Mivel korábban írtad, hogy a 33-as biztosíték (de a tábla szerint ez valami ventilátor) próbából beraktam egy biztosítékot (máshol láttam, hogy 25A kell bele) és láss csodát megy az ablaktörlő.
Ja és még valami, bár nem tudom, hogy van-e köze hozzá vagy teljesen független.
A hiba megjelenésével együtt az akkumulátor lemerült egy éjszaka alatt és azóta többször is előfordult úgyis, hogy közbe mentünk vele több száz kilométert. Mivel nem tudom, hogy mikori az akksi simán lehet, hogy alapból régi és azért van ez a hiba.
kék/sárga --- gyors fokozaton +12V SOHA NINCS SEMMI
kék --- lassú fokozat +12V SOHA NINCS SEMMI
barna/sárga --- szakasos fokozat +12V SOHA NINCS SEMMI
zöld/sárga mosó +12V EZEN ALAPBÓL VAN HA MOSÓT NYOMOM AKKOR NINCS
piros/zöld --- intervallum idő, beállítástól függő feszültségszint EZEN SEM LÁTTAM SEMMIT
lila --- sebességjel EZEN IS MINDIG VAN ÁRAM
A leírásod alapján vagy kapcsoló vagy biztosíték hiba lehet. Kipróbáltam egy másik kapcsolóval de azzal sem működött ezért a biztosíték esélyes, de a táblába nem találtam hibásat, hol lehet még? A kapcsolónál nincs esetleg valami?
Ha van test és gyújtásáram, valamint a kéken, illetve a kék/sárgán a kapcsoló megfelelő helyzetében megjelenik a +12V, de nem indul a motor, akkor rossz a motor (vagy a benne lévő vezérlő) Ha a kapcsolt feszültségek nem jelennek meg, akkor visszafelé lesz valahol szakadás, biztosíték hiba (33?), hibás kapcsoló.
A kapcsolónál ugyanezen színeken kell megjelennie a feszültségeknek.
Légy szí valaki segítsen. Holnap esni fog és még mindig nem jó az ablaktörlő. :-(
Eddig kipróbáltam másik biztosan jó kapcsolóval, másik motorral, másik komfort modullal egyik sem segített. Áram és test is van a csatijában. Ja és kiderült, hogy az újabb fajta motor van benne (2 vastag kábel + 6 vékony)
Az a furcsa, hogy sok kapcsolás után néha néha egyet töröl.
Seat Alhambráról van szó 2003, 115 le 1,9 pdtdi
A vezérlő egységben az alábbi hibák vannak ebből melyik miatt tilthatja le? Ha nem ezek akkor mi az ami miatt esetleg tiltásban lehet.
Már megint el kell mondani, hogy az hogy 2019-es Tiguan, az nem információ. De ha a vezérlő pontos számát adod is meg, az sem segít. Nagyon régóta kódolt label fájlok vannak. Nem tudom megnyitni, és elküldeni az infót hogy melyik illesztő csatornán mit kell átírni.
Rá kell raknom a saját gépet hogy lássam mit kell tenni.
...mert olyankor folyamatosan van valamennyi erőátvitel, kvázi csúsztatja a kuplungot. ...persze ebben olajos van és az jobban bírja, de akkor sem szeretem ha ilyen "öngyilkos" üzemben van.
Nem szívesen játszom ilyesmivel, egyrészt ez a szutyok már gurulás közben leállítja, szóval kvázi mindegy, hogy mennyire óvatosan nyomom. És ha nem nyomom le rendesen a féket akkor nem teszi ki üresbe a váltót és az meg a kuplungnak nem jó.
...mondjuk, az lehet, hogy a DSG miatt ilyen sz@r, mert az előző autómban is volt, de az manuális váltós volt és így én tudtam szabályozni, hogy mikor menjen és mikor ne! Egy körforgalomnál vagy sima kereszteződésnél egyszerűen nem tettem ki üresbe és addig az - másodpercig álltam a kuplungon. Most ezt a DSG miatt nem lehetséges, mert amint lelassul az autó ~3km/h környékére, már állítja is le.
Csatlakozom! Nekem se megy a megszokás, egyből vagy ha elfelejteném akkor az első leállítás után már nyomom is ki! Nagyon idiótán működik és főleg dízelnél. Benzinessel is mentem már, ott szinte észre se vettem a működését, de a dízelnél nagyon zavaró. Általában pont azt az ütemet vesztem vele amikor el kellene indulni egy kereszteződésnél vagy körforgalomnál.
Az emissziós értékekben sem olyan egyértelműen látszik meg, mert ha nem áll le akkor szépen finoman tudok elindulni, de ha leáll, akkor az esetek többségében csak egy pillanatra és emiatt majdnem teli gázzal kell indulni és olyankor azért sokszorosa az emisszió...
Nekem nem megy a megszokás. Szerintem szar. Csak emisszió miatt van. Pl ha forgalomban be kell sorolni kereszteződésnél, körforgalomnál, (stb) van amikor megállsz és már indulni kellene, akkor pont leállít. Intelligensen kellene működjön, de nyilván azt nem tudja.