Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balabmw Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34933

Ide nem kellenek biztik. Ha jobban megnézed egyértelmű...

Előzmény: eLeMer24 (34932)
eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34932

A kép lemardt

eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34931

Már csak azt nem tudom, hogy miért volt üres a helye illetve, hogy eddig miért működött.

Van egy régi hibakód ami már régóta benne van az autóba

01185 -  Rear Fresh Air Blower (V80)

Esetleg van összefüggés az üres helyek és a hibakód között? 

eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34930

Szia Laci!

 

Megoldottad a problémát.

 

Mivel korábban írtad, hogy a 33-as biztosíték (de a tábla szerint ez valami ventilátor) próbából beraktam egy biztosítékot (máshol láttam, hogy 25A kell bele) és láss csodát megy az ablaktörlő.

Nagyon kösziiii

 

eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34929

Ja és még valami, bár nem tudom, hogy van-e köze hozzá vagy teljesen független.

A hiba megjelenésével együtt az akkumulátor lemerült egy éjszaka alatt és azóta többször is előfordult úgyis, hogy közbe mentünk vele több száz kilométert. Mivel nem tudom, hogy mikori az akksi simán lehet, hogy alapból régi és azért van ez a hiba.

eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.14 0 0 34928

Szia Laci!
Ma sikerült megmérni és ezt láttam:

 

Barna -- test  RENDBEN

fekete/kék --- gyújtásáram VAN MINDIG ÁRAM

kék/sárga --- gyors fokozaton +12V SOHA NINCS SEMMI

kék  --- lassú fokozat +12V SOHA NINCS SEMMI

barna/sárga --- szakasos fokozat +12V SOHA NINCS SEMMI

zöld/sárga mosó +12V EZEN ALAPBÓL VAN HA MOSÓT NYOMOM AKKOR NINCS

piros/zöld --- intervallum idő, beállítástól függő feszültségszint EZEN SEM LÁTTAM SEMMIT

lila --- sebességjel EZEN IS MINDIG VAN ÁRAM

 

A leírásod alapján vagy kapcsoló vagy biztosíték hiba lehet. Kipróbáltam egy másik kapcsolóval de azzal sem működött ezért a biztosíték esélyes, de a táblába nem találtam hibásat, hol lehet még? A kapcsolónál nincs esetleg valami? 

 

 

 

Előzmény: 409 (34917)
balabmw Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34927

Az nem ez a rendszer!

Előzmény: nemethla (34922)
409 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34926

 

 Nincs semmilyen reléje.

Előzmény: nemethla (34922)
409 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34925

 

 Akkor mégegyszer.

 

 Van az alább leírt vezetékeken az ott leírt feszültség???

 

Lehet ezen elmélkedni napokig, de attól nem fog megjavulni.

Előzmény: eLeMer24 (34921)
eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34924

Az nem csak a 2000 előttiekben volt?

Előzmény: eLeMer24 (34923)
eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34923

Hol találom ezt a relét?

Előzmény: nemethla (34922)
nemethla Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34922

A tanítható relét ki kéne cserélni. A szakaszos törlés miatt legtöbbször egy spéci relé szabályoz.

Előzmény: eLeMer24 (34916)
eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34921

Köszi. 

Jó a tehén szaros példa. 😃

Ezek közül bármelyik hiányzik az blokkolja a teljes rendszert?

 

Előzmény: 409 (34920)
409 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 34920

 

 Azt zárhatjuk ki, hogy a tehénszar az élére essen......  :)

 

Itt az alább írtak szerint ki kell mérni a feszültségeket. A motorcsatlakozóban, ha ott hibádzik akkor a kapcsolónál.  Nincs közben semmi.

Előzmény: eLeMer24 (34919)
eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 34919

Kedves Laci!

Köszi a gyors választ.

 

Az utolsót kizárhatjuk mivel már évek óta így működik.

A hibakódok többsége nincs az autóban, riasztó nincs, hátsó ablak fűtés szintén nincs. 

Mivel leteszteltem egy másik  hibátlan motorral és annál is ua a hiba ezért ezt is kizárnám.

Nálam a 33-as biztosíték helye alapból üres.

A kapcsoló és a motor közvetlenül van összekötve vagy még valami be van iktatva?

 

 

 

Előzmény: 409 (34918)
409 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 34918

 

 Illetve még megeshet, hogy rosszul van feltéve a motorra a kar, de ilyenkor picit megmozdul bekapcsoláskor.

Előzmény: 409 (34917)
409 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 34917

 

 Miért rosszak ezek a biztosítékok?  De alapból ezeknek nincs köze az ablaktörlőhöz, ahogy a komfortmodulnak sem.

 

Barna -- test

fekete/kék --- gyújtásáram

kék/sárga --- gyors fokozaton +12V

kék  --- lassú fokozat +12V

barna/sárga --- szakasos fokozat +12V

zöld/sárga mosó +12V

piros/zöld --- intervallum idő, beállítástól függő feszültségszint

lila --- sebességjel

 

Ha van test és gyújtásáram, valamint a kéken, illetve a kék/sárgán a kapcsoló megfelelő helyzetében megjelenik a +12V, de nem indul a motor, akkor rossz a motor (vagy a benne lévő vezérlő) Ha a kapcsolt feszültségek nem jelennek meg, akkor visszafelé lesz valahol szakadás, biztosíték hiba (33?), hibás kapcsoló.

