"milyen jelszinteket kellene mernem a ket elso kapcsolon ?"
12/0V Egyik irányba 12V, másik irányba test. Az automata/manuális funkciók külön szálakon mennek, de ugyanazon a jelszinten. A többi ajtó kapcsolói máshová csatlakoznak mint a vezetőajtó kapcsolói.
Az egy januári poszt. Az összesen háromból. Szerinted gyakran olvasgat itt? Küldj neki privátot.
Mondjuk a valószínűség hogy ugyanaz volt a hiba mint nálad, elég csekély.
Ha nincs eszközöd a hibakereséshez, miért nem fordulsz szakemberhez? Melyik távolbalátó fogja itt megmondani hogy szét kell-e szedni a geometriádat vagy nem?
Üdvözlet Mesterek ! Segítséget szeretnék kérni ! Van egy 1991-es Audi 80-as 1.8 S B3 motorkód JN (Mono -jetronik ) autóm,és érdekes problémával találkoztam. Az autó hidegen és melegen is jól indul, megy rendesen de ahogy bemelegszik és eléri a 80 fokot, elkezd rángatni, ugrálni mint a bakkecske, alig vánszorog mintha nem lenne üzemanyagellátás . Ha hűl egy kicsit megint jól működik, és 80 fokos motornál megint rájön a betegség. Mi lehet a baj ?
Van egy 1998-as évjáratú póló classic autóm. 1.9 TDI motorral, AHU motorkóddal.
A műszercsoport egyik pillanatról a másikra nem méri a sebességet, megtett utat, és a fordulatszámmérő nulla helyzetben marad beindítás után is, csak ugrál 3-4 mm-t fel le. Ezt az ugrálást leállítás után is folytatja kb 30 mp-ig.
A motor ettől függetlenül szépen jár. Vajon csak kontakt hiba lehet, vagy a műszercsoport adta meg magát? Találkozott már valaki ilyennel?
És ha nem jó a zár mert nyitja és zárja akkor hogy csináljam? Nekem A6 os van 2001-es évj. és nem jó a kulcs. Az elemek jók mert ebbe kettő kell. Lehet rosszul raktam bele az elemeket? A másik kulcsban nincs elem.Segítsen Valaki mit tudnék csinálni. A csomagtér ajtónál nagy nehezen bejutok az autóba. Onnan nyitogatom az ajtókat. Kérem Valaki segítségét aki ért hozzá. Köszönöm szépen.
Kilométer órába akarok be loginolni mivel abba is van immo. A computerbol már ki van iratva így működik akármilyen kulcsal, csak a műszerfalon villog a kulcsos ikon.
De mindegy lehet tényleg az lesz a legegyszerűbb ha klónoztatom🤔
Alany Seat Toledo 1M 99.ből 1.9tédéi. Szeretnék hozzá egy tartalék kulcsot, mert csak 1 db pótkulcsom van és nyugodtabb lennék ha lenne tartalék. :D
VAG Eprom reeder-el kiolvastam az órából a login kódot, de viszont nem tudok vele login-olni mert az ecu nem fogadja el... 0-át beírtam elé természetesen.
Ilyenkor mit tudok tenni? Létezhet hogy rossz kódot olvasott ki?
Mivel korábban írtad, hogy a 33-as biztosíték (de a tábla szerint ez valami ventilátor) próbából beraktam egy biztosítékot (máshol láttam, hogy 25A kell bele) és láss csodát megy az ablaktörlő.
Ja és még valami, bár nem tudom, hogy van-e köze hozzá vagy teljesen független.
A hiba megjelenésével együtt az akkumulátor lemerült egy éjszaka alatt és azóta többször is előfordult úgyis, hogy közbe mentünk vele több száz kilométert. Mivel nem tudom, hogy mikori az akksi simán lehet, hogy alapból régi és azért van ez a hiba.
kék/sárga --- gyors fokozaton +12V SOHA NINCS SEMMI
kék --- lassú fokozat +12V SOHA NINCS SEMMI
barna/sárga --- szakasos fokozat +12V SOHA NINCS SEMMI
zöld/sárga mosó +12V EZEN ALAPBÓL VAN HA MOSÓT NYOMOM AKKOR NINCS
piros/zöld --- intervallum idő, beállítástól függő feszültségszint EZEN SEM LÁTTAM SEMMIT
lila --- sebességjel EZEN IS MINDIG VAN ÁRAM
A leírásod alapján vagy kapcsoló vagy biztosíték hiba lehet. Kipróbáltam egy másik kapcsolóval de azzal sem működött ezért a biztosíték esélyes, de a táblába nem találtam hibásat, hol lehet még? A kapcsolónál nincs esetleg valami?