirtelen elmegy az erő. Ha leveszem a lábam a gázról majd újra rálépek akkor visszajön az erő. A hibatároló alapján gondolom ilyenkor a turbót fújatja le a wastegate szelepen át az ECU. Mert a turbonyomás kerül be mint hiba a tárolóba. A kérdés ha így van akkor ezt a nyomáshatárt ahol beleszól az ECU tudom-e VCDS-ben módosítani? A lényeg nem szeretném ha ilyen hirtelen erőelvétel lenne 4000rpm alatt. Vagy esetleg anyagot vehet ilyenkor el az ECU? A fő gond hogy a nehéz kaszni miatt rövid a váltó ezen a típuson így életszerű előzés közben a 32000rpm. Ha nem számít az ember erre a megtorpanásra, elfelejti akkor kellemetlen is tud lenni.

Előzmény: atuc (35167)
409 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35168

 "gondolkodtam azon is hogy itt kikössem az elektromos szelepet és csupán a turbó gyári membrános vezérlőjét kössem be direktbe?"

 

Ezzel csak azt éred el, hogy minden gyorsításra tiltani fog.

Ez az 1,2bar (2200mbar) a diagban látható, vagy külön méred órával?

 

"turbót kicseréltem, beállítottam"

 

  Megeshet, hogy túl szűkre állítottad a wastegate szelepet. (más nemigen állítható azon)

Előzmény: _matel_ (35166)
atuc Creative Commons License 2020.02.06 0 0 35167

A nyomást nem tudod állítani VCDS-sel. Mit jelent hogy "beállítottad a turbót"?

Előzmény: _matel_ (35166)
_matel_ Creative Commons License 2020.02.06 0 1 35166

Sziasztok,

nemrégiben vettem egy AHU motorkódos Audi A6-ost. Műanyag házas egy csatis a gyári ECU-ja. A motort rendbe tettem turbót kicseréltem, beállítottam mert már hordta az olajat. A problémám hogy harmadikba előzés közben többször előfordult hogy olyan 3200rpm körül lefújatta a turbót. Ez elég kellemetlen mikor nem számít rá az ember. Jelenleg 2-esben és 3aasban max gázon 2000-2500rpm körül 1.2bar a töltőnyomásom. Természetesen a 00575-ös hibát (ha jól emléxem) bedobja a tárolóba ilyenkor. A régi autóm ugyanilyen volt 1Z-motorral ugyanilyen vezérlővel. Az nem vette el sohasem a turbónyomást igaz 1.1bar-ra volt állítva. A beavatkozási nyomást tudom VCDS-sel állítani? Ha igen gondolom adaptációban de melyik csatornán?

Illetve mi a gyári értéke ennek? Lehet a régi autóm vezérlője chippelve volt? A turbó tuti jól volt bekötve, gondolkodtam azon is hogy itt kikössem az elektromos szelepet és csupán a turbó gyári membrános vezérlőjét kössem be direktbe? Gányolni nem akarok és nem tudom hogy a motor védelmén kívül még milyen célból fújathatja le az ECU a turbót?

Köszönöm, matel

atuc Creative Commons License 2020.02.05 0 0 35165

Ja, az már UDS műszerfal? Megpróbálok megnézni egy hasonló évjáratot holnap.

Előzmény: kari-m (35164)
kari-m Creative Commons License 2020.02.05 0 0 35164

Az még a korábbi évjárathoz volt jó, ehhez sajnos nem.

Előzmény: atuc (35163)
atuc Creative Commons License 2020.02.03 0 0 35163

17-ben a 33-as illesztőt átírni 0-ra, Csatlakozó átkötéshez azért kéne több adat.

Előzmény: atuc (35162)
atuc Creative Commons License 2020.02.03 0 0 35162

Rémlik valami. Csináltam ilyet egyszer. Asszem nem elég átírni valamit, át is kell kötni.

Előzmény: kari-m (35161)
kari-m Creative Commons License 2020.01.28 0 1 35161

Heló Urak!

Ki kellene szednem egy 2013-as T5-ből tachographot. Át lehet programozni a műszerfalat, hogy rendesen működjön? Vcds-ben nem találtam ilyen lehetőséget.

tomycz Creative Commons License 2020.01.26 0 0 35160

Sajnos egyáltalán nincsenek ilyen sorok.

Ami még furcsa, hogy próbáltuk szerelőm friss és eredeti kábel/szoftverével is, és ott sem hozza a IDE00365 stb. címeket.

Előzmény: 409 (35159)
409 Creative Commons License 2020.01.26 0 0 35159

Egyáltalán nincs IDE 00365 / 00366-os cím a felsorolásban, vagy csak a szöveg más ezekhez a sorokhoz?

Ha nincsenek ilyen sorok, akkor frissíteni kellene az aktuális szoftverre.