A kapcsolónál ugyanezen színeken kell megjelennie a feszültségeknek.

Előzmény: eLeMer24 (34916)
eLeMer24 Creative Commons License 2019.07.12 0 0 34916

Sziasztok

Légy szí valaki segítsen. Holnap esni fog és még mindig nem jó az ablaktörlő. :-( 

Eddig kipróbáltam másik biztosan jó kapcsolóval, másik motorral, másik komfort modullal egyik sem segített. Áram és test is van a csatijában. Ja és kiderült, hogy az újabb fajta motor van benne (2 vastag kábel + 6 vékony)

Az a furcsa, hogy sok kapcsolás után néha néha egyet töröl.

 

Seat Alhambráról van szó 2003, 115 le 1,9 pdtdi

 

A vezérlő egységben az alábbi hibák vannak ebből melyik miatt tilthatja le? Ha nem ezek akkor mi az ami miatt esetleg tiltásban lehet.

 

01134 - Alarm Horn (H12)

        28-10 - Short to B+ - Intermittent

00969 - Fuse for Heated Rear Window (S41)

        37-10 - Faulty - Intermittent

00966 - Fuse for Blinkers (S151)

        37-10 - Faulty - Intermittent

00989 - Fuse for Consumption Cut-Off (S157)

        37-10 - Faulty – Intermittent

4 Hibakódot talált:

00965 - Fuse for Alarm Horn (S158)

        37-10 - Faulty - Intermittent

 

cam aro Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34915

A DSG is egyfajta robotvalto. ""

 

igen.

egy > mas < fajta mint amire en gondoltam off vonalon. 

ulj bele egy aygoba. corsaba. csigasba. 

a dsg egy ursiklo hozzajuk kepest.  

..megis megszokjak. 

 

Előzmény: Donibcsi (34913)
mica-r Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34914

Szerintem a Smart Lupo féle nyomorúságra gondolt.

Előzmény: Donibcsi (34913)
Donibcsi Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34913

A DSG is egyfajta robotvalto.

Előzmény: cam aro (34911)
mica-r Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34912

Haver mondta néhány éve, hogy ugyanaz van mint a kutyaiskolában. Megmondják a gazdinak hogyan kell viselkedni a jószággal, hogy minden jó legyen.

Előzmény: cam aro (34911)
cam aro Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34911

Nekem nem megy a megszokás.""

mert veled van a baj. :) 

 

robot valtosba ultel mar. 

azt is megszokjak a nepek, pedig ha valami szar, akkor az az. :))

Előzmény: mica-r (34902)
atuc Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34910

Kicsit elkanyarodtunk az eredeti kérdéstől.

Már megint el kell mondani, hogy az hogy 2019-es Tiguan, az nem információ. De ha a vezérlő pontos számát adod is meg, az sem segít. Nagyon régóta kódolt label fájlok vannak. Nem tudom megnyitni, és elküldeni az infót hogy melyik illesztő csatornán mit kell átírni.

Rá kell raknom a saját gépet hogy lássam mit kell tenni.

Előzmény: aas (34889)
mica-r Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34909

Tovább fog tartani a kuplung, mint a többi alkatrész. Semmi pánik :-)

Előzmény: Octi19 (34908)
Octi19 Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34908

...mert olyankor folyamatosan van valamennyi erőátvitel, kvázi csúsztatja a kuplungot. ...persze ebben olajos van és az jobban bírja, de akkor sem szeretem ha ilyen "öngyilkos" üzemben van.

Előzmény: mica-r (34907)
mica-r Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34907

Miért nem jó a kuplungnak?

Előzmény: Octi19 (34906)
Octi19 Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34906

Nem szívesen játszom ilyesmivel, egyrészt ez a szutyok már gurulás közben leállítja, szóval kvázi mindegy, hogy mennyire óvatosan nyomom. És ha nem nyomom le rendesen a féket akkor nem teszi ki üresbe a váltót és az meg a kuplungnak nem jó.

Előzmény: mica-r (34905)
mica-r Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34905

Valamilyen start-stoppos BMW-vel mentem, ott a fékpedál útjával lehet játszani. Óvatos nyomásnál nem állítja le. Azt egész jól meg lehet tanulni.

Előzmény: Octi19 (34904)
Octi19 Creative Commons License 2019.07.02 0 0 34904

...mondjuk, az lehet, hogy a DSG miatt ilyen sz@r, mert az előző autómban is volt, de az manuális váltós volt és így én tudtam szabályozni, hogy mikor menjen és mikor ne! Egy körforgalomnál vagy sima kereszteződésnél egyszerűen nem tettem ki üresbe és addig az - másodpercig álltam a kuplungon. Most ezt a DSG miatt nem lehetséges, mert amint lelassul az autó ~3km/h környékére, már állítja is le.

Előzmény: Octi19 (34903)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!