(ha meg mégsem "Ross-Tech" az a kábel, akkor így jártál. /a valódi ross-tech kábelnek nincs verziószáma/ )

Előzmény: tomycz (35158)
tomycz Creative Commons License 2020.01.25 0 0 35158

Sziasztok!

 

 

Adott Octavia3, 1.6 Cr, 2015.10havi, CXXB, Vcds 18.9, Ross-Tech kábel.

 

Miért nem tudom megnézni az injektorokhoz tartozó korrekciós élő adatokat a 01 Engine - Advanced Measure Values menüpontban? (Injection amount deviation cylinder mg/strokes)

 

IDE00365, IDE00366 ... - Injection amount deviation cylinder 1... stb. kellene, azonban nincs ilyen választható adat.
Már 100x átnéztem videók alapján és nekem nincs ilyen... 

 

Norberto001 Creative Commons License 2020.01.20 -1 0 35157

Sziasztok!

A műszerfalon 5 fok alatt meg kéne, hogy jelenjen egy hópehely szimbólum a kűlső hőmérséklet mellett.

Nekem csak villog aztán eltünik. Esetleg tudja valaki a vag-comban hol tudom ezt beállítani. Passat 2001-es évjárat.

Köszönöm

 

km666 Creative Commons License 2020.01.14 0 0 35156

Köszönöm a válaszokat,már azt hittem ez valami hiba!

Előzmény: Syracusa (35155)
Syracusa Creative Commons License 2020.01.14 0 0 35155

Az elektromos fűtőpanelnek kell jó pár amper, télen jellemzően ezért emel alapjáratot. A panel bekapcsolás után addig megy (egy és két fokozatú is van belőle, az újabbak utóbbiak), amíg a vizes radiátorral nem tud annyi meleget adni, amennyi a beállított hőfokhoz kell. (Ha sok fogyasztó van bekapcsolva, szintén emelt az alapjárat és rövidebb időre akkor is megemeli, ha alacsonynak látja az akkufeszt, de ekkor picit lejjebb, ~950 köré.)

Előzmény: km666 (35153)
-Tsunami- Creative Commons License 2020.01.14 0 0 35154

Hideg motornál ha bekapcsolod a fűtést, megemeli az alapjáratot.

Előzmény: km666 (35153)
km666 Creative Commons License 2020.01.14 0 0 35153

Sziasztok,

 

Adott egy Octavia 1,6 CR.Beindítás után jó az alapjárat(850),majd kis idő múlva kattan egy relé és felmegy  1000-re,ha kikapcsolom a fűtéskonzolt akkor visszaáll 850-re.

Hiba nincs benne.Találkozott már valaki ilyennel?

dtiborz Creative Commons License 2020.01.08 0 0 35152

Köszönöm Uram, megoldódott a közelemben. :R

Előzmény: atuc (35144)
Norbi19821221 Creative Commons License 2020.01.06 -4 0 35151

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ne tegye nekem senki szóvá a lopott láncfűrészt, ha tele van a garázsa lopott kéziszerszámokkal, szerszámgépekkel, és az összes kerti szerszáma is lopott! Akinek nem inge, nem veszi magára! A többiek meg tegyék rendbe az életüket, mert ez a megkeseredettség, és rosszindulat még jobban kihat majd a magánéletükre... Esetleg vallják be otthon, hogy melegek, ez is okozhat ilyen frusztrációt... ;-) 😂🤣😂🤣 Na csá! 

Előzmény: atuc (35148)
atuc Creative Commons License 2020.01.05 0 4 35150

He-he. Ez jó.

 

Valójában nem értem hogy emberek telekürtölik a netet azzal hogy illegális dolgok felhasználói. 

Most az, hogy bebújnak egy nick mögé, szerintem az nem akadály hogy egy kicsit bárki utánanézzen a dolgaiknak.

Én nem ítélkezni akarok, de a helyükben nem lennék ennyire könnyelmű. Egyben leszögezem: én legális HEX-NET-et használok. Ebből nincs klón. Előtte tizenkét évig Volt HEX-COM-om, ebből sem volt.

Mindig tökéletesen működött, soha nem kellett azzal baszakodnom hogy valaki segítsen működésre bírni.

Nem kellett kettőt-hármat megvennem hogy legyen egy működő.

Idegenek előtt is használhattam, a munkahelyemen is, nem volt gáz hogy egy kuka szart akarok rádugni egy  fél éves A8-ra stb. stb.

Előzmény: balabmw (35149)
balabmw Creative Commons License 2020.01.04 0 0 35149

Na de Te küldted hozzá őket,hogy lopott egy láncfűrészt. 

Előzmény: atuc (35148)
atuc Creative Commons License 2020.01.04 0 0 35148

Értem én!

Szóval akkor ha megtalálják nálad a lopott láncfűrészt, akkor gyorsan átküldöd a zsarukat a szomszédokhoz is, hátha találnak náluk is valami illegálisat.

Hát igen...

Előzmény: Norbi19821221 (35147)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